Hantermansstraat 43
7607VD Almelo
+31 (0) 546795155

Tim Verheij beoordeelde op 2019-05-02

Heel erg tevreden met de service en producten!

Arjo beoordeelde op 2019-04-30

Product is perfect, service heel snel en goed, ik ben zelfs gebeld om nog wat te checken ivm het aangeleverde ontwerp.

Franciska beoordeelde op 2019-04-29

Snel gemaakt, snel geleverd, top service!

Nick Peters beoordeelde op 2019-04-25

Snel geleverd en hoge kwaliteit

C OOFT beoordeelde op 2019-04-22

Heel betrokken dame (Mevrouw Annemarie Hoek) die het belangerijk vind dat het eindproduct mooi wordt en eerlijk laat weten voordat ze ermee begint of ze denkt dat het er goed uit komt te zien.

Communicatie: top
Verzending: top
Kwaliteit: top

Een aanrader!

G.J.F. Outjers beoordeelde op 2019-04-19

Snelle levering, mooie kwaliteit.

Roy Clerx beoordeelde op 2019-04-16

Gebruiksvriendelijke website, persoonlijk contact, snelle levering en fantastische kwaliteit.

Robin Boogaerts beoordeelde op 2019-04-08

Het ontwerpen is heel simpel, je hoeft alleen een logo te hebben, de juiste grootte geven en het is al klaar.
6 werkdagen na de bestelling is het aangekomen dus dat valt nog mee.
Het is zeker een aanrader!

We zijn nu een 2 maanden verder en ik ben er nog altijd zeer tevreden over

Bram Kesteleyn beoordeelde op 2019-04-01

Prachtig werk zoals vorige keer .
Precies wat ik gevraagd heb!

Pieter Wouters beoordeelde op 2019-03-29

Bestelling zeer goed afgehandeld, top! Goed contact, vriendelijke mevrouw, heeft nog eens telefonisch afgetoetst om zeker te zijn dat alles ok is! Zending kunnen volgen tot bij levering!
Zal zeker nog bestellen!

Jennifer Schonewille beoordeelde op 2019-02-11

Heel tevreden, daarom ook beoordeeld met 'Uitstekend'. Op korte termijn heb ik 3 shirts laten bedrukken. Alles kon geregeld worden. Zo werd het zelfde logo bedrukt, maar op twee verschillende types. Ook een snelle levering en de betaling ging uitermate snel. Top. Ik zou niet weten waarom je naar iemand anders zou gaan.

Jeroen pattyn beoordeelde op 2019-02-10

Zeer tevreden , op email heel rap een antwoord .bij leveren heel snel geleverd !

E. Prenen beoordeelde op 2019-02-09

Alles uitstekend

Folkert - Dam beoordeelde op 2019-02-05

Mooi werk geleverd op tijd volgens afspraak.

Klant van zuid-holland beoordeelde op 2019-02-02

Er wordt snel gerageerd op vragen en service is erg vriendelijk. Ook zeer een snelle levering. Kwaliteit van het boduurwerk is erg goed. Ik ben er blij mee en kan iederaan aanraden om bij 123-boduren zaken te doen.

Jurjen Schrage beoordeelde op 2019-02-01

Altijd snel en top kwaliteit!

vanessa bogaerts beoordeelde op 2019-01-27

super service, super kwaliteit!! Een echte aanrader.

Ruben van de Groep beoordeelde op 2019-01-27

Het product is erg snel geleverd en ziet er erg goed uit. Ik ben blij met de afwerking en de snelle service!

Bedankt

Michaël beoordeelde op 2019-01-27

Top borduurwerk, ik zou persoonlijk wel nog duidelijkere foto's van de artikelen maken

René Kelderman Kelderman beoordeelde op 2019-01-17

Goede kwaliteit, snel geleverd.