Breewei 52
8406EG Tijnje
0630201714

Kruimel beoordeelde op 2019-08-09

Snel geleverd, mooie producten.

Rico beoordeelde op 2019-08-09

Verwachting: Een typische amateuristische site zoals zoveel hobbyisten hebben.
Werkelijkheid: Overzichtelijke, prettig navigeerbare site met een zeer ruim assortiment voor zowel de vaste afnemer als de incidentele koper. De prijzen zijn goed, net als de totale bestel- en afleverervaring.
Al met al een uitstekende site!

Patty van Meerveld beoordeelde op 2019-08-09

Snelle levering, goede spullen. Prijs kwaliteit verhouding is prima!

Rhea Nieuwenhuizen beoordeelde op 2019-08-09

Snelle levering, goede producten

Marlinde Flikweert beoordeelde op 2019-08-08

Snel binnen en opzich best goedkoop 👍🏽

Isabelle Landtsheer beoordeelde op 2019-08-08

Alles in orde

Marieke Broekhof beoordeelde op 2019-08-06

Alles duidelijk aangegeven en hele snelle verzending, fijn!

Kristy Jansen beoordeelde op 2019-08-05

Snelle levering en prima producten!

Diana Kruis-Otto beoordeelde op 2019-08-05

Netjes verzorgd en snel in huis.

Rianne Kooi-Boersma beoordeelde op 2019-08-04

Mooie kralen, snelle levering

Annet Wiedijk beoordeelde op 2019-08-04

Erg tevreden, snelle levering en netjes verpakt.

chanelle kraan beoordeelde op 2019-08-04

Jammer dat er geen bevestiging van de bestelling is gestuurd, het was redelijk onduidelijk of het goed was aangekomen. Ook op nogmaals mailen niet gereageerd, maar de bestelling wel in goede orde ontvangen. Eén bloempje viel een beetje tegen, dacht dat het 3d zou zijn maar is gewoon plat. Verder alles prima in orde.

Reactie van Kralenwinkel Albertien:
Waarschijnlijk zijn de mail in je ongewenste mail gekomen. Je krijgt namelijk een bevestiging van de bestelling. En daarna krijg je een mail als je bestelling verzonden wordt. Het zijn allemaal plat gedroogde bloemetjes, je mag ze retour sturen als het niet naar wens is.

Ellen beoordeelde op 2019-08-04

Prima spullen , goed assortiment . Gebeld met vragen en zeer vriendelijk te woord gestaan. Gelijk een tweede bestelling gedaan

Sylvia Zwiers beoordeelde op 2019-08-03

Heel tevreden, na plaatsen bestelling de volgende dag in huis. Goede prijs/kwaliteit en netjes verpakt.

Ingrid Hoek beoordeelde op 2019-08-02

Hele snelle levering...

Anne-bell Coumans beoordeelde op 2019-08-02

Mooie artikelen snel bezorgd duidelijke factuur...

Mickey van Leersum beoordeelde op 2019-08-01

netjes

Mevr jma Van Osch beoordeelde op 2019-08-01

Jennifer van Hulten beoordeelde op 2019-08-01

Snelle levering en fijne materialen! Top

MS beoordeelde op 2019-08-01

Goede prijs, leuke producten en prima levering