Arnesteinweg 37

alles ging van A tot Z perfect

Mien beoordeelde op 2019-04-01

goede afhandeling

Johan van Vendeloo beoordeelde op 2019-04-01

Dik te vrede snelle levering

Desi Beukema beoordeelde op 2019-04-01

Top

W.H. Oosterveld beoordeelde op 2019-04-01

bestelling werd zeer snel geleverd

richard beoordeelde op 2019-04-01

Super had mijn olie weer besteld met een muscle oil. netjes volgende dag binnen en ik gebruik het met plezier super producten!!

CC beoordeelde op 2019-04-01

altijd heel correcte levering

glenn florens beoordeelde op 2019-04-01

Perfect

Vivi herreboudt beoordeelde op 2019-03-02

Ik heb mijn bestelling na ruim 1 week nog steeds NIET ontvangen ...

Gerrit Arkema beoordeelde op 2019-02-21

Super!!

Linda Overlaet beoordeelde op 2019-02-21

Heel tevreden! Snelle levering ondanks dat ik in Frankrijk woon!

Riet Sijbers-Rutten beoordeelde op 2019-02-21

Het is allemaal prima verlopen.

Riet V d Hout beoordeelde op 2019-02-21

Heel tevreden

Klaas Cuperus beoordeelde op 2019-02-21

Goede adekwate levering

Alexander Gobel beoordeelde op 2019-02-21

Opzich snel geleverd maar track en tracé werkt niet meteen goed en slecht bereikbaar.

Ymke beoordeelde op 2019-02-21

Ik heb vorige week vrijdag voor 16:00 besteld en kreeg tot mijn verbazing deze nog op Zaterdag geleverd.
Het product zat keurig verpakt in bubbeltjes envelop.

Ben nu bezig met mijn 4e flesje CBD-olie en ben hier dan ook ontzettend blij mee want het werkt bij mij gewoon super.