Tulpstraat 11
6813DS Arnhem
+31611793219

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Rosell Heijmen beoordeelde op 2019-08-24

De oven (en steen) wordt gelijkmatig heet waardoor we de beste pizzas bakten. Supergezellig om met vrienden in de tuin de pizza's te maken en eten. Zelfs onze Italiaanse vrienden smulden ervan.

Deborah Heitink beoordeelde op 2019-07-16

Glenn Francois beoordeelde op 2019-07-14

annelies fluit beoordeelde op 2019-07-11

Goed contact voor het bestellen en geleverd binnen 3 dagen. Heel tevreden!

Anita Tromp beoordeelde op 2019-07-11

Fijn en duidelijk contact en snelle levering. De pizza's waren heerlijk! Pas wel op met de schep want de randen zijn gevaarlijk scherp. Tip voor mijnpizzaoven om ze beter te schuren 😁

Margriet De Haan beoordeelde op 2019-07-11

Tevreden. Snelle levering en fijn in gebruik.

Hanneke Van lith beoordeelde op 2019-07-11

We hebben 1 avond kunnen bakken. Werkte perfect! Helaas hebben onze buren toch te veel last van de rook en zetten we de oven nu te koop.

rogier reedijk beoordeelde op 2019-07-03

Snelle levering en he goed ingepakt. Oven doet wat ze beloven. Echt een aanwinst. Ook te gebruiken als vuurhaard.

Emiel Tekampe beoordeelde op 2019-07-02

Pia Isken beoordeelde op 2019-07-01

Arnoud beoordeelde op 2019-07-01

Geweldige oven, echt heerlijke pizza’s in gebakken, en zo sfeervol tegelijk. De bestelling verliep snel en probleemloos, bezorging al na twee dagen. Echt een aanrader!

Macha van Eek-Denekamp beoordeelde op 2019-07-01

Super gaaf. Mooie afmeting en met een tegel erin werkt die prima. Wat een super lekkere pizza's bakt die!!

Nicolai beoordeelde op 2019-06-30

Topding, snel geleverd en vriendelijke afgehandeld.

Folkert Meijer beoordeelde op 2019-06-28

Gerhard Caesar beoordeelde op 2019-06-27

Betrouwbaar en goed. Tussen bestelling en levering is er makkelijk contact te leggen. Het enige minpuntje dat ik heb is dat de levering gesplitst wordt geleverd door 2 aparte koeriers. Een beetje verwarrend en milieutechnisch ook niet verantwoord.

willem walraven beoordeelde op 2019-06-26

Jennifer Lam beoordeelde op 2019-06-26

Mooie pizzaoven. Goede service en product kwaliteit!

Naud van Geffen beoordeelde op 2019-06-25

Heerlijke pizza’s uit eigen oven! Wij hebben de oven al jaren in onze tuin staan en de kinderen vinden niks leuker dan zelf pizza’s maken. Aanrader!

Mark van Alken beoordeelde op 2019-06-24

Snelle levering en vriendelijk telefonisch contact. Mooi product, werkt goed!

Regina van der Burg beoordeelde op 2019-06-24

Prettige communicatie (telefonisch en via e-mail)
Duidelijke informatie, snelle reactie op vragen.
Persoonlijke benadering.
Kortom; super tevreden en blij met de pizza oven!!