Grauwegans 49
1423 PP Uithoorn
0297 52 48 88

Saskia beoordeelde op 2017-02-19

Snelle levering, prachtige kleur .. mooi product

Jo beoordeelde op 2017-02-11

Bestelling en bezorging niets op aan te merken. Maar de glitterlipstick.....wat een troep. Kost 17.95 maar is nog geen 1 euro waard. Het plakt NIET. Maar als je het goed aanbrengt....is het zand wat je op de lippen voeld. Alles behalve prettig. Kan me niet voorstellen dat niemand dit ervaart, of degene heeft botix in de lippen zonder gevoel.

Reactie van MakeUp4beauty:
Wat jammer dat u dit zo heeft ervaren. Gezien het gigantische aantal tevreden gebruiksters heeft u het wellicht verkeerd aangebracht. Het is belangrijk om te wachten tot de bondinggel transparant is en dan goed in te vullen met de glitters. Op de plekken waar u geen glitters aanbrengt kan het inderdaad gaan plakken.

Anita beoordeelde op 2017-02-07

Besteld en volgende dag in huis. Gewoon goed!

Elodie beoordeelde op 2017-02-07

Prima en snelle levering en snel antwoord via fb, erg servicegericht.

Rebecca beoordeelde op 2017-01-28

Ik vind de glitter lips erg mooi heb de rode zou ook nog wel een lichtere kleur willen proberen. Hij blijft mooi zitten op gegeven moment na zoveel uur gaat hij een beetje korrelen maar voor de daadwerkelijke uren dat je hem nodig hebt is hij mooi

Larissa schrijvers beoordeelde op 2017-01-22

Super snel geleverd en super product!

Chislaine beoordeelde op 2017-01-22

Ik heb het product op maandag besteld, en kreeg het woensdag al binnen, heel erg tevreden met het product en netjes verpakt ook! Zal zeker weer iets bestellen bij deze webshop.

Jessie beoordeelde op 2017-01-22

Snelle levering 👍🏻Het werkt SUPER

Nathalie beoordeelde op 2017-01-20

Top service en een top product.

Suus beoordeelde op 2016-12-29

Erg tevreden! Mooie kleur en blijft lang zitten

Shadow beoordeelde op 2016-12-29

Alles prima verlopen met mijn bestelling van MakeUp4beauty! Gewoon zoals het hoort.

Beatriz Barbosa Porto beoordeelde op 2016-12-29

Heel goed

Deborah van Mierlo beoordeelde op 2016-12-28

Nooit verwacht dat dit echt bleef zitten zo lang maar tijdens de feestdagen heb ik het toch echt heel erg lang op mijn lippen gehad echt een top product en een hele snelle levering!!

Top en ga zo door

Renee van koot beoordeelde op 2016-12-15

Erg tevreden, snelle levering, mooi kaartje erbij, mooie producten

Maria Weijs beoordeelde op 2016-12-09

Product was snel binnen en het is wat ik er van verwachte

2016