Molwerk 25
1797SE Den Hoorn
0620560003

Marcel Jonker beoordeelde op 2019-05-25

Snelle levering, correcte afhandeling.

Carola De Koning beoordeelde op 2019-05-23

Anne-Miek beoordeelde op 2019-05-17

Vandaag de theemok ontvangen. Snel, leuk en goed verpakt. Zeer tevreden.

Erin Doeve beoordeelde op 2019-05-17

Het product was erg leuk ingepakt en de service is uitstekend!

Marja van Ruiten beoordeelde op 2019-05-16

Super bedrijf en super service!
Het bestelde product voldeed niet aan mijn verwachting en wilde het retour sturen. Gebeld met Livv en kreeg een vriendelijke dame Gerry aan de telefoon. Zij legde uit hoe ik het pakket moest retourneren. Echter na enkele minuten belde zij mij na een paar minuten terug en ik hoefde de goederen niet retour te sturen omdat zij deze niet meer in de shop wilde zetten. Ik mocht dit dus houden. Nog nooit meegemaakt zoiets en wat ontzettend lief.
Nogmaals hartelijk dank Gerry!

Dorota Szelag beoordeelde op 2019-05-16

Snel levering, mooi verpakt het voelde alsof ik verjaardag cadou gekregen heb. Super kwaliteid, echt blij mee

Patricia Romanelli beoordeelde op 2019-05-13

R.R. beoordeelde op 2019-05-12

Snelle levering en alles goed verpakt.

Monique Mooij beoordeelde op 2019-05-12

Berd Visscher beoordeelde op 2019-05-11

Ingrid Rompelberg beoordeelde op 2019-05-05

Snelle levering en blij met mijn bestelde artikel

Kittie De Lepper beoordeelde op 2019-05-05

Jette Oosterhof beoordeelde op 2019-05-04

A van V. beoordeelde op 2019-05-02

Bij navraag over een product is een dame van Livv in het magazijn gaan kijken. Dat vind ik een goede service. Er was ook een snelle levering zoals beloofd.

Mieke beoordeelde op 2019-05-02

Top! Ik het pakket laten leveren bij de Intratuin. Kwam netjes optijd aan mijn pot was heel leuk ingepakt en zat daarnaast in een doos met een goede beschermende laag zodat er geen mogelijkheid was dat de pot zou breken. Zou zeker nog eens bestellen bij deze winkel.

Frans de Jager beoordeelde op 2019-04-28

Mooie designtuinstoelen 's-avonds besteld. De andere ochtend supersnel geleverd!

Reactie van Livv Lifestyle:
Hej Frans,

Dank voor je mooie beoordeling, heel blij mee. Fijn dat de stoelen snel in huis waren, nu kan het grote genieten buiten gaan beginnen. Ik wens jou een mooie dag en misschien zie ik je nog eens terug bij Livv Lifestyle

Anke beoordeelde op 2019-04-26

Pakketje letterlijk een kadootje om uit te pakken met nog een tijdschrift kado ook! Top!

luka Brenner beoordeelde op 2019-04-19

Vragen snel beantwoord. Product snel geleverd

Laura Droog beoordeelde op 2019-04-19

Snelle levering, goede communicatie en leuk verpakt.

Reactie van Livv Lifestyle:
Hej Laura,

Dank voor jouw mooie beoordeling. Je hebt helemaal gelijk, vanwege dat een brievenbuspakket wel een track and trace heeft maar wanneer dit pakket wegraakt er eigenlijk geen onderzoek naar gedaan kan worden door beperkte info en het pakket dan ook meestal echt weg is, heb ik besloten geen brievenbus pakketten meer te versturen.

Maar ik blijk het niet goed gecommuniceerd te hebben op de site van Livv, waarvoor mijn excuses. Ik ga je het verschil van 2,05 vandaag nog even retourneren en de info goed op de site vermelden.

Ik hoop dat ik het alsnog naar behoren heb opgelost en misschien tot een volgende keer.

Tess Paques beoordeelde op 2019-04-18

Ik ben heel tevreden. De items waren prachtig verpakt (bijna te leuk om uit te pakken) en waren in goede staat geleverd.