Lange Geere 6
4331LX Middelburg

Joanna Peluzo beoordeelde op 2019-09-14

Snelle levering , fantastische spullen

Reactie van Skandinavien:
Hi Joanna, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. liefs, Anne

Arlette Peeters beoordeelde op 2019-09-14

Goeie service en snel reactie op mijn vraag. Persoonlijke benadering. Snelle levering van hele mooie producten die ook nog eens onwijs leuk waren verpakt. Echt een cadeautje om zo mijn bestelling te ontvangen.

Reactie van Skandinavien:
Hi Arlette, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Erg fijn om te horen dat je tevreden bent en het een cadeautje was om uit te pakken. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je mooie aankopen. Liefs, Anne

Elenita beoordeelde op 2019-09-13

Duidelijke website, snelle levering, goed verpakt en prachtige kwaliteit pampasgras taken.

Reactie van Skandinavien:
Hi Elenita, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Fijn dat je zo tevreden bent, ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je mooie Pampas pluimen. Liefs, Anne

Sherida Bosma beoordeelde op 2019-09-10

Snel ontvangen, super mooi

Reactie van Skandinavien:
Hi Sherida, Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent. Liefs, Anne

Annelies Beckers beoordeelde op 2019-09-09

Snelle service en het is een feest als je de doos open maakt! Mooi verpakt met een persoonlijk kaartje. Ga zeker in deze winkel nog eens iets bestellen!

Reactie van Skandinavien:
Hi Annelies, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

Barbara Van der steen beoordeelde op 2019-09-03

Snelle levering , leuk persoonlijk kaartje erbij

Reactie van Skandinavien:
Hi Barbara, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent, we hopen je snel terug te zien. Liefs, Anne

wendy van Paradijs beoordeelde op 2019-09-02

Mooie producten en een lief briefje bij ontvangst!

Reactie van Skandinavien:
Hi wendy, Bedankt voor jouw beoordeling! Ontzettend fijn om te horen dat je blij bent met de producten, we hopen je snel nog eens te zien. Liefs, Anne

Antoinette Frissen beoordeelde op 2019-09-01

Super snel huis, goed verpakt. Ik zeg top !

Reactie van Skandinavien:
Hi Antoinette, Bedankt voor jouw beoordeling! Ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent :) Ik hoop dat je vee plezier zult hebben van je mooie Pampas pluimen. Liefs, Anne

Mireille Bakker beoordeelde op 2019-08-30

Prachtige spullen met goede service

Reactie van Skandinavien:
Hi Mireille, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

Miranda Arts beoordeelde op 2019-08-20

Snelle en goed verzorgde levering met een persoonlijk geschreven bedankt kaartje! Echt geweldig!

Reactie van Skandinavien:
Hi Miranda, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

Liset Kobus beoordeelde op 2019-08-20

Mooie producten en goede service!

Reactie van Skandinavien:
Hi Liset, bedankt voor jouw positieve beoordeling, daar worden we bij van :) Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je mooie klokje. Liefs, Anne

Miralda Westerink beoordeelde op 2019-08-16

Snelle levering, niet duur en product viel niet tegen.

Reactie van Skandinavien:
Hi Miralda, Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de artikelen die je hebt besteld, ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben. Liefs, Anne

Miranda Ketelaar beoordeelde op 2019-08-07

Hele goede en fijne service! Ik ben super blij met mijn bestelling!

Reactie van Skandinavien:
Hi Miranda, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van jouw bestelling. Liefs, Anne

Johan Jacobs beoordeelde op 2019-07-21

Ik had al een bestelling geplaatst toen ik er achter kwam dat ik nog een artikel wilde kopen. Na een telefoontje was dit zo opgelost en kreeg ik mijn items alle 3 in 1 keer thuis bezorgd. Goed service.

Reactie van Skandinavien:
Hi Johan, Bedankt voor jouw positieve beoordeling daar worden we erg blij van! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van de leuke wandpotten die je hebt besteld. Liefs, Anne

Frea Hof-Brouwer beoordeelde op 2019-07-13

Bestellen is heel makkelijk, verzending is snel plus mooi en goed verpakt. Altijd een leuke persoonlijke noot, iedere bestelling is echt een presentje 🌞

Reactie van Skandinavien:
Hi Frea, bedankt voor jouw positieve en leuke review! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van het leuke memo bord dat je hebt besteld. Liefs, Anne

Tessy De Jong beoordeelde op 2019-07-02

Mooi produkt en leuk ingepakt

Reactie van Skandinavien:
Hi Tessy, bedankt voor jouw leuke beoordeling! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne

Ellen beoordeelde op 2019-06-25

Snelle levering die leuk was ingepakt met een persoonlijk kaartje, super leuk!

Reactie van Skandinavien:
Hi Ellen, bedankt voor jouw positieve beoordeling! Veel plezier met je aankoop. Liefs, Anne

Frea Hof-Brouwer beoordeelde op 2019-06-25

Bestellen is simpel, snelle levering, goed verpakt en persoonlijke note
Top!

Reactie van Skandinavien:
Hi Frea, bedankt voor jouw positieve beoordeling, daar worden we blij van :) Veel plezier met je aankoop! Liefs, Anne

Evelien Groenewoud beoordeelde op 2019-06-19

Ik heb een vogeltje besteld. Hij is geweldig! En de levering was vlot

Reactie van Skandinavien:
Hi Evelien, bedankt voor jouw leuke beoordeling! Fijn om te horen dat je blij bent met het leuke vogeltje dat je hebt besteld, ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben. Liefs, Anne

Manon Hanssen beoordeelde op 2019-06-18

Snelle levering en heel leuk ingepakt!

Reactie van Skandinavien:
Hi Manon, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je aankoop. Liefs, Anne