Willem Barentzstraat 16A
085 065 6193

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 8,0

Martin P. beoordeelde op 2018-06-12

De pasvorm is prima en de producten en service zijn uitstekend! Fijn dat Ravesafe zich inzet tegen gehoorbeschadiging, de ervaring van Wieger heeft geholpen om mij te overtuigen om gehoorbescherming aan te schaffen.

Sanne E. beoordeelde op 2018-06-12

Goede kwaliteit en top service!

Gerrit D. beoordeelde op 2018-06-12

Fijne oordopjes met een goede pasvorm. Ze zitten prima voor een langere periode tijdens het stappen of een festival. Je went er snel aan en na een tijdje voel je ze niet meer zitten. De demping is ook prima, je hoort de muziek kwalitatief erg goed en mensen om je heen zijn makkelijker te verstaan.

Ana R. beoordeelde op 2018-06-11

Iets later ontvangen dan verwacht, maar de oordoppen zijn goed.

Geart B. beoordeelde op 2018-06-10

Goede kwaliteit gehoorbescherming met vlakke demping.

Luke B. beoordeelde op 2018-06-07

De oordoppen zitten perfect, irriteren niet en filteren precies het juiste geluid weg. Het enige nadeel is dat het soms moeilijk is om de oordoppen uit de bewaarkoker te krijgen. Ondanks dat een goed product wat ik zeker aanraad om te kopen.

Joyce L. beoordeelde op 2018-06-07

Dempt goed: na een festival of een nacht stappen g��n piep in mijn oren gehad! Je kan gewoon met anderen praten en verstaat iedereen nog goed. De bewaarkoker is ook heel handig! Kort gezegd: top oordoppen, ik ben er heel erg blij mee!!

Niels V. beoordeelde op 2018-06-06

Ik vind de oordopjes wel prima, alleen vind ik ze niet fijn in de oren zitten.

Jordy D. beoordeelde op 2018-05-29

Top oordoppen.

Elise K. beoordeelde op 2018-05-29

Ik ben erg tevreden over de oordopjes. Ik heb ze gebruikt voor het concert van de toppers. Vorig jaar toen ik daar weg kan was ik bijna doof en kon ik mensen moeilijk verstaan, dit jaar met de oordopjes had ik nergens last van en kon ik alles nog goed horen.

Martijn P. beoordeelde op 2018-01-17

Werkt super. Niks op aan te merken. Goedkoop en onverwoestbaar!

Valette K. beoordeelde op 2017-12-13

Goede kwaliteit en snelle levering.

Koen B. beoordeelde op 2017-12-04

Laatst naar een festival geweest met deze oordopjes, zonder oordopjes niet uit te houden maar met deze oordopjes een super avond gehad.

Tjeerd H. beoordeelde op 2017-12-02

Product nog niet gebruikt, maar snelle verzending

M g. beoordeelde op 2017-11-19

Fijne oordoppen, en zeker omdat je verschillende maten thuis geleverd krijgt en kan kiezen welke decibel dopjes het beste bij je passen. Helaas vielen de dopjes wel steeds uit mijn oren, dat was een groot nadeel.

Lisa T. beoordeelde op 2017-11-09

Top oordopjes, zitten heel fijn! En werken heel goed

Giovanni Z. beoordeelde op 2017-11-02

Goede oordoppen, als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet meer anders!

Anne K. beoordeelde op 2017-11-02

Comfortabel, beschermend en handig om mee te nemen!

Percy P. beoordeelde op 2017-11-02

Prima gehoorbescherming. Inmiddels al op een paar feesten gebruikt! Tip voor de grotere maat oordopjes: hou een zakje om de oordopjes voor je ze in het buisje stopt, anders krijg je ze er maar heel moeilijk uit.

Daphne D. beoordeelde op 2017-11-02

Prima oordoppen! Al vele feestjes gebruikt. Ik ben er blij mee!