Batostraat 38

snelle levering

Léon Peeters beoordeelde op 2019-03-07

Snelle levering. Prima kwaliteit

Richard pieterse beoordeelde op 2019-03-06

Snel, keurig verpakt met kwitantie, gewoon top!

Franky Versporten beoordeelde op 2019-03-03

Overzichtelijke website, gemakkelijk te bestellen en te betalen en vlugge levering, op donderdag besteld en bestelling ontvangen op zaterdag door PostNL in België !!!

Greetje Luif-Krul beoordeelde op 2019-02-09

Gewoon goed

Nitro beoordeelde op 2019-02-08

Duidelijke website en snelle levering

R. Schaap beoordeelde op 2019-02-04

Artikel zoals beschreven..top

Eric van den Kerchove beoordeelde op 2019-02-04

Producten zeer snel in huis.

RMR De Kort beoordeelde op 2019-02-04

Snelle levering en goed verpakt

André Vos beoordeelde op 2019-02-03

snelle levering en goede omschrijving van item.