Hortensiastraat 23
2681CD Monster

9,9

Google Plus/Places - 9,8

Francis Lemmens beoordeelde op 2019-05-13

Mooi product, netjes afgeleverd.

Monique Géron beoordeelde op 2019-05-10

Super mooie steen en ring, fijn dat je em kunt verstellen, goed verpakt gekregen, en snel geleverd! Ben er heel blij mee!

André de Ruiter beoordeelde op 2019-05-03

Goed en vriendelijk contact. Gewoon een topmadam!

Marijke Wijnants beoordeelde op 2019-05-03

Snelle levering, prachtige verpakking. Uitstekende service en nazorg.

Gofrie van Lieshout beoordeelde op 2019-04-30

Prachtige sieraden, mooi verpakt en persoonlijke extra inzet om een pakje te traceren dat door de post op een andere plek werd gedeponeerd. Perfect om van een afstand toch iemand een bijzonder cadeau te kunnen doen. Aanrader!

Joke Hocker beoordeelde op 2019-04-28

Snel gekregen , erg leuk maar ik ga het toch als verjaardag kado geven, later voor mij zelf en dan wat groffer, en misschien goud kleur. Dank je wel Joke👍💕bestel nu nog niets.

Marijke De Vries - Qualm beoordeelde op 2019-04-24

Ben erg blij met de mooie sieraden, en prima contact via de mail over de aflevering.

Sylvia Ligt beoordeelde op 2019-04-08

Ik ben zeer tevreden,ik had mijn ketting de volgende dag al in huis,super mooi gemaakt en mooi verpakt!

Natasja S beoordeelde op 2019-04-07

Snel verzonden en netjes ingepakt. De ring is prachtig!

marte ruinen beoordeelde op 2019-03-27

Prachtige sieraden, snelle levering en flexibiliteit in ruilen.

Monique Renes beoordeelde op 2019-03-11

Super service! Voor mijn moeder gevraagd of ze ook aan oorclips kon komen. Was geen probleem, ik kon zelf de kleur uitkiezen.
Daarna zag ik nog een leuk Instagram filmpje met een onwijs leuke ring. De ring was een beetje blauwachtig mijn voorkeur ging uit naar zwart grijsachtig, was dus ook geen probleem.
Hele leuke website met prachtige sieraden.

Aad Lettenmeijer beoordeelde op 2019-02-28

Duidelijk en een snelle levering en keurig gevolgen middels T&T.

Annemarie Wildschut beoordeelde op 2019-02-17

Mooi produkt, dat goed overeenkomt met de afbeelding op de website. Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van het verloop van de levering.

Yvon Woudstra beoordeelde op 2019-02-12

Omdat ik maar 1 lange oorbel draag heeft Daniëlle , op mijn verzoek , met 4 verschillende kleuren, 4 aparte oorbellen gemaakt.
Ze zijn vandaag aangekomen en zien er prachtig uit.
Ik ben er erg blij mee!

Susanne beoordeelde op 2019-02-06

Leuk en spontaan contact gehad en de sieraden zijn in het echt nog mooier dan op de foto’s.
Super service!!

Marcel S. beoordeelde op 2019-02-06

Ik ben zeer tevreden over de oorbellen die Daniëlle voor mij gemaakt heeft.
Ik als man had speciale wensen en die heeft ze uitstekend vervuld.

Saskia beoordeelde op 2019-02-06

Super blij met mijn mooie sieradenset! Helemaal naar mijn smaak gemaakt. Art by Daan doet wat je vraagt en helpt je perfect. En ook nog een super snelle service.

Ria Bosgraaf beoordeelde op 2019-01-22

Mooi ingepakt in een prachtig doosje en goed verpakt in een bubbeltjesenveloppe. Ook nog in mijn kleur😃😂 (roze)

Ella Doodeman beoordeelde op 2019-01-22

Heel tevreden, snelle levering en keurig verpakt.

Joyce beoordeelde op 2019-01-12

Ik ben erg tevreden over de gekochte sieraden! Ze nam ook echt de tijd om te luisteren naar wat ik precies zocht en kwam toen met goede bijpassende opties. Inmiddels zijn de sieraden een aantal maanden in mijn bezit en ze zien er nog net zo mooi uit als toen ik het kocht.
Kortom, goede service en kwaliteit!