Florence Nightingalelaan 48
2721NP Zoetermeer

Matthew Goovaerts beoordeelde op 2019-07-08

Heel snel en correct en vriendelijk !

Eddie Reijners beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering en heel goed advies. Bedankt voor de service.

andy Coenen beoordeelde op 2019-06-27

Goed, zoals het moet. Het juiste product, degenlijk en tijdig afgeleverd.

Peter Huyghe beoordeelde op 2019-06-25

Snel geleverd voor producten die uit usa komen !! 👍👍

stefan junier beoordeelde op 2019-06-24

Arjan Hut beoordeelde op 2019-06-23

Bestelling netjes geleverd samen met een lekker koekje ☺

Rene Berends beoordeelde op 2019-06-22

zeer snelle levering.

Sander Leurs beoordeelde op 2019-06-18

As always ; TOP!! 10/10

Anthony Verbanck beoordeelde op 2019-06-16

Zeer snelle levering naar Belgie en alsook juiste en correcte info en degelijk materiaal top webwinkel om aan te bestellen

frank vandemeulebroucke beoordeelde op 2019-06-15

Leen Bol beoordeelde op 2019-06-15

Prima verzending en service!

Frans Langeveld beoordeelde op 2019-06-14

Snel de juiste spullen geleverd en voor een concurrerende prijs.

Age Jepkema beoordeelde op 2019-06-13

G Willemsen beoordeelde op 2019-06-08

Zeer goed, goed advies en de bestelde producten waren snel geleverd.

Q Pet beoordeelde op 2019-06-08

Bij vraag direct telefonisch overleg mogelijk, prima verpakt en twee koekjes in de doos als surprise. Ja het kan een paar euro goedkoper bij de stunter, toch bestel ik lekker bij AR, service en iemand die ook daadwerkelijk ervaring heeft met wat 'ie verkoopt is ook wat waard! 5/5.

Stefan Swart beoordeelde op 2019-06-05

André Smitz beoordeelde op 2019-06-05

Goede afhandeling en snelle levering, zou het de volgende keer weer doen.

Tjeerd Oldersma beoordeelde op 2019-06-04

Shawn Lieuw-A-On beoordeelde op 2019-06-02