Oranje-erf 21
KvK 62069691

8,7

Bol.com 167 8,7

Bob Varwyk beoordeelde op 2018-07-28

Goede kwaliteit producten, snelle levering en fijne service! top ervaring, hier ga ik zeker meer bestellen!

Beste Bob,

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je bestelling snel is binnen gekomen en we zien je graag terug in onze webshop.

Fred van den Bosch beoordeelde op 2018-07-16

Zeer klantvriendelijke behandeling. Afspraken worden nagekomen. Levering zeer snel.

Beste Fred,

Bedankt voor uw beoordeling, hopelijk kunnen we je vaker van dienst zijn.

Ronald beoordeelde op 2018-07-16

Levertijd is snel, prijs laag en goeie service

Beste Ronald,

Bedankt voor je beoordeling, veel plezier met de door jouw bestelde producten.

Met vriendelijke groeten,

Joey Steenbergen beoordeelde op 2018-07-11

Zeer tevreden met het assortiment met daarbij snelle levering en goede klantenservice

Beste Joey,

Bedankt voor jouw beoordeling, veel plezier met de door jouw bestelde dartflights.