Dorpsstraat 577F

Dhr Exalto beoordeelde op 2019-09-09

Dhr aybar beoordeelde op 2019-09-09

Mevr Oyen beoordeelde op 2019-09-09

Dhr Breedveld beoordeelde op 2019-09-09

Al voor de 2e keer besteld. Goede stofzuigerzakken, snel bezorgd.

Dhr Bolink beoordeelde op 2019-09-09

Snelle en goede bezorging.

Dhr Putter beoordeelde op 2019-09-09

Dhr Aelbers beoordeelde op 2019-09-09

Snelle correcte levering.

Dhr Kuiper beoordeelde op 2019-09-09

De bestelde artikelen waren uitstekend. De levertijd was 5 dagen terwijl op de website vermeld stond dat alles in voorraad was. Het pakket was wel meteen bij PostNL aangemeld. Hierdoor kreeg ik 3 x de melding dat de bestelling de volgende dag geleverd zou worden. Ik voelde mij een beetje misleid, maar al met al is alles prima bezorgd!

Mevr van Rijn beoordeelde op 2019-09-06

Dhr Hazelhoff beoordeelde op 2019-09-06

Dhr de Jong beoordeelde op 2019-09-06

Bij seroparts is alles netjes afgehandeld, echter was post.nl weer zeer sterk in gebreke

Dhr Smeets beoordeelde op 2019-09-06

Levering een dag later dan beloofd.(een goede smoes om niet te stofzuigen)
Universele slang is uitstekend.

Mevr Meert beoordeelde op 2019-09-06

Gemakkelijk te bestellen. Ik werd op de hoogte gehouden van status. Levering correct en goederen nog in goede staat en bleken ook de juiste te zijn. Top gewoon!

Dhr Apeldoorn beoordeelde op 2019-09-06

Dhr Peters beoordeelde op 2019-09-05

Alles netjes afgehandeld. Prima

Dhr hendrix beoordeelde op 2019-09-05

Marianne Spoelstra beoordeelde op 2019-09-04

Goede snelle service.

Mevr Leijtens beoordeelde op 2019-09-04

Jammer, dat je voor je pakketje moet tekenen. Ik vind het fijner dat als ik niet thuis ben het pakket gewoon bij de buren afgeleverd kan worden.

Dhr Boonstra beoordeelde op 2019-09-04

Dhr ter Voert beoordeelde op 2019-09-04