Schevelstraat 38
1911CK Uitgeest
0620014337
KvK 62029347

Bianca Albano beoordeelde op 2019-08-30

Super vriendelijk, vlotte mailcommunicatie, degelijke kwaliteit en snelle levering. Wat zouden we nog meer willen?? Op en top service!!

Femmy Kerkhof vd beoordeelde op 2019-08-29

Super cadeau voor mijn kleinzoon👍👍👍

Marloes Meiresonne beoordeelde op 2019-08-29

De zitting was beschadigd bij aankomst, direct een mail gestuurd en binnen 10 minuten antwoord dat er een nieuwe werd opgestuurd. Goede en snelle service en dus ook bij een beschadiging werd het snel en goed opgelost!

Jose Bravenboer beoordeelde op 2019-08-29

Het setje is echt super leuk, heel mooi bedrukt, dezelfde print als het geboorte kaartje... maandag besteld en woensdag ontvangen... ik ben er heel blij mee!

Brigitte Bruijnse beoordeelde op 2019-08-29

Ontwerp niet creatief, drukwerk matig en goedkoop in de afwerking. Stoeltje beschadigd geleverd.

Joami Matitaputty beoordeelde op 2019-08-28

Het krukje zag er weer heel tof uit. Alleen de geur blijft bijzonder.

Marielle Brouwer beoordeelde op 2019-08-26

Super leuke stoeltje!! Snelle levering!

Evelien Emonds beoordeelde op 2019-08-25

Leuk fietsje maar levering door dpd was een drama.. geen tweede afleverpoging, geen briefje in de bus waar je pakket is. Na enkele even de tracking erbij gepakt waar in stond dat het bij dpd parcel in Oirschot lag, daar heen gereden, bleek het bij een winkel

Niek de Grunt beoordeelde op 2019-08-25

Mooi stoeltje, snelle service. Kaartje heel fraai op het stoeltje weergegeven.

Katelynn Spuij beoordeelde op 2019-08-25

Super service, was heel snel geleverd en is echt prachtig!

Sissy Wijkel beoordeelde op 2019-08-24

Snelle levering, helemaal top!!

Michelle Schmitz beoordeelde op 2019-08-22

Super service. Mooie kwaliteit fiets is het geld zeker waard!

Lison Stegeman beoordeelde op 2019-08-22

Snel levering en mooie loopfiets

Stefanie Rhemrev beoordeelde op 2019-08-22

Sneller dan verwacht artikel binnen. Zoet er mooi uit.

Violette SChaad beoordeelde op 2019-08-22

Fantastische service.Al 3x een stoeltje besteld en elke keer weer snel geleverd en een uniek kado! 1van mijn favoriete winkels!

Mariëlle Franke beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering, de print is ook uitstekend, alleen had bij twee plankjes de lijm los gelaten en waren de schroeven eruit.

B Renting beoordeelde op 2019-08-19

De bestelling was super, alleen jammer dat je geen info krijgt wanneer je bestelling verzonden is.

Hanneke Scholtens beoordeelde op 2019-08-18

Tevreden, snelle bezorging, product ziet er goed uit

D Idzerda beoordeelde op 2019-08-18

Stukje hout was gescheurd en t zaldeltje was licht beschadigd.

R beoordeelde op 2019-08-18

Mooi en snelle levering!