Willem Barentzstraat 16A

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 8,0

Bo Beenders beoordeelde op 2019-04-29

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Hallo Bo, bedankt voor je review! Mocht nog vragen hebben over het product, neem dan gerust nog even contact met ons op. Veel veilige feestjes toegewenst!

Anoniem beoordeelde op 2019-04-29

Bestelproces

Edwin G. beoordeelde op 2018-12-20

Goede oordoppen, dempen goed en zit bij een langdurig gebruik prettig in de gehoorgang. Ik had eerst te grote oordoppen besteld maar kon deze heel snel en makkelijk omruilen voor de maat die bij me past. erg snelle en vriendelijke klantenservice.

Denise H. beoordeelde op 2018-11-26

De oordoppen zitten prettig en je kunt de muziek nog super goed horen! Ik gebruikte eerst goedkope oordoppen maar ik merk nu duidelijk verschil, dus ik raad deze oordoppen zeker aan! :)

Sabine O. beoordeelde op 2018-10-15

De oordoppen zijn soms moeilijk uit je oren te krijgen.

Peter L. beoordeelde op 2018-10-14

Pasvorm is goed, kokertje is handig. Bij hard geluid resoneren de filters een beetje.

Peter L. beoordeelde op 2018-10-09

Meest vlakke demping die ik heb ervaren in universele gehoorbescherming.

Marijn V. beoordeelde op 2018-09-18

Goede oordoppen voor verschillende doeleinden.

Jantine H. beoordeelde op 2018-09-18

Bescherming was erg goed. De muziek werd reglijkmatig gedempt en behield kwaliteit. Het was soms moeilijk met anderen te praten met de oordoppen in, maar raakte daar snel aan gewend :)

Denise W. beoordeelde op 2018-09-06

Deze oordoppen zou ik iedereen aanraden.

Iris F. beoordeelde op 2018-09-01

Fijne oordopjes.

Daney K. beoordeelde op 2018-08-01

Eindelijk goeie oordoppen. Jaren dik tevreden met de pro serie van rave safe. Uiteindelijk toch maar een ultimate set aangeschaft. Ben zelf wel een soundfreak en de ultimate vind ik net wat beter dan de pro serie. Dit omdat de filter van de ultimate serie beter het geluid doorlaat dan de pro(lang technisch verhaal waar ik jullie niet mee ga vermoeien :-) ). Ik gebruik ze voornamelijk als ik aan het klussen ben op het werk en op feestjes met harde muziek Ik heb zelf tinnitus en wil mijn gehoor niet nog verder beschadigen. Rave safe helpt mij enorm hiermee. THX

Sabina W. beoordeelde op 2018-07-25

Ben altijd heel blij met deze oordoppen. Gebruik ze nu denk ik al 2 jaar. Ben ze kwijt geraakt en wil geen andere dus maar nieuwe gekocht. Je hoort het geluid goed en je kan met andere blijven praten zolang ze maar wel bij je oor praten. Makkelijk in en uit te doen. En heel fijn dat er maten zijn zodat je precies de goede hebt.

Elfi H. beoordeelde op 2018-07-16

Eindelijk oordoppen die goed in mijn oren zitten. Ook snel geleverd.

Jarno D. beoordeelde op 2018-07-03

Top.

Margreet L beoordeelde op 2018-07-02

Een verademing voor je oren. Na het feesten geen last meer van een irritante piep in je oren. De kwaliteit van de muziek is prima en je kunt gewoon met anderen spreken tijdens het dragen van de oordoppen. De oordoppen zijn door de bijbehorende koker handig mee te nemen en voortaan het eerste dat ik in mijn handtas doe wanneer ik naar een feest ga. Helaas wordt er nog wel vreemd naar je gekeken wanneer je oordoppen draagt omdat het nog niet bij het standaard beeld van het feesten hoort.

Gerrit D. beoordeelde op 2018-06-29

Goede pasvorm en demping door de oordopjes. Daarnaast een perfecte service bij de levering door Rave Safe!

Rob L. beoordeelde op 2018-06-29

Communicatie verloopt zelfs beter tijdens een festival/feest met deze oordoppen van Ravesafe, echt niet verwacht! Voor mij een kleine investering en een groot plezier.

Anna R. beoordeelde op 2018-06-29

Top oordoppen! De hardere geluiden worden gedempt, waardoor je makkelijk met elkaar kunt praten zonder te schreeuwen. Maar daarnaast ook nog helemaal van de muziek kan genieten. Iedereen aan te raden.

Jarno D. beoordeelde op 2018-06-28

Getest op Defqon 1, waren echt super!