Loberingemaat 7-o
7942JD Meppel

9,9

veroniek beoordeelde op 2019-05-15

Ik ontving de bestelde artikelen heel snel, met 't gedetailleerde en heel goed leesbare handige boek + in 'n prachtig withouten doosje.
Zal meteen wanneer ik zonder zit de artikelen weer bestellen bij deze zaak.
Super !

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je lovende woorden Veroniek. Met dit startpakket moet het lukken. Zo niet dan hebben we ook nog de cursus.

Willem beoordeelde op 2019-05-15

Uitmuntende webshop zeer goede communicatie en snelle levering producten waren ook zeer goed verpakt.
Kan deze webshop aan iedereen aanraden.
Ik heb hier beits in felle kleuren en staalwol 00000 besteld,
dit is overigens de enige webshop die ik ken met staalwol 00000 in assortiment !
Ik gebruik de beits om mijn houten pijlen te kleuren werkt perfect product is zeer goed te verdunnen kan heel wat pijlen doen met deze potjes. Alleen zijn de kleuren als groen minder bruikbaar voor mij omdat ik dan nooit mijn pijlen terug vind in de bosjes ;-) maar vind ik wel een ander doel voor.
Het enige minpuntje vind ik de verzendkosten die best hoog zijn maar dat is een kleinigheidje verder prima webshop met uitstekende producten en service.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Willem! Veel succes met je pijlen. Groen is dan idd niet de juiste kleur :-)

Sander Ewen beoordeelde op 2019-05-09

Via de website makkelijk en snel een bestelling gedaan. Ik kreeg direct een bevestigingsmail en een persoonlijk mailtje van de eigenaar wanneer en hoe de bestelling verstuurd ging worden. Producten zijn de volgende dag bezorgd en het pakket was keurig ingepakt , beschermd en inclusief beschrijvingen en contactinformatie. Aardig contact gehad met de eigenaar die graag wilde weten of alles naar wens was verlopen. Een aanrader! Ik kan nog niets zeggen over de kwaliteit van de producten maar mijn eerste indruk en een ter hand name was zeer positief.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je uitgebreide review Sander.

Richard Alberts beoordeelde op 2019-05-07

Mijn eerste bestelling bij de Meubelrestauratieshop. Goede communicatie en een uitstekende afhandeling. Kom hier zeker terug.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Richard. Komt vast door de naam :-)

Martijn beoordeelde op 2019-05-06

Goede website met goede uitleg (ook voor niet-professionals) over hoe de producten toe te passen zijn. Duidelijke en persoonlijke communicatie en vlotte levering.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je Martijn. Aan informatieverstrekking doen we idd veel. Mooi dat dat wordt opgemerkt.

Harald M. Bergmann beoordeelde op 2019-05-02

Goede communicatie. Snelle levering. Prettige nazorg.

Hartelijk dank Harald!!

POLYPUS beoordeelde op 2019-04-28

Zeer fijne produkten, grote keuze . Zeer goede beschrijving van de produkten

Hartelijk dank Poplypus!!

Pascalle Schepers beoordeelde op 2019-04-27

We waren al een tijdje op zoek naar wasbeits op waterbasis, ooit een potje gehad van de firma Vencken, maar die bestaan niet meer. Na wat speurwerk op het internet kwam ik jullie zaak tegen en jullie hadden wasbeits op waterbasis. Voorzichtig 2 flessen in 2 kleuren besteld en we waren blij dat het functioneerde zoals we gedacht hadden. Wij gebruiken jullie was niet op meubels zoals u zou verwachten< maar op beeldjes van gebakken klei en het geeft een heel mooi effect. Wij ( de boetseercursus) zijn heel blij dat we een goed vervangend product gevonden hebben. Ook heel fijn wat betreft de levering en begeleidende mails over de versturing en of de ontvangst prima verlopen was.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank Pascalle. Zo zie je maar dat de produkten soms Multi inzetbaar zijn.

a.p.maat beoordeelde op 2019-04-25

netjes op tijd goed verpakt top kan niet anders zeggen

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Heel hartelijk dank voor de positieve review!!

Debora Van Den Brink beoordeelde op 2019-04-25

Wij zijn heel tevreden over ons bestelde product. Snel geleverd en goed verpakt.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor de positiviteit Deborah.

Caroline Pauwels beoordeelde op 2019-04-19

Zeer snelle respons en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Uitstekende communicatie. Aanrader.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Heel hartelijk dank Caroline. Fijne paasdagen!

kees verbeek beoordeelde op 2019-04-18

super snel levering, en altijd goeie materialen, bedankt en zeker tot ziens

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Zeer bedankt Kees. Fijne paasdagen!

Remco Teunissen beoordeelde op 2019-04-18

Geweldige goede service, mooie producten en natuurlijk een prachtige oude ambacht.
Niets dan lof!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Heel hartelijk dank Remco, voor de mooie woorden.

R Beunders beoordeelde op 2019-04-17

Leuke website, veel informatie te vinden. Persoonlijk geholpen door medewerker, ook voor extra vragen die buiten het beroepsveld liggen van de medewerkers.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor de beoordeling. Graag tot een volgende keer.

Marie louise Corthaut beoordeelde op 2019-04-16

Een snelle service goed producten en als er een foutje is word het ook onmiddellijk opgelost wij zijn heel tevreden groetjes ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank Marie Louise. De te weinig geleverde schellak is inmiddels ook naar je onderweg.

Frank Gerritsen beoordeelde op 2019-04-16

zorgvuldig, flexibel en correct

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor je review Frank! Graag tot een volgende keer.

Bas van Dijk beoordeelde op 2019-04-12

Zeer tevreden. Erg goede service en men draagt er uitstekende zorgen voor, dat het product in goede staat bij de ontvanger aankomt.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je review Bas. Verpakking van vloeistoffen is idd nog wel eens 'een dingetje' :-)

Rick van Heumen beoordeelde op 2019-04-12

een van de betere website's als het gaat over lakken, politoeren e.d. Veel info bij omschrijving van de producten. Ook door verkoper dikwijls zelf gebruikt. Ook mooi gereedschap voor prima prijzen.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je review Rick. Ik verkoop idd graag de materialen waar ik zelf ervaring mee heb. Die ervaring vergroot de over te dragen kennis.

Jan Kooijman beoordeelde op 2019-04-11

Alles wat ik besteld heb, is heel goed verpakt en afgeleverd.
Ik heb nodige advies ingewonnen omdat het politoeren, voor mij een nieuw en onbekend werk is.
Heb het handboek Politoeren gekocht en daaruit de nodige en leerzame informatie geleerd.
Ben bezig een elektrische gitaar te bouwen en te politoeren, ben een paar keer op mijn bek gegaan door te vlug te willen werken, maar met beleid, wat ik echt moest aan leren, is er een prachtig exemplaar op deze wereld gebracht.
Voor mij is "Meubelrestauratieshop"een aanrader!!!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je review Jan. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar je gitaar!

Martin Hoes beoordeelde op 2019-04-11

Product is snel verzonden en je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Zeer tevreden!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Fijn dat je tevreden bent. Dank voor je reactie!!