Sluisoordlaan 339
7323EN Apeldoorn
KvK 56242034

Jos Janssen beoordeelde op 2019-07-26

Prima service, snelle verzending. Mooie producten!

Émely Steegstra-Hendrix beoordeelde op 2019-07-25

Absoluut ontevreden. Heb een bestelling geplaatst voor 10 flesjes azijn, wat op de website gewoon mogelijk was. Netjes betaald en me verheugd over t feit dat ze in twee dagen bezorgd zouden worden. Vervolgens krijg ik twee dagen na de oorspronkelijke bezorgdatum bericht dat het product uitverkocht is en bij de leverancier uit t assortiment genomen is. En dat het heel jammer is, maar buiten hun macht ligt.
Nou daar ben ik t dus niet mee eens, want als PecattiDiGola zijn voorraadbeheer op orde had fan was dot niet gebeurd. Dus het lag volledig binnen hun macht om dit te voorkomen. En als t nu nog om 1 flesje ging, had ik waarschijnlijk begrip op kunnen brengen voor de smoes dat t voorraadbeheer er een beetje bijingeschoten zou zijn. Hoewel ik uit eigen ervaring weet dat elk webshop platform de voorraad voor jou bijhoudt.
Kortom, als je bij hen besteld kun je er niet op vertrouwen dat ze het product ook daadwerkelijk hebben.

Reactie van PeccatiDiGola.nl:
Beste mevrouw Steegstra-Hendrix,
Dank voor de feedback. Jammer om te lezen dat U teleurgesteld ben, dat was uit de emails tussen ons niet uit te halen.
Ons voorraad systeem die gekoppeld is aan de webshop wordt real-time bijgewerkt (zoals elke webshop). Daarnaast verkopen wij ook rechtstreeks aan bedrijven/particulieren buiten de webshop. Dit laatste soort voorraad mutaties worden eenmaal per dag bijgewerkt.
Op de dag van uw bestelling zijn een groot nummer van de door u gekozen product verkocht buiten de webshop. Helaas raakte daarvoor de voorraad op. Normaliter is dit geen probleem daar we binnen twee dagen nieuwe voorraad kunnen krijgen via de leverancier, echter blijkte dat het product echt niet meer leverbaar was. Daarnaast heb ik zelf nog contact opgenomen met de producent in Italiรซ om een deal te vinden maar dat ging uiteindelijk niet verder. Dit is ook de reden waarom het een beetje tijd duurde voordat ik U een definitieve antwoord gaf. Ik was afhankelijk van feedback van de producent.
Mocht U nog vragen hebben dan stel ze gerust voor.
Mvg

Bouke Kuipers beoordeelde op 2019-07-25

Heel tevreden, kwalitatieve producten voor een goede prijs.
Zelfs een handgeschreven kaartje ... top!

Almer Bolman beoordeelde op 2019-07-21

Prima verzorgd. Enige verbeterpunt: ander verpakkingsmateriaal dan piepschuimchips maakt het opruimen makkelijker.

Stephano Jansen beoordeelde op 2019-07-19

Is een van de weinige die kwalitatief goede Italiaanse producten levert. En zij bieden mijn guilty pleasure de Italiaanse simmenthal

Jacques Derochette beoordeelde op 2019-07-18

Very good supplier. It sends you personalized emails according to your requests. And gives you a real follow-up if it is out of stock for a product. To recommend.

Bert Duyckaerts beoordeelde op 2019-07-17

Accurate levering

Jurgen beoordeelde op 2019-07-16

Zeer tevreden. Top producten, snel geleverd en ook nog een persoonlijk bericht in pakket. Kudos!!

Maaike Beckers beoordeelde op 2019-07-12

Mooie producten, snel geleverd!

Joke van den Berg beoordeelde op 2019-07-12

Zeer goed

Daniel Zwijnenburg beoordeelde op 2019-07-05

Mooie producten, handgeschreven kaartje. Snelle levering, kortom top!

Salvatore Diana beoordeelde op 2019-07-03

Normaal doe ik niet aan mij aan onderzoeken, ik ben te oud voor. Maar voor deze keer vooruit maar. Ik vind de producten en het service van peccati di gola uitstekend ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ๐Ÿ‘๐Ÿผ

Guest beoordeelde op 2019-06-28

Top

RTL Wanders beoordeelde op 2019-06-28

De pasta is erg lekker en kun je niet overal kopen. Goede en duidelijke service\communicatie..

Guest beoordeelde op 2019-06-27

Vraag via whatsapp werd snel beantwoord en de bestelling is snel geleverd.

Mariusz Liberacki beoordeelde op 2019-06-24

GOODDD

Luciano Dominici beoordeelde op 2019-06-22

Super goede en snelle service.

Joost Weeda beoordeelde op 2019-06-19

Vriendelijk, vlotte levering en in één keer goed. Wat wil je nog meer?

Guest beoordeelde op 2019-06-17

Over PicadiGola alles goed, over post.nl niet zo tevreden. zit de hele aangegeven tijd gewoon thuis, er wordt niet aangebeld maar er zit wel een briefje in de brievenbus, dat ik niet thuis was. Volgens mij had de bezorger geen tijd en schreef zo snel mogelijk het briefje en gooide het in de brievenbus, er stond niet eens mijn naam en huisnummer ingevuld en niet eens de barcode.

Ejal Nhaisi beoordeelde op 2019-06-15

Prima winkel. Helaas waren een paar pakken bloem nog maar een paar maanden houdbaar.