De Heurne 16

9,1

A R beoordeelde op 2019-03-01

Snel en goed

Inge Matitaputty beoordeelde op 2019-02-27

Erg tevreden, zaterdag besteld en dinsdag binnen! Keurig verpakt in een dubbele verpakking.

Patricia Smidt beoordeelde op 2019-02-27

Heel tevreden over de service, snelle levering

Geert Demon beoordeelde op 2019-02-27

Gewoon goed .

Brigitte Van Rhee beoordeelde op 2019-02-18

Ik had het online besteld, en ....weet even zijn naam niet meer, Cannatheek Roermond, kwam me de flessjes aan huis brengen. Nu ik weet dat er een zaak in Roemond ligt, ga ik het daar zelf kopen. Deze meneer heeft me ter plekke nog info gegeven, dievik nog niet eens wist. Binnenkort kom ik dus even aanwaaien.

Groetjesssss

Reactie van Cannatheek:
Dag Brigitte,

De meneer uit Roermond heet Wim!.
We zien je graag weer in een van onze Cannatheken!
Tot gauw!

Marianne Leijdeckers beoordeelde op 2019-02-17

Snel. mooi ingepakt.

Linda van de Sanden beoordeelde op 2019-02-13

Goed geholpen, veel informatie gehad, meteen bereikbaar en snelle levering.

LH Beauchamp beoordeelde op 2019-02-06

Excellent, fast service! Thank you!

CMS Verhulsdonk beoordeelde op 2019-02-02

Prima snelle levering met berichtgeving van NL post

Petra Heitmann beoordeelde op 2019-02-02

Snelle levering door brievenbus

marleen verhaegh beoordeelde op 2019-01-31

Goede persoonlijke service. Wilde de bestelling s'avonds nog brengen , omdat het anders een dag later zou worden. Persoonlijk op de hoogte gebracht. Toppie!!!!!!

Fred Hania beoordeelde op 2019-01-31

Had even een probl met de website maar na de bestelling was het product snel binnen de kwaliteit van de producten is hoog. Een aanrader.

Hans Wijsbeek beoordeelde op 2019-01-30

Snelle en uitstekende levering.

Antigone McShine beoordeelde op 2019-01-26

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering vanuit Nederland naar mijn woonplaats in Duitsland.

Esther Oort beoordeelde op 2019-01-24

Goede service, en ze denken met je mee welk product het beste bij jou past.

W Bouwhuis beoordeelde op 2019-01-24

Brievenpost is tot op heden niet ontvangen, is wel aangeboden volgens Cannatheek bij PostNL op 21 jan.15:27 uur.
PostNL;Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces op 24 jan. 11:00 uur.
Zending is gearriveerd bij PostNL op 24 jan 11:30 uur.

Ruud Scholten beoordeelde op 2019-01-09

Heel tevreden over de zeer snelle levering

E. Dijk beoordeelde op 2019-01-07

Perfecte service. Vragen worden vrijwel meteen e deskundig beantwoord. Snelle levering.

Ronny Sprenkeler beoordeelde op 2019-01-06

Super. Ging 1x iets fout. Werd snel en goed opgelost.

Inja F beoordeelde op 2018-12-30

Na per telefoon vriendelijk en goed geinformeerd te zijn, kon ik mijn makkelijk online een bestelling plaatsen.
Ondanks de feestdagen werd deze snel geleverd.