Willem Barentzstraat 16A
9718 BC Groningen
085 065 6193

Google Plus/Places - 8,0

Bo B. beoordeelde op 2019-09-23

Ik hou echt van de Startset. Nu heb ik verschillende maten oordoppen en filters waarmee ik kan vari�ren tussen indoor en outdoor festivals. De oordoppen zitten goed, maar ik moest er wel even aan wennen. Over het algemeen ben ik blij dat ik ze gekocht heb en mijn gehoor voortaan kan beschermen.

Youri van Zon beoordeelde op 2019-09-11

Ik ben super tevreden!
Oordoppen besteld en ze zouden optijd binnen komen maar er lag een briefje van post niet “we hebben u gemist”. Een dag voor het festival...
Contact opgenomen en tot de oplossing gekomen om op het festival te meeten met elkaar en kreeg ik een (nood) setje oordoppen om de dag door te komen

Super Service!

Fygi Bernabela beoordeelde op 2019-09-10

Marlinde Visser beoordeelde op 2019-09-04

Ik heb kleine oren, dus het was moeilijk om de juiste oordoppen te vinden. Op advies van de klantenservice een keuze gemaakt, en het is gelukt. Bedankt voor de service!

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Bedankt voor je review, Marlinde! Goed om te lezen dat je met onze oordoppen de juiste maat voor je gehoorgang hebt kunnen vinden. Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

Mariska Bakker beoordeelde op 2019-09-03

Eindelijk oordoppen gevonden die klein genoeg zijn voor mijn oren. dus niet pijn doen.

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Bedankt voor je review, Mariska! Goed om te lezen dat je met onze oordoppen de juiste maat voor je gehoorgang hebt kunnen vinden. Laat vooral nog even weten hoe we van je 4-sterren review een 5-sterren review kunnen maken. Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

Nienke Snel beoordeelde op 2019-08-31

K. Nicolai beoordeelde op 2019-07-17

Snelle levering, mooi verpakt, fijne oordoppen, goede service en niet duur!

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Bedankt voor je review! We doen ons uiterste best om je te voorzien van de beste oordoppen. Zo te lezen is dat gelukt! Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

Alexander Wolbers beoordeelde op 2019-07-16

Lisa & Else beoordeelde op 2019-07-14

Wilma Vermeulen beoordeelde op 2019-07-13

Besteld en snel in huis

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Bedankt voor je review, Wilma! Laat vooral nog even weten hoe we van je 4-sterren review in het vervolg een 5-sterren review kunnen maken. Veel veilige feestjes toegewenst ;-)

Jonathan Höcker beoordeelde op 2019-07-03

Kenneth Maduro beoordeelde op 2019-07-03

David Kohlstedt beoordeelde op 2019-07-01

Dennis de Bruin beoordeelde op 2019-06-25

Snelle levering , mooie verpakking en degelijk product.

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Dankjewel voor je review, Dennis! Nog veel veilige feestjes toegewenst. Laat ons vooral nog even weten hoe we van je 4-sterren ervaring een 5-sterren ervaring kunnen maken in de toekomst ;)

Paul Verburg beoordeelde op 2019-06-09

David Klaasen beoordeelde op 2019-06-02

Binnen een dag na bestelling in huis en direct dat weekend gebruil van kunnen maken. Ik zeg: voor alle mensen een aanrader. (Met name festivalgangers)

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Bedankt voor je review, David! Super leuk om te lezen dat je onze producten en service zou aanbevelen. Nog veel veilige feestjes toegewenst!

Marcus Heyer beoordeelde op 2019-05-29

Peter Kingma beoordeelde op 2019-05-26

Franca Walner beoordeelde op 2019-05-20

Carlos Pullen beoordeelde op 2019-05-17

Mooie verpakking, duidelijke gebruikswijze

Reactie van RAVE SAFE Hearing Protection:
Hallo Carlos, bedankt voor je bestelling en review! Fijn om te horen dat de verpakking in de smaak valt en de handleiding duidelijk is. Nog veel veilige feestjes toegewenst!