Kleine Beer 2
8531MR LEMMER

Frank beoordeelde op 2018-01-15

Gewoon goed

Luc VAN DEN HAUTE beoordeelde op 2018-01-10

Correcte afhandeling van de bestelling.

H. Kasperink beoordeelde op 2017-11-24

Levering was slecht. 2 keer briefje in de bus dat er niemand thuis was terwijl dat wel het geval was. Derde keer niet op komen dagen op afgesproken tijd. Slechte beurt van DHL!!

Reactie van Broedapparatuur.nl:
Beste Klant
jammer dat u niet geheel tevreden bent maar wat DHL doet kunnen wij ook niks aan doen
sorry voor dit ongemak

Colmenero beoordeelde op 2017-09-25

Correcte afhandeling. Verzending wel duur en een 'overkill': grote kartonnen doos vol ballast voor een onderdeeltje van amper 20 g. Had net zo goed in een envelop gekund met de gewone post: minder omslachtig en goedkoper... en minder afval.

Arjan P. beoordeelde op 2017-08-19

prettig contact. snelle levering. prima producten voor een goede prijs!

Wim G; beoordeelde op 2017-06-02

Super, 2de keer dat ik bij hun besteld. Vorige keer direct na bestelling (minder dan 2u op een zondag), opmerking let op met u bestelling geheel klopt niet toestel past niet in besteld kastje, wij adviseren u... Tof anders had ik met iets gezeten wat niets paste en nu de samenstelling werkt perfect. Deze keer met snel te zijn foutief land van levering ingegeven. Stuur onmiddellijk mail met correctie, "onmiddellijk antwoord" We hadden het al gezien en aangepast. Levering op de juiste datum zoals ze hadden vooropstelde. Kei tof snelle reactie op u vragen, verpakking bij verzending super goed ingepakt.

fred roovers beoordeelde op 2017-05-26

artikkel was binnen 48 uur gelevert een artikkel niet voorradig was ook nog de zelfde week gelevert goed ga zo door

Walter beoordeelde op 2017-05-08

Al eerder hier spullen bestelt en wederom netjes geleverd.
Nette prijzen houd de hobby zo ook leuk.

Ben Hermans beoordeelde op 2017-04-13

Alles is correct en volgens afspraak geleverd

Betty Strijker beoordeelde op 2017-04-13

Goede en snelle verwerking van bestelde.

Philip beoordeelde op 2017-04-10

Correcte afhandeling en snelle keurige levering.

de clercq patrick beoordeelde op 2017-03-27

ik vindt dat men mag verwittigen dat uw betaling ontvangen is en dat uw paket verzonden is

RJ beoordeelde op 2017-03-27

Product was tijdens verzenden kapot gegaan, zeer snel werd een nieuwe opgestuurd

Weinredet beoordeelde op 2017-03-26

Mooi op tijd werd nog na gebeld dat ik wat vergeten was in te vullen

Ben beoordeelde op 2017-03-19

Het duurde een dag langer dat kwam doordat het pakket bij de bezorging zoek was. De verzender gemaild en snel keurig antwoord en goed geregeld.

Cool Freddy beoordeelde op 2017-03-18

vlugge levering en prima in orde bedankt

G. van der Meer beoordeelde op 2017-03-15

Alles was naar wens

Cock hoogeduin van Imkerij Elsenburg beoordeelde op 2017-03-13

Zeer snelle levering en prima verzord

A. Gouw beoordeelde op 2017-03-04

Snelle levering , miste alleen een handleiding om het artikel in elkaar te zetten.

Mts G.& K.A. Hooikammer beoordeelde op 2017-02-20

snel, duidelijke site, heel tevreden.