Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Oranje-erf 21
6942AM Didam
KvK 62069691

7,9

Bol.com 168 7,8

Geen lid

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur (meer) is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.

Babette beoordeelde op 2018-08-01

Heel erg tevreden. Besteld en snel geleverd. Indien vragen snel antwoord.

Beste Babbette,

Bedankt dat je onze service zo hebt beoordeeld, we hopen je snel weer terug te zien in onze webshop.

Johan Bakker beoordeelde op 2018-07-30

Heel erg tevreden snelle levering

Beste Johan,

Bedankt voor jouw bestelling en beoordeling!
Wij wensen je veel plezier met de bestelde shafts!

Bob Varwyk beoordeelde op 2018-07-28

Goede kwaliteit producten, snelle levering en fijne service! top ervaring, hier ga ik zeker meer bestellen!

Beste Bob,

Bedankt voor je beoordeling, fijn om te lezen dat je bestelling snel is binnen gekomen en we zien je graag terug in onze webshop.

Fred van den Bosch beoordeelde op 2018-07-16

Zeer klantvriendelijke behandeling. Afspraken worden nagekomen. Levering zeer snel.

Beste Fred,

Bedankt voor uw beoordeling, hopelijk kunnen we je vaker van dienst zijn.

Ronald beoordeelde op 2018-07-16

Levertijd is snel, prijs laag en goeie service

Beste Ronald,

Bedankt voor je beoordeling, veel plezier met de door jouw bestelde producten.

Met vriendelijke groeten,

Joey Steenbergen beoordeelde op 2018-07-11

Zeer tevreden met het assortiment met daarbij snelle levering en goede klantenservice

Beste Joey,

Bedankt voor jouw beoordeling, veel plezier met de door jouw bestelde dartflights.