weergang 4

waarom

Bol.com 56 8,1
Google Plus/Places - 10,0

Mystery shopper beoordeelde op 2016-04-22

We hebben de webwinkel Opticam onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden wij ons voor als iemand die opzoek was naar een cadeau voor een familielid. Wij kozen voor een Virtual-reality bril als product!

Wij vroegen Opticam hoe het nu eigenlijk zat met de beschikbare apps voor zo\'n virtual reality bril, zijn er wel genoeg van? Daarnaast vroegen wij ons af of uitstel van aankoop niet verstandiger is omdat er misschien in de toekomst meer apps zijn en daarnaast betere brillen. Wij waren dus voornamelijk benieuwd naar de toekomst van de VR-bril.

Opticam kwam diezelfde dag nog met een sterk antwoord. Ze gaven een handige link die ons verwees naar een overzicht van beschikbare applicaties. Daarnaast gaf Opticam aan te denken dat dit overzicht, met het groeiende aanbod van brillen ook, groter zou worden. Ook de mogelijkheden buiten persoonlijk gebruik van een VR-bril werden nog even benoemd.

Wel gaven ze aan dat er op dit moment nog maar 1 VR-bril model beschikbaar was en dat er met 2-3 weken weer een nieuwe levering zou komen. Dit model dat nog beschikbaar was is wel wat duurder maar ook hier werd netjes weerlegd waarom dit is. De ervaring was mooier vanwege het design van de bril, ook kwam het met extra\'s die anders voor een meerprijs besteld konden worden.

Als afsluiter werd ons ook nog een kortingcode op dit model gegund.

Wij hebben ons contact met Opticam zeker ervaren als zeer prettig, snel, oplossingsgericht en zeer klantvriendelijk. Wij kunnen dan ook niet anders dan het geven van vijf welverdiende sterren!

Jeroen Schuyt beoordeelde op 2016-03-23

Supertevreden over de deskundige adviezen die ik heb gekregen; men dacht echt met mij mee. Levering keurig verpakt en heel erg snel ontvangen. producten zijn scherp geprijsd.
Ook de aftersales is prima in orde: een product lijkt niet werken, mail gestuurd en per ommegaande wordt een vervangend product gestuurd.

Reactie van Opticam:
Bedankt voor uw beoordeling en ik wens u veel plezier met uw Camera tijdens en na uw vakantie.

M. Van Wijk beoordeelde op 2016-03-12

Advies op maat, aansluitend bij de activiteiten van de gebruiker van de GOPRO camera. Ruimte voor terugsturen na de officiele ruilperiode, indien niet gebruikt. Leverancier die stuurt op wensen van de klant. Geeft vertrouwen.
Op verzoek is de aankoop als cadeau verpakt. Kom zeker terug!

Reactie van Opticam:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Veel plezier met de ISAW camera.

Floris beoordeelde op 2016-03-09

Zeer tevreden over Opticam. Snelle levering, vlotte reacties op vragen per mail en uitstekende service!

Reactie van Opticam:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.

Sjoerd beoordeelde op 2016-02-12

Snelle levering van product. Werkte perfect maar zat een 'rammeltje' in. Zonder problemen en zonder verzendkosten binnen een paar dagen omgeruild, super service.

Reactie van Opticam:
Goedemiddag Sjoerd, bedankt voor uw beoordeling. Veel veilige kilometers met het navigatiesysteem.

Maurice B. beoordeelde op 2016-01-28

Op zoek naar een action cam bij Opticam.nl uitgekomen. Info ingewonnen via de live chat op de website van Opticam. Keurig te woord gestaan, voldoende informatie en goed advies o.b.v. mijn wensen. Meerdere keren werden mijn vragen keurig beantwoord. Bestellen was simpel, levering duidelijk via track & trace te volgen. Gezien mijn wensen en Budget werd mij de ISAW A3 extreme play aanbevolen. Supertevreden!! Goed apparaatje en goed advies van Arend-Jan. Zat nog een extra aardigheidje in de doos. Ook na aanschaf nog even gebruik gemaakt van de live chat en zoals te verwachten weer keurig te woord gestaan. Opticam.nl is zeer zeker aan te bevelen!!!

Reactie van Opticam:
Bedankt Maurice, voor je positieve recensie, veel plezier met de camera

Ron beoordeelde op 2016-01-14

Verkoper gaf online zeer goede en uitgebreid advies. Op basis hiervan goede keuze kunnen maken. Professioneel bedrijf met correcte uitvoering van de bestelling. Ben zeer tevreden over mijn ISAW edge. Zou hier zeker weer bestellen.

Hallo Ron, bedankt voor je recensie. Veel plezier met de ISAW Edge

Marcel beoordeelde op 2016-01-13

Vlak voor het verl op en van de gar as ntietermijn zonder problemen een vervangende camera gekregen. Binnen een week . Prima service.

Reactie van Opticam:
bedankt voor uw reactie en veel plezier met de camera.

Piet beoordeelde op 2015-12-13

Uitstekende site, duidelijk, overzichtelijk en geen addertjes onder het gras.
De hulp, oproepbaar via de chat, is uitstekend. Gaat niet alleen om verkoop, geeft prima advies.
Ook de leverantie was vlot en correct. Het extra presentje was een aangename verrassing.

Reactie van Opticam:
Bedankt voor uw positieve reactie en veel plezier met uw ISAW Camera

Jeroen M. beoordeelde op 2015-12-10

Snelle verzending, Koffertje is exact wat ik verwacht had, mooi, degelijk en perfect om alle actioncam benodigheden in op te bergen.
Tevens ook een leuk presentje ontvangen als nieuwe klant. Top!

Reactie van Opticam:
Bedankt voor uw Feedback. Veel plezier met uw camera en de accessoires.

Melissa Fens beoordeelde op 2015-12-08

Duidelijke website, veel informatie over het product dat ik wilde bestellen.
Duidelijke mails inzake status bestelling en de verzending daarvan. Snel geleverd en tevens een leuk cadeautje bij de bestelling!
Erg tevreden.

Reactie van Opticam:
Hallo Mevrouw Fens, bedankt voor uw positieve recensie.

Jos Janssen beoordeelde op 2015-12-08

Heel prettig om met Arend-Jan geheel vrijblijvend van gedachten te wisselen over mijn keuze. Veel advies ontvangen zonder het gevoel te krijgen dat ik nu wel kopen moest. Na aankoop is de afhandeling snel en prima verlopen. Een hele prettige winkelervaring!

Reactie van Opticam:
Hallo meneer Janssen, bedankt voor uw beoordeling.

Perry Joosen beoordeelde op 2015-11-15

Na negen maanden van de aankoop werkte het aan/uit knopje niet meer,maar kon deze aan huis komen omruilen,op een zondag!
Prima service!

Sameh beoordeelde op 2015-11-14

Helaas ik heb een andere ervaring met Opticam. ik heb contact gehad met Opticam ivm een Cobell WiFi deurbel, om te informeren of' t werkt met IOS of niet! De meneer heeft verteld dat het apparaat werkt met IOS en dat ik het terug kan sturen, ook op de laatste dag van de bedenktermijn van 14 dagen en het geld terug krijgen. Ik heb geprobeerd om het in werking te krijgen met IOS maar lukte niet en een aantal keren contact gelegd met Opticam, helaas ieder keer moest ik zelf terug bellen om informatie te krijgen en toen ik het apparaat terug heb gestuurd , kreeg ik een email dat het apparaat zwaar beschadigd is. De meneer heeft 3 foto's van beschadigde kap van een Cobell apparaat vertoond, de meneer beweert dat het apparaat van mij afkomt, ik weet zeker, als het apparaat door mij beschadigd was had ik beslist niet terug gestuurd. H ij kwam met een voorstel het terug sturen van het apparaat naar mij of een retour bedrag van €90 ipv €140 . Ik heb voor het bedrag gekozen ipv niet door mij zwaar beschadigde apparaat terug te nemen. Dat is mijn ervaring met Opticam in ieder geval ik ben binnen tien dagen €50 lichter zonder apparaat.

Reactie van Opticam:
Beste Sameh, graag wil ik een reactie geven op uw beoordeling. U schrijft dat ik u heb verteld dat de Cobell werkt met iOS, dat klopt en daar sta ik nog steeds achter. Ook stelt u dat u niet snel antwoord kreeg op telefonisch gestelde vragen. Zoals u weet heb ik uw klacht aansluitend aan ons gesprek voor gelegd aan de fabrikant. Omdat deze in het Verre Oosten is gevestigd kan het door tijdsverschil zomaar een dag, of zelfs langer, duren alvorens ik antwoord krijg op een vraag. Het spijt mij dat daardoor in uw beleving er niet snel genoeg een reactie op uw vraag kon worden gegeven. Behalve telefonisch contact hebben wij ook mail contact gehad en het blijkt uit ons archief dat er binnen een kwartier op uw mail is geantwoord. Tevens wil ik graag reageren op het het defect terugzenden van de beschadigde Cobell. U heeft als klant wettelijk recht op een zichttermijn van 14 dagen ingaande de dag na ontvangst. In deze termijn mag u het toestel uitpakken en uittesten maar niet effectief in gebruik nemen. Ik heb door onze telefonische contacten begrepen, dat u het toestel wel in gebruik heeft genomen en dat daardoor uw onvrede over het toestel is ontstaan. Het toestel voldoet daardoor niet aan uw verwachtingen, waarna u heeft besloten om het retour te zenden. Ondanks dat u het toestel in gebruik heeft genomen waren wij bereid uw toestel terug te nemen en u de volledige aankoop prijs te vergoeden. Echter bij inspectie van het toestel bleek deze behoorlijk beschadigt te zijn. Aansluitend hebben wij u een met afbeeldingen ondersteunt voorstel gedaan, dat u vrijwel direct heeft geaccepteerd. Nu lees ik in uw beoordeling dat wij beweren dat het toestel van u afkomstig zou zijn en dat dat in uw beleving niet het geval kan zijn. Eerlijk zaken doen en service staat bij ons zeer hoog in het vaandel. Wanneer het toestel onbeschadigd zou zijn, dan hadden wij u per ommegaande uw totale aankoop bedrag terugbetaald.

Ash beoordeelde op 2015-11-05

Dikke prima, snel geleverd! Geen klachten.

Marco Brouwer beoordeelde op 2015-11-05

prima ook na telefonisch contact

Alex Gout beoordeelde op 2015-10-02

Erg goed geholpen nadat de powerknop van mn sj4000 niet meer werkte. Zonder problemen omgeruild (viel binnen garantie), top service

Anita beoordeelde op 2015-10-01

Mooi assortiment voor een mooie prijs!
Snelle levering en TOP service.
Dikke 10 voor OptiCam!!!

peter beoordeelde op 2015-10-01

prima op tijd geleverd

PIET RONGEN beoordeelde op 2015-10-01

ik KAN MAAR EEN WOORD BEDENKEN PERFEKT

Finch beoordeelde op 2015-09-23

Bij dit bedrijf een Coobell deurbel gekocht die bliksemsnel en perfect verpakt werd geleverd. De dagen daarna af en toe een vraag gesteld aan de verkoper (via e-mail en chat) en steeds snel, vriendelijk en deskundig geholpen. Het is mijn eerste kennismaking met Opticam en die is zo positief dat ik deze winkel beslist in de gaten zal houden als ik weer een dergelijk product ga kopen. Kortom, een zeer positieve ervaring.