De Heurne 16

9,0

Patricia beoordeelde op 2019-04-26

Goede service

T Kleiboer beoordeelde op 2019-04-22

De bestelling was snel in huis

Jacqueline Pluijm beoordeelde op 2019-04-20

Helaas een flesje verkeerd in de verpakking. Dit is door cannatheek naar zeer tevredenheid opgelost. Prima gedaan, mijn hartelijke dank hiervoor!!!

Beste Jaqueline,

Onze excuses voor de vertraging.
Uw flesje blijkt wél het juiste product te bevatten, er zit echter een verkeerde sticker op.

We vinden het wel vervelend dat u lang op antwoord heeft moeten wachten dus uit coulance zullen we u nogmaals uw bestelling doen toekomen.

Joke Aalbers beoordeelde op 2019-04-18

Niks op aan te merken. Alles keurig afgehandeld.

Anneke Temmink beoordeelde op 2019-04-06

Ik ben heel tevreden. Ik heb het product besteld en het werd de volgende dag al geleverd.

Carolina Nijenhuis beoordeelde op 2019-04-04

Het is nog niet binnen hoor...

Beste Carolina,

We vinden het erg vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen van PostNL. We hebben direct contact opgenomen met PostNL en er zorg voor gedragen dat u vandaag nog de zending mag ontvangen.

Onze excuses voor dit ongemak.

Stefanie Kolcuoglu beoordeelde op 2019-04-01

Gut

Cannatheek

Tineke Van der heide beoordeelde op 2019-03-31

Bezorging wel traag donderdag besteld en volgens track en trace wordt het dinsdag pas geleverd

Beste Tineke,

Bedankt voor je reactie.
We begrijpen dat dit vervelend is en hebben onze bezorgdienst erop aangesproken. Ze doen hun uiterste best, maar soms kan het door drukte een werkdag langer duren.
Onze excuses voor het ongemak.

Andrea beoordeelde op 2019-03-30

Snelle levering!

Dank je!

Schalkhaar beoordeelde op 2019-03-13

Perfecte snelle levering. Goede service!

Hallo!

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Dick van Vlaardingen beoordeelde op 2019-03-10

Helaas werd de bestelling niet op de door u aangegeven datum afgeleverd. Wij hopen de maandag alsnog te ontvangen.
mvg Dick van Vlaardingen,

Beste Dick,

We vinden het erg vervelend dat u deze ervaring met onze bezorgdienst heeft gehad.
Helaas kunnen we niet bepalen wat PostNL doet, maar we proberen wel altijd op tijd te verzenden. We hopen dat dit niet af doet aan de tevredenheid over onze producten.

A R beoordeelde op 2019-03-01

Snel en goed

Inge Matitaputty beoordeelde op 2019-02-27

Erg tevreden, zaterdag besteld en dinsdag binnen! Keurig verpakt in een dubbele verpakking.

Patricia Smidt beoordeelde op 2019-02-27

Heel tevreden over de service, snelle levering

Geert Demon beoordeelde op 2019-02-27

Gewoon goed .

Brigitte Van Rhee beoordeelde op 2019-02-18

Ik had het online besteld, en ....weet even zijn naam niet meer, Cannatheek Roermond, kwam me de flessjes aan huis brengen. Nu ik weet dat er een zaak in Roemond ligt, ga ik het daar zelf kopen. Deze meneer heeft me ter plekke nog info gegeven, dievik nog niet eens wist. Binnenkort kom ik dus even aanwaaien.

Groetjesssss

Dag Brigitte,

De meneer uit Roermond heet Wim!.
We zien je graag weer in een van onze Cannatheken!
Tot gauw!

Marianne Leijdeckers beoordeelde op 2019-02-17

Snel. mooi ingepakt.

Linda van de Sanden beoordeelde op 2019-02-13

Goed geholpen, veel informatie gehad, meteen bereikbaar en snelle levering.

LH Beauchamp beoordeelde op 2019-02-06

Excellent, fast service! Thank you!

CMS Verhulsdonk beoordeelde op 2019-02-02

Prima snelle levering met berichtgeving van NL post