Willem Barentzstraat 16A
085 065 6193

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 8,0

Sabina W. beoordeelde op 2018-07-25

Ben altijd heel blij met deze oordoppen. Gebruik ze nu denk ik al 2 jaar. Ben ze kwijt geraakt en wil geen andere dus maar nieuwe gekocht. Je hoort het geluid goed en je kan met andere blijven praten zolang ze maar wel bij je oor praten. Makkelijk in en uit te doen. En heel fijn dat er maten zijn zodat je precies de goede hebt.

Elfi H. beoordeelde op 2018-07-16

Eindelijk oordoppen die goed in mijn oren zitten. Ook snel geleverd.

Jarno D. beoordeelde op 2018-07-03

Top.

Margreet L beoordeelde op 2018-07-02

Een verademing voor je oren. Na het feesten geen last meer van een irritante piep in je oren. De kwaliteit van de muziek is prima en je kunt gewoon met anderen spreken tijdens het dragen van de oordoppen. De oordoppen zijn door de bijbehorende koker handig mee te nemen en voortaan het eerste dat ik in mijn handtas doe wanneer ik naar een feest ga. Helaas wordt er nog wel vreemd naar je gekeken wanneer je oordoppen draagt omdat het nog niet bij het standaard beeld van het feesten hoort.

Gerrit D. beoordeelde op 2018-06-29

Goede pasvorm en demping door de oordopjes. Daarnaast een perfecte service bij de levering door Rave Safe!

Rob L. beoordeelde op 2018-06-29

Communicatie verloopt zelfs beter tijdens een festival/feest met deze oordoppen van Ravesafe, echt niet verwacht! Voor mij een kleine investering en een groot plezier.

Anna R. beoordeelde op 2018-06-29

Top oordoppen! De hardere geluiden worden gedempt, waardoor je makkelijk met elkaar kunt praten zonder te schreeuwen. Maar daarnaast ook nog helemaal van de muziek kan genieten. Iedereen aan te raden.

Jarno D. beoordeelde op 2018-06-28

Getest op Defqon 1, waren echt super!

Dea M. beoordeelde op 2018-06-26

De oordoppen bevallen erg goed. Het harde geluid wordt goed gedempt, waardoor het niet meer pijn doet aan je oren. Daarnaast zitten de oordoppen fijn in je oren en zijn ze ook mooi. Een pre is dat je ze in verschillende kleuren kunt krijgen, dus je kan er je eigen orenfeestje van maken!

Tessa D. beoordeelde op 2018-06-25

Oordoppen getest op Defqon 1. weekend festival. Keurige oordoppen, geluid blijft goed zuiver!

Jouke B. beoordeelde op 2018-06-18

Goede kwaliteit oordoppen voor een goede prijs.

Julius K. beoordeelde op 2018-06-15

Zitten heerlijk en vallen niet op. Eerste oordoppen die ik probeer die geen irriterend gevoel geven.

Marianne B. beoordeelde op 2018-06-15

Goed passende oordoppen en ook nog in een mooie kleur. Geen last meer van een piep in mijn oor na feesten. Oordoppen zijn van goed materiaal want heb geen irritatie meer in mijn oren.

Rik V. beoordeelde op 2018-06-15

Zeer snelle levering. Goeie protectie zonder dat ze voelbaar aanwezig zijn. Ik zou dit product zeker aanbevelen. Goeie eerlijke prijs voor een mooi product.

Bonnie M. beoordeelde op 2018-06-14

Soms moest ik gewoon nog even voelen of ze er nog wel zitten. Top oordoppen waar je dus helemaal geen last van hebt! Filtert de muziek super goed en praten met mensen is ook geen probleem!

Stefan H. beoordeelde op 2018-06-13

Goede pasvorm, blijven de hele avond lekker zitten. Zelfs als je de hele avond aan het springen bent.

Martin P. beoordeelde op 2018-06-12

De pasvorm is prima en de producten en service zijn uitstekend! Fijn dat Ravesafe zich inzet tegen gehoorbeschadiging, de ervaring van Wieger heeft geholpen om mij te overtuigen om gehoorbescherming aan te schaffen.

Sanne E. beoordeelde op 2018-06-12

Goede kwaliteit en top service!

Gerrit D. beoordeelde op 2018-06-12

Fijne oordopjes met een goede pasvorm. Ze zitten prima voor een langere periode tijdens het stappen of een festival. Je went er snel aan en na een tijdje voel je ze niet meer zitten. De demping is ook prima, je hoort de muziek kwalitatief erg goed en mensen om je heen zijn makkelijker te verstaan.

Ana R. beoordeelde op 2018-06-11

Iets later ontvangen dan verwacht, maar de oordoppen zijn goed.