Henegouwenplein 4

Prima levering

Hans Peters beoordeelde op 2019-01-10

👍

Ahmed el Amrani beoordeelde op 2018-12-19

Super snel geleverd en een leuke verpakking, maar moet het wel een tijdje gebruiken om het resultaat te zien.

Jessie Matullessija beoordeelde op 2018-12-06

Bij de betaling gaf PayPal een storing waardoor mijn bestelling niet door kon gaan,
dat werd direct door Rossberck opgepakt en kon ik met 10 % korting de bestelling alsnog plaatsen.
Levering was ook zoals beloofd.
Prima afwikkeling!

Jordi Zwaans beoordeelde op 2018-11-23

Erg fijn product. Ik heb de essential fash wash gekocht. Werkt prima en is erg verfrissend. Een aanrader dus.

John Tebbes beoordeelde op 2018-11-23

Netjes verpakt,en top product

Bert Riphagen beoordeelde op 2018-11-22

Heerlijk setje, maar moet het wel een maand gebruiken om het resultaat te zien

Patrick Blom beoordeelde op 2018-11-22

Snelle levering en top produkt

Fred Reenders beoordeelde op 2018-11-22

Geweldig spul, ben blij dat ik het aangeschaft heb.

Peter den Boer beoordeelde op 2018-11-22

Snel in huis, vriendelijk bedank kaartje erbij.

Gerald Ruiter beoordeelde op 2018-11-17

Persoonlijk contact met handgeschreven kaarje. Supersnel geleverd. De producten bevallen tot nu toe ontzeggen goed. Een aanrader!

gerrie kouwenhoven beoordeelde op 2018-11-09

goed product en snelle verzorgde levering

Tommie Haveman beoordeelde op 2018-10-19

Sneller levering,
Persoonlijk kaartje gekregen bij de bestelling en dit laat bij mij al direct een enorm goed gevoel achter.

H Hendrikx beoordeelde op 2018-10-18

Goede service!

Joep Salden beoordeelde op 2018-10-14

Goede en snelle persoonlijke service

Stefan Huf beoordeelde op 2018-10-12

Leuke persoonlijke verpakking, top product

Leo Schoots beoordeelde op 2018-10-11

Na het opvragen van samples van de Face Wash en Face Moisturizer lagen deze de volgende dag al in de bus. Na enkele dagen gebruik hiervan heb ik het Face Pack besteld en deze werd ook weer zorgvuldig verpakt op de volgende dag bezorgd. Ook enkele vragen die ik per email had gesteld, werden dezelfde dag nog uitgebreid beantwoord.
Een betrouwbare en deskundige leverancier dus. Zeer aan te bevelen!

Jari Dohmen beoordeelde op 2018-09-10

Perfect product, goede service en snelle levering. Er zat zelfs een proefmonster bij. Echte aanrader.

Marc Schoenmakers beoordeelde op 2018-08-13

De facewash is heerlijk fris. Je hoeft er niet veel van te gebruiken. De moisturizer voelt heel prettig, niet vettig en trekt snel in de huid. Ook hier heb je niet veel van nodig. Met de flesjes kun je goed doseren en hierdoor gaan de producten naar verwachting lang mee. Ben erg tevreden.