Staalweg 1
2612 KK Delft
085 0290 593

Marc Peters beoordeelde op 2019-07-22

Tevreden over zowel sales als aftersales proces.

Dani Smeenge beoordeelde op 2019-07-21

Goed aanbod en snel geleverd

peter cuypers beoordeelde op 2019-07-21

snel gelevert en correct

Hans Voesten beoordeelde op 2019-07-20

Levering volgens afspraak, goede prijs.

peter neinhuis beoordeelde op 2019-07-20

Duidelijke website, bestellen verloopt netjes. Bezorging op tijd.
Degelijke verpakking, ondanks schade daaraan inhoud van het pakket perfect.

Alle Bruggink beoordeelde op 2019-07-20

Vlotte levering.

E Kastelijn beoordeelde op 2019-07-16

Gewoonweg uitstekend.
De Prusa MMU werd netjes uit backorder geleverd.
De service en ondersteuning is erg goed, snel, vriendelijk en technisch inhoudelijk.
Bij een eerdere levering was er door de postbezorger te hard gegooid met de doos, waardoor er plastic onderdelen kapot waren gegaan. Daarvoor werd zonder enige discussie netjes een vervangend onderdeel nagestuurd.
Wat mij betreft mag Prusa3D.nl in het lijstje van bovengemiddeld goede leveranciers/dienstverleners, naast een partij zoals b.v. XS4ALL.

J. van den Nouweland beoordeelde op 2019-07-15

Goede prijs, betrokken service en snelle levering!

Luc Steffens beoordeelde op 2019-07-15

Duidelijke communicatie, alles goed gelopen. Vragen snel beantwoord

Noud Ponjee beoordeelde op 2019-07-14

gewoon goed

Sten Leijskens beoordeelde op 2019-07-14

top

Timo Vuuren beoordeelde op 2019-07-14

Geen problemen

Andy Tellier beoordeelde op 2019-07-14

Geen nieuws over de geschatte lever datum van de mmu2 unit...
Toen ik mailde om deze te annuleren kreeg ik geen antwoord, een week later is hij dan gewoon verzonden...

Beste Andy,

We hebben geen mail van u gezien waarbij u aangaf uw bestelling te willen annuleren.
Wel hebben wij op uw aanvraag uw bestelling gesplitst zodat u uw printer eerder zou ontvangen.

Meer3D

Henk Uitslag beoordeelde op 2019-07-14

De bestelde Prusa i3 MK3S is heel netjes gemonteerd en goed verpakt op tijd bij ons geleverd.

Jason Depoorter beoordeelde op 2019-07-08

snelle levering

AC Maassen beoordeelde op 2019-07-08

Gekozen voor een pre-build Prusa i3 Mk3. Kreeg 't vrij los in een doos, zonder goede verpakking. Niet helemaal compleet. Handleiding en wat losse delen ontbraken. Uiteindelijk heeft de handleiding zo'n 3 maanden op zich laten wachten na herhaalde pogingen deze na te laten sturen. Communicatie verliep warrig en onduidelijk.
Calibratie klopte niks van. De eerste weken al kwijt geraakt aan het fixen van allerlei issues. Van schroeven aandraaien tot een calibratie die direct een kras op m'n printbed zette. Eigenlijk sindsdien erg weinig probleemloos kunnen printen. Is 1 keer terug geweest, maar conclusie was het kapotte print bed en de andere issue (resonanties bij het printen) is niet eens naar gekeken. Moet je dan weer eindeloos achteraan en dan weer filmpjes van gaan maken enzo ... allemaal erg vermoeiend bij deze gasten.

Beste heer Maassen,

We hebben inderdaad geen reactie gekregen mijn vraag of u een filmpje van het probleem kon opsturen. Als u wil kan u de printer weer bij ons langs brengen. Dan zorgen wij dat deze weer helemaal goed functionerend bij u terug komt.

Meer3D

Ben Langeveld beoordeelde op 2019-07-05

Prima

bjorn zegers beoordeelde op 2019-07-01

De printer wat ik heb besteld heeft een paar weken gewerkt en nu krijg ik er niks meer uit.

Beste Bjorn,

Dat is erg onprettig. Kunt u een mail sturen met wat foto's van het probleem?
Dan wordt u direct geholpen door onze aftersales afdeling.

Prusa3d.nl

Eric Sevens beoordeelde op 2019-07-01

Altijd een zeer snelle levering. Alles correct geleverd

Jurgen Dom beoordeelde op 2019-06-27

Vandaag geleverd is morgen in huis!