Haarlemmerstraat 165
2312DP Leiden

Petra Van Ginkel beoordeelde op 2019-09-01

Volgende dag in huis en is zoals verwacht 👍

Daphne Van Grunsven beoordeelde op 2019-08-31

Vlot antwoord, ook voor het geval de betaling lijkt te mislukken via ideal. (dat was niet het geval) en supersnelle levering. helemaal prima dus.

Yvonne De Boer beoordeelde op 2019-08-30

In no time het bestelde bezorgd na bestelling. Keurig daarover geïnformeerd. Nota klopte. Heel goede ervaring!

Mariëtte Fizaan beoordeelde op 2019-08-30

Snel, adequaat, keurig verpakt. Voor herhaling vatbaar.

Ruben Nobel beoordeelde op 2019-08-29

Snel verzonden! En super mooi ingepakt als kadootjes..

E Ketelings beoordeelde op 2019-08-29

netjes ingepakt en snelle goede levering

Peter Over beoordeelde op 2019-08-28

Snelle service, prima kwaliteit producten.

Sylvia Feringa beoordeelde op 2019-08-28

Op de site zoeken en bestellen is heel eenvoudig en helder. Snelle levering, binnen 2 werkdagen. uitstekend verpakt. Ik ben blij.

Annelies Kreijkes beoordeelde op 2019-08-28

Keurig op tijd gekregen. Goed verpakt! Heel goed!

M.V beoordeelde op 2019-08-26

Snelle en goede levering. Servies uitstekend verpakt

I. Kompeer beoordeelde op 2019-08-25

Goede en overzichtelijke site om de senseokopjes te bestellen. Heel snelle levering op een punt waar ik het kon afhalen. Perfect !!

Marianne Van Dijk beoordeelde op 2019-08-24

Vlotte afhandeling en prima verpakt aangekomen.

Annienke Vastenhout beoordeelde op 2019-08-24

Snelle en goede levering

Lies beoordeelde op 2019-08-24

Erg tevreden! 1 item was nog niet leverbaar, werd netjes gebeld of ik dat gelezen op de site en of het dan goed was dat de hele bestelling iets later en in één keer verzonden werd! Ook reageren ze snel wanneer je mailt.

Rita Adler beoordeelde op 2019-08-24

Attente afhandeling van de bestelling en snelle bezorging.

Huub Elzerman beoordeelde op 2019-08-24

snel & efficiënt

Hanneke Westendorp beoordeelde op 2019-08-24

Super blij dat ik mijn 30jr servies heb kunnen aanvullen. Snelle levering, goed verpakt en keurig aangekomen.

Pauline Jansen beoordeelde op 2019-08-24

Duidelijke site, spullen zeer goed verpakt om beschadiging te voorkomen

Cees De Vries beoordeelde op 2019-08-23

beoogde producten waren op voorraad. Na telefonisch overleg werden deze opzij gelegd voor ons en konden we ze bestellen. Levering vond de volgende dag plaats. Kortom prima service

Marij beoordeelde op 2019-08-23

Duidelijke site en snelle levering.