Schevelstraat 38
1911CK Uitgeest
0620014337
KvK 62029347

Marian De weerd beoordeelde op 2019-06-06

Stoeltje is leuk, alleen jammer dat ze het kaartje niet over de hele zitting van het stoeltje doen is bij andere site's wel en daar kreeg ik het stoeltje kant en klaar geleverd hier niet. Voor de zelfde prijs. Wel een hele snelle aflevering.

Marleen Boekestijn beoordeelde op 2019-06-06

Snelle bezorging, goede kwaliteit, precies zoals gepresenteerd op de website !

Anja Zwart beoordeelde op 2019-06-04

Snelle service en ontzettend leuk geworden!

Hanita Hilferink beoordeelde op 2019-06-03

Ben erg tevreden besteld en paar dagen later in huis.

W Ansems beoordeelde op 2019-06-02

Prima uitvoering,
Goed verpakt en verstuurd

Wilma van schaik beoordeelde op 2019-06-02

Prima stoeltje!

Kim van der Heijden beoordeelde op 2019-06-01

Snelle service, mooi stoeltje!

Ankie van der Velde beoordeelde op 2019-06-01

Het is goed betaald voor een stoeltje van IKEA!! Print is uitstekend.

Jose Pellekaan beoordeelde op 2019-06-01

Het is jammer dat er niet vermeld wordt dat het om een Ikea stoeltje gaat. Wordt verzonden in de originele Ikea doos. Niets ten nadele van de Ikea kwaliteit maar voel me bekocht met het plakken van een sticker. Nu kost een stoeltje het 3-voudige dan wat je bij Ikea betaald.
Producten van de Ikea zijn prima!

Randy Kiemeney beoordeelde op 2019-05-30

Heel goed. De eigenaar (?) belde mij zelfs nog om te bevestigen dat het product bij de koeriersdienst lag. Ging vlot en prima afhandeling.

Marianne Louwe beoordeelde op 2019-05-27

De afbeelding van het kaartje op de tegel kwam goed over. Het kaartje was horizontaal langwerpig en de tegel vierkant en groot. De grootte van de tegel was naar ons inzien echt te groot; dit hadden wij niet verwacht en vonden het jammer. Wel fijn dat het sterrenbeeld in de tegel verwerkt was.

Annelies Nieuwenhuyse beoordeelde op 2019-05-27

snel en netjes afgeleverd!

Sheila Daoud beoordeelde op 2019-05-26

Ik heb nog niets ontvangen

Anabel Arroyo beoordeelde op 2019-05-25

De service was echt super! Maar de kleur is anders uitgevallen en pas niet bij de kleur van de tekst erboven. Daarnaast zit er een vlekje op die we niet weg krijgen

Mariëlle van der Sluijs beoordeelde op 2019-05-23

Snelle service en mooi resultaat

Suzanne Hordijk beoordeelde op 2019-05-23

Ik heb eerder bij jullie besteld maar vind het serieus afdoen dat de geboortestoeltjes nu afgeleverd worden in de bouwdoos van Ikea i.p.v in elkaar gezet en op een leuke manier verpakt.

Merel Treur beoordeelde op 2019-05-23

Alles was helemaal goed. Duidelijk op de site kun je aangeven hoe je je stoeltje ontworpen wil hebben. Super snelle levering, en goede kwaliteit.

Elly Cleyne beoordeelde op 2019-05-23

Super snelle service en keurig verpakt.!!!

Ingrid Steenwijk beoordeelde op 2019-05-23

Mooi ontwerp en snelle levering. Geboortekaartje keurig terugontvangen.

Sofie Van Springel beoordeelde op 2019-05-21

Zeer snelle levering. Product voldoet aan de verwachtingen! Heel mooi!