Willem Barentszroute 96
1363LN Almere

Jaap S. beoordeelde op 2019-03-12

Wij zijn zeer tevreden over ManagedWPHosting. Zij bieden de services die wij nodig hebben voor een goede prijs en hebben echt verstand van hun product.

Remy beoordeelde op 2019-03-11

Snel, vakkundig en altijd to the point!

JP Hoey beoordeelde op 2018-10-05

Zeer attent en deskundig.

Nathan Veenstra beoordeelde op 2018-09-07

Hosting zoals hosting moet zijn. Snel, innovatief en snel oplossen van problemen die er eventueel zijn. Kundige helpdesk en snelle servers, wat wil je nog meer?

Jitske Nipus beoordeelde op 2018-09-07

Fijne hoster, denkt goed met je mee. En heeft veel kennis van WP

Kees beoordeelde op 2018-09-07

Top WordPress hosting en fijne service van mensen met kennis van zaken..