Breewei 52
8406EG Tijnje
0630201714

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

i weinreder beoordeelde op 2019-05-13

goede snelle service. ben zeer tevreden

IK beoordeelde op 2019-05-12

Groot assortiment, snel in huis

Irma Davina beoordeelde op 2019-05-11

Snelle levering en veel keuze en goede prijs

Carina beoordeelde op 2019-05-11

Zeer snelle levering. Er zat per ongeluk een verkeerd item bij de bestelling. Na kontakt per e-mail werd metéén het juiste item opgestuurd plus een retour label om het onjuiste item terug te sturen. Prima service!

Erika Bekema beoordeelde op 2019-05-10

Snel thuis!

Marijke Benjamins beoordeelde op 2019-05-10

snel geleverd.

Helen Bakker beoordeelde op 2019-05-09

Prima, keurig geleverd zoals afgesproken, netjes ingepakt

Marion Van der Ham beoordeelde op 2019-05-09

Voldoet aan de verwachting, goede prijs/kwaliteit. Snel verstuurd.

Wouter Ter Horst beoordeelde op 2019-05-09

Goede en snelle service

S Bakker beoordeelde op 2019-05-09

Tevreden snelle levering

LD beoordeelde op 2019-05-09

Mooie producten, en snel geleverd.

Coralie Ophoff beoordeelde op 2019-05-09

Snelle en correcte levering. Kralen zien er ook hetzelfde uit als de foto's op de site.

Rita van Holsteijn beoordeelde op 2019-05-09

Super tevreden snelle levering goede service

Stephen Blom beoordeelde op 2019-05-09

Alles keurig netjes en snel geleverd.

Loes Janssen beoordeelde op 2019-05-08

Snelle levering en helemaal compleet.

Coba van Biert beoordeelde op 2019-05-06

Mooie houten kralen en snelle levering.

R.F. Freekenhorst beoordeelde op 2019-05-06

Vandaag besteld,gisteren in huis,dik te vreden met alles..

Liesbet Van de Kerkhove beoordeelde op 2019-05-06

Heel tevreden. Ik had de bestelling dringend nodig en had ze de volgende dag al in huis, in België, vanuit Nederland. Top!

petra lorx beoordeelde op 2019-05-06

zeer snelle ontvangst en duidelijke en snelle manier om telf. contact te krijgen.

Rosa Botman beoordeelde op 2019-05-05

Snelle service, kleurrijk en netjes afgewerkt