Nijverheidsweg 43
KvK 72046368

9,1

Google Plus/Places - 10,0

Jacqueline van Randeraad beoordeelde op 2019-04-10

Communicatie was snel, duidelijk en vriendelijk. Bezorging perfect geregeld, Inmiddels in het zonnetje op mijn relaxte pallet loungebank!

Leonie De Rooij beoordeelde op 2019-04-05

Hele goede en aardige service

Roy van der Vegt beoordeelde op 2019-04-01

Alles voor een paar leuke pallet onderzetters.
Die passen mij wel.

Website is overzichtelijk, en gauw gevonden wat ik zoek.
Eerst wilde ik b keus euro pallets. Maar het prijsverschil is nihil met nieuwe.
Dus die keus was snel gemaakt.

Het gaat worden... Een loungeset

Babs Ouwehand beoordeelde op 2019-03-28

Zeer tevreden !! Zondag besteld en mijn mazzel, donderdag bezorgd, keurige aflevering en prima pallets !! Zeker een aanrader als je kiest voor een palletbed !!

Irina Touw beoordeelde op 2019-03-28

Lise beoordeelde op 2019-03-22

Aardig

Bri de Winther beoordeelde op 2019-03-22

Service gericht, prettig en vriendelijk in contact. Top!

Ellen van den Berg beoordeelde op 2019-03-22

Theresia Ticheler beoordeelde op 2019-03-21

Bram Zegger beoordeelde op 2019-03-10

Ik ben heel tevreden over de bestelling. Ik heb hem zelf opgehaald en de pallets stonden meteen voor me klaar. Communicatie ging ook heel gemakkelijk. Je kan altijd appen.

James Robertson beoordeelde op 2019-03-05

Petra De Groot beoordeelde op 2019-03-04

Super snelle levering

Rene Daatselaar Baarslag beoordeelde op 2019-03-03

Goed en slelle service ook in de late uurtjes van de avond. Snelle levering zonder problemen

Denise Binkhorst beoordeelde op 2019-03-01

Goede service!

Judith Kraaijenzank beoordeelde op 2019-02-17

Django beoordeelde op 2019-02-17

Prima product tegen een goede prijs, snelle en vriendelijke hulp bij vragen, ook per whatsapp.
Ik heb ' goed' ingevuld ipv. ' uitstekend' omdat de bezorging wat onhandig verliep: geen e-mail van tevoren en de bezorger wilde de pallets eerst niet naar mijn voordeur brengen, hij beschouwde de centrale ingang van de flat als voordeur, ondanks dat we een lift hebben.
Maar de pallets zelf zijn precies wat ik wilde, en heel exact de maat die ik had besteld :-)

J beoordeelde op 2019-02-16

ZV beoordeelde op 2019-02-14

PalletDiscounter is makkelijk benaderbaar via verschillende kanalen (chat via de website, telefoon en e-mail), er wordt goed naar je geluiserd en meegedacht voor oplossingen.

Reactie van PalletDiscounter:
Bedankt voor jouw leuke review! We denken graag met de klant mee en proberen altijd een oplossing te vinden. We hopen dat je veel plezier hebt van jouw pallet bed.

Mvg,
Daniel | PalletDiscounter

Paul Hitzert beoordeelde op 2019-02-11

We zijn heel aardig geholpen. Pallets werden zo in de auto geschoven. We hoefden dus niet zelf met de pallets te sjouwen.

Reactie van PalletDiscounter:
Beste Paul,

Fijn dat je zo positief bent over onze dienstverlening! We wensen je heel veel plezier met de pallets en we hopen je graag weer eens te zien.

Mvg,
Daniel | PalletDiscounter