Koningsberg 20
6865NN Doorwerth
0644071961

Google Plus/Places - 10,0

Inge M beoordeelde op 2019-02-12

Alles was super in orde en naar wens gemaakt! Snelle levering.

Inge,

A Steba beoordeelde op 2019-02-07

Super levering en prachtig product!

Beste A,

Anoniem beoordeelde op 2019-02-05

Heel tevreden, handgemaakt product snel in huis

Nikki Schomaker beoordeelde op 2019-02-02

Wat een leuke spullen en wat een topservice!

Nikki,

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Linda Bakker beoordeelde op 2019-02-01

Ik had een vraag gesteld via whatsapp waarop ik snel een antwoord kreeg. Ook het ‘probleem’ was binnen no time opgelost. Goede, snelle en zeer vriendelijk service. Top!

Linda,

Leuk om te lezen dat ondanks het "probleempje", je de moeite neemt voor het plaatsen van zo'n mooie beoordeling.

Bedankt!

Romy Zinser beoordeelde op 2019-01-31

Nuki-nuby heeft ontzettend leuke spullen. Alles wordt netjes verpakt en heb nog nooit problemen gehad met mijn bestellingen

Romy,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Super leuk om te lezen! Wellicht tot een volgende keer.

Erik-Jan Groeneveld beoordeelde op 2019-01-26

Geweldige service door het geboortebord aan te passen op ons geboortekaartje!

Erik-Jan,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wij doen graag dat beetje extra's voor een uniek product!

Jeannette Broen beoordeelde op 2019-01-25

Leuke webwinkel
Naamblokken en een geboorte raambord met naam voor mijn pasgeboren kleinzoon James besteld !
Goede service

Jeannette,

Kevin van Mierlo beoordeelde op 2019-01-25

Prima! Zelfs persoonlijk kunnen aanpassen. Snelle levering.

Kevin,

Brigitte Robbers beoordeelde op 2019-01-23

goede, snelle service

Brigitte,

Danielle Nederlof beoordeelde op 2019-01-22

Het was heel gemakkelijk om persoonlijk contact te krijgen en zo direct antwoord te krijgen op mijn vraag. Mijn gepersonaliseerde bestelling werd spoedig verzonden en had ik binnen een paar dagen al in huis. Bij ontvangst óók nog een persoonlijk bericht. Ik zou hier zeker nog eens bestellen!

Danielle,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wordt zeer gewaardeerd. Wellicht tot een volgende keer.

Lianne Kapellen beoordeelde op 2019-01-16

Tevreden. Producten waren snel binnen.

Lianne,

Liefs,,

Iris Mommers beoordeelde op 2019-01-16

Snel geleverd en een heel mooi bord!!!!

Iris,

Annelies Sarıdemir beoordeelde op 2019-01-10

Zeer tevreden.

Annelies,

Dorinda Van de mortel beoordeelde op 2019-01-04

Oeps.. perongeluk t verkeerde bord gekregen ( wel de juiste naam erop) een mailtje gestuurd en meteen reactie, we hebben nog een raambord ontvangen met de juiste tekst erop. Nu hebben we er twee! Super leuk!! Nu nog even wachten tot mini eris šŸ˜

Dorinda,

Bedankt voor je mooie beoordeling ondanks dat we een foutje hadden gemaakt. Lief van je!

Groetjes,

Sharon Wurms beoordeelde op 2018-12-25

Bestelde product voldoet volledig aan de wensen. Ik vond de levertijd van 5 werkdagen te veel.

Sharon,

Bedankt voor je mooie beoordeling. Helaas kunnen wij de levertijd van geboorteborden niet versnellen omdat de productie hiervan veel tijd in neemt. Wij vinden dit zelf ook aan de hoge kant en gaan met de drukker in overleg om deze in 2019 te kunnen versnellen. Bedankt!

Chantelle Dahles- Wijnnobel beoordeelde op 2018-12-25

Heel tevreden met de kerstbal voor onze zoon zijn eerste kerst!

Cynthia Grotenhuis beoordeelde op 2018-12-22

Ik wilde een geboorte poster met een kleine toevoeging. Via de mail was het zo gepiept! Super service!

Cynthia,

Bedankt voor deze mooie beoordeling!

M beoordeelde op 2018-12-18

Heel leuke originele cadeaus.
Snel verzonden en ontvangen.
En het cadeau werd zo goed ontvangen door de krijgers. Ze waren er meer dan blij mee. Verrast door orginaliteit.

M,

Wat leuk om te lezen en bedankt voor je mooie beoordeling! Wellicht zien we je volgend jaar weer terug ;)

Ursula Everaerts beoordeelde op 2018-12-12

Heel mooi gemaakt precies zoals ik het wilde. En met een persoonlijk briefje bij de verzending. Daar houd ik van.

Ursula,

Bedankt voor je mooie beoordeling en bericht. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling en onze afhandeling.