Loberingemaat 7-o
7942JD Meppel

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,9

Rick van Heumen beoordeelde op 2019-04-12

een van de betere website's als het gaat over lakken, politoeren e.d. Veel info bij omschrijving van de producten. Ook door verkoper dikwijls zelf gebruikt. Ook mooi gereedschap voor prima prijzen.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je review Rick. Ik verkoop idd graag de materialen waar ik zelf ervaring mee heb. Die ervaring vergroot de over te dragen kennis.

Jan Kooijman beoordeelde op 2019-04-11

Alles wat ik besteld heb, is heel goed verpakt en afgeleverd.
Ik heb nodige advies ingewonnen omdat het politoeren, voor mij een nieuw en onbekend werk is.
Heb het handboek Politoeren gekocht en daaruit de nodige en leerzame informatie geleerd.
Ben bezig een elektrische gitaar te bouwen en te politoeren, ben een paar keer op mijn bek gegaan door te vlug te willen werken, maar met beleid, wat ik echt moest aan leren, is er een prachtig exemplaar op deze wereld gebracht.
Voor mij is "Meubelrestauratieshop"een aanrader!!!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je review Jan. Uiteraard ben ik ook benieuwd naar je gitaar!

Martin Hoes beoordeelde op 2019-04-11

Product is snel verzonden en je wordt zeer goed op de hoogte gehouden van de bestelstatus. Zeer tevreden!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Fijn dat je tevreden bent. Dank voor je reactie!!

Jessica beoordeelde op 2019-04-10

Prima shop! Snelle levering verzend kosten zijn wel een beetje hoog, €8,85 op een bedrag van 19,85
Maar ze zijn een van de weinige die Renaissanse wax verkopen en dat is top spul!!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor je reactie Jessica. Verzendkosten zijn onze gemiddelde kosten. Iedereen betaalt hetzelfde. Of ie nu van de Waddeneilanden verstuurd wordt of naar Zeeland. Of het pakketje nu 200 gram weegt of 15 kg. Kan idd uitkomen met relatief hoge kosten.

Eric beoordeelde op 2019-04-10

Snel gevonden wat ik zocht , keurig verpakt en snel thuis geleverd. Prima tot nog eens en bedankt.

Dank je zeer Eric!

Lieven B. beoordeelde op 2019-04-10

Heel tevreden, snelle verzending

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor je review Lieven!

Feye beoordeelde op 2019-04-09

Goed advies gekregen en product snel geleverd.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Top dat het naar wens was Feye!

W.D. Hildering beoordeelde op 2019-04-09

Snelle levering en uitstekend verpakt met respect voor de kwetsbaarheid van het bestelde!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank voor de lovende woorden!

E. Peters-Smeets beoordeelde op 2019-04-05

Snelle en correcte levering, en het is een uitstekend product. Bedankt.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor de review! Top!

Henk Thomassen beoordeelde op 2019-04-04

Goede en duidelijke website. Bestellen werkt zeer eenvoudig. Geleverde artikelen zijn van heel goede kwaliteit. Alles was goed ingepakt. Levering was snel. Kortom: uitstekend!! Zal hier zeker meer gaan kopen.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor de mooie woorden Henk. Graag tot een volgende keer.

Geert Carron beoordeelde op 2019-03-30

heel joviale en vriendelijke communicatie , volledige uitleg over je aankoop een TOPSERVICE !!!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Dank je hartelijk voor de mooie woorden Geert!

Robin beoordeelde op 2019-03-29

Nette afhandeling, werd constant op de hoogte gehouden. Snelle levering.Rib

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor je beoordeling Robin. Fijn weekend!

CPJ vanOrsouw beoordeelde op 2019-03-28

Netjes en op tijd afgeleverd.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Fijn weekend.

Arjan beoordeelde op 2019-03-27

Vriendelijk via de mail, snelle service en levering snel en onbeschadigd in huis...aanrader

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor je mooie woorden Arjan!

John Koster beoordeelde op 2019-03-23

Prima apparaat, dat doet wat het doen moet.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Heel veel succes er mee John. Heeft even geduurd, maar gelukkig toch goed gekomen.

winklaar beoordeelde op 2019-03-22

Snelle levering én goede advisering! Ik ben zeer tevreden.

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Heel hartelijk dank voor de lovende woorden!

Barbara beoordeelde op 2019-03-20

Fijne webshop! Snelle levering, persoonlijk contact en goed advies van Richard. Werkelijk alles wat je nodig zou kunnen hebben om meubels af te werken is er te krijgen. Top! Voor herhaling vatbaar!

Reactie van Meubelrestauratieshop:
Hartelijk dank voor de fijne woorden Barbara!