PhoneBucks

de Maraboe 2 (geen bezoekadres)
7609 GW Almelo

Groothoff Onderwater Berging beoordeelde op 2015-03-30

Ik had enige problemen met mijn CAT B15Q waar ik zeer tevreden over was super molest bestendig.
Na contact met PhoneBucks de Cat B15Q teruggenomen en een Cat S50 ontvangen super geregeld door PhoneBucks ( Joël

stefaan lesage beoordeelde op 2014-11-17

prima service, zeer snelle levering zelfs naar België is dit zoals beloofd op de site

marty beoordeelde op 2014-11-12

Ik heb een goeie ervaring met PhoneBucks. Laatst (maart 2014) een Caterpillar B15 gekocht bij deze webwinkel. Goeie sterke telefoon, niet de goedkoopste.Toen hij aankwam zat hij goed ingepakt, en alles was natuurlijk compleet. Ben nog steeds heel blij met mijn telefoon.

Johan beoordeelde op 2014-11-12

Keurig nette en snelle afhandeling van de bestelling. Werd volgende dag als bezorgt zoals beloofd.

Jacob van der eijk beoordeelde op 2014-11-12

Na aankoop van een LG Optimus II bleek de prijs niet meer up to date. Vervolgens werd mij door Joël de mogelijkheid geboden tot extra korting. Dit alles NADAT ik de telefoon reeds had gekocht.
Phonebucks verdient zeker een warme douche!

Rachel beoordeelde op 2014-11-12

Ik heb al meerdere telefoons in het verleden bij Phonebucks besteld. Afgelopen week een sony xperia besteld. Snelle levering en goede klantenservice. Dhr. Egberink denkt mee over juiste abonnementen voor elke situatie! Top! Ik kom zeker terug!

Oswin Geuskens beoordeelde op 2014-11-11

Als nitwit in het land van de mobiele telefonie bij PhoneBucks beland. Dit door toedoen van de positieve reviews die ik tegenkwam op het internet. Deze zijn in alle opzichten waargemaakt door Joël! Duidelijke uitleg, goede service en voorlichting alsmede adequaat oplossen van storingen en hulpvragen. Zowel betreffende het abonnement als het toestel. Het betreft een ruggear700 toen net nieuw uit!

Martin beoordeelde op 2014-11-03

Afgelopen donderdagavond om 22.00 een email verstuurd. Binnen een kwartier antwoord gekregen op mijn vraag met duidelijke uitleg. Direct vrijdagochtend een telefoon besteld omdat het gewoon goed voelde en maandagochtend keurig zoals aangegeven bezorgd door UPS. Mocht er wat zijn in de toekomst met mijn telefoon heb ik er het volste vertrouwen in dat de afhandeling hiervan ook keurig en vlot verloopt.
Aanrader voor iedereen in ieder geval.

Charles beoordeelde op 2014-10-30

Vorig jaar medio maart na altijd Sony Ericsson te hebben gehad overgestapt naar een wat robuustere telefoon de Cat B15. Deze beviel zo goed dat ik weer een stapje verder wou en keek weer op de site van PhoneBucks Daar stond de Cat S50 4G LTE. Heb de specs doorgelezen en had mijn keuze snel gemaakt. Wat mailtjes heen en weer gestuurd en de bestelling gedaan. Super service, Super telefoon en Super afhandeling.

Frank beoordeelde op 2014-10-20

De nazorg van de, helaas, defect geleverde telefoon was subliem. Ik hoop dat PhoneBucks de geest van deze zorg nog lang kan vasthouden. Ook als ze groot zijn geworden, want dat is met zo'n service bijna niet te voorkomen!

Celie beoordeelde op 2014-10-14

Super goede service, alle tijd om dingen uit te leggen en als het toch niet het toestel blijkt te zijn wat je wilt kun je het zonder moeite terug sturen. Zeer zeker aan te bevelen

geert sloothaak beoordeelde op 2014-10-14

mijn eerste keer via internet iets besteld service vooraf super ook toen het bestelde niet aan mijn verwachtingen voldeed .ik had voor mij het verkeerde toestel besteld en wilde het graag ruilen .dat was totaal geen probleem ook tel zeer goed te woord gestaan door Joel
ik vind dit een super bedrijf Geert sloothaak

Sjaak Wester beoordeelde op 2014-09-03

Ik heb een goeie ervaring met PhoneBucks. Laatst een Caterpillar B15Q gekocht bij deze webwinkel. Goeie sterke telefoon, niet de goedkoopste, maar wel degelijk. Ik had een paar vragen voordat ik deze kocht. Deze werden keurig en snel beantwoord. De levertijd was alleen wat lang: zaterdag besteld, en woensdag in huis. Ik weet niet waar dit aan lag, kan ook het postbedrijf geweest zijn. Toen hij aankwam zat hij goed ingepakt, en alles was natuurlijk compleet. Ben nog steeds heel blij met mijn telefoon.

erik beoordeelde op 2014-08-18

prima en snelle reactie op vragen per mai.

Camps beoordeelde op 2014-08-13

Phonebucks.nl néémt verantwoording voor de info op hun website. Dit in tegenstelling van Con'wiel'.nl
want die neemt géén verantwoording voor hun eigen info op hun website. Namelijk, was mijn gewenste telefoon niet leverbaar, door zelf te moeten informeren en dus na 2 weken kom ik pas achter de actuele stand van zaken, had ikzelf niet gereageerd dan had ik het misschien ook na 3 of 4 weken nog niet geweten. Het enigste wat Con'wiel'.nl kon doen (want het was allemaal de schuld van hun leverancier) was mijn ruim 3 weken oude betaling terug te storten, hetgeen tot heden nog steeds niet gebeurd is. Nou dan laat Phonebucks.nl andere klasse zien. Namelijk bij mijn telefoontje voor info werd meteen gesteld dat de dag erna ik over m'n telefoon kon beschikken. Echter enkele uurtjes daarna werd ik teruggebeld met de mededeling dat ook Phonebucks.nl de levering niet kon waarmaken vanwege het niet meer op voorraad zijn, dus gelijk als Con'wiel'.nl

GEEN SLAPPE EXCUUSJES OVER LEVERANCIERS E.D., MAAR ACCURAAT ZELF NAAR DE KLANT TERUGBELLEN MET: "ONZE INFO OP ONZE SITE WAAROP U BENT AFGEGAAN IS DOOR OMSTANDIGHEDEN NIET MEER GELDIG. MOGEN WIJ U EEN ALTERNATIEF MET COULANTIE AANBIEDEN TER COMPENSATIE. DIT DOOR HET HOGERE, DUS DUURDERE TYPE AAN TE BIEDEN VOOR DEZELFDE PRIJS ALS U VOOR HET GOEDKOPERE TYPE BETAALD HEEFT".

PHONEBUCKS.NL GAF MIJ HET GEVOEL EEN GEWAARDEERDE KLANT TE ZIJN, ONDANKS HET ONPERSOONLIJKE WAT INTERNET-BUSINESS TOCH IN ZICH HEEFT.

PHONEBUCKS.NL ZEER BEDANKT, GA ZO DOOR, SUCCES!!

Niels D. beoordeelde op 2014-08-12

Bedankt voor de snelle levering. Gisteren was het verzonden en vandaag heb ik het al ontvangen. Nu kan ik brutaler worden met mijn Caterpillar B15Q :D Bedankt voor de service. Deze onlineshop zal ik aanraden aan mijn vrienden. Met vriendelijke groeten.

berrie peters beoordeelde op 2014-08-10

ja ik wil mij geheel aansluiten wat de andere ook al hebben gedaan phonebucks is niet alleen met woorden maar ook daden ze overtreffen met de nazorg zeker andere winkels zo was erbij mij 2 telefoons die wel goed waren maar door mijn simcard stuk gingen kreeg gelijk tot 2x toe nieuwe telefoon toegestuurd en ook telefonisch met joel goede uitleg gehad fijne samenwerking en zeker een bedrijf om als vaste klant te blijven super voor mij een dikke 10.

André beoordeelde op 2014-07-31

Ik sluit me volledig aan bij de lovende woorden die hier al geschreven zijn over de werkwijze van PhoneBucks. Ook bij mijn bestelling zijn de klantverwachtingen overtroffen. Ik had een abonnement gekozen dat niet meer leverbaar bleek. Dankzij PhoneBucks heb ik een goede vervangende deal gekregen waarmee ik zeer tevreden ben, net als met mijn Cat B15Q. Omdat ik toevallig in dezelfde stad woon, had ik, op initiatief van PhoneBucks het toestel binnen 3 uur in mijn bezit. Toen bleek dat tot mijn verassing er geen reserve rubber afdichtklepjes meer bij het toestel geleverd worden door Cat, kreeg ik meteen de toezegging dat ik die alsnog zou krijgen. Ik kreeg keurignetjes zonder meerkosten de klepjes toegezonden. Vanuit mijn werk weet ik wat service is. Phonebucks biedt zeer goede service. Ik kan Phonebucks van harte aanbevelen want ze doen wat ze toezeggen.

nuytens kurt beoordeelde op 2014-07-29

Beste

bij deze wil ik u bedanken voor de fantastische service die jullie leveren zowel voor verkoop als naverkoop dit is echt wel uitzonderlijk en zal dan ook trouwe klant van jullie blijven .

Mvg kurt

Chris Effink beoordeelde op 2014-07-24

Alhoewel ik veel online ben, heb ik altijd een 'angst' om "gebakken lucht" te kopen
Ikzelf ben niet iemand die van grote exclaumtie maakt over een dienst, dus just the facts

Ik heb van deze site besteld, en, buiten een kleine glitch om, ze leverden als afgesproken

Voor mezelf had ik the principe artikel binnen 2 werkdagen binnen, en de extratjes die er ontbrak, kwamen later op die dag nog binnen.

Zo ja, als ik een beoordeling geeft, dan is deze bedrijf Legit, als in betrouwbaar