diepenbrockstraat 6
5481PM schijndel

9,0

KiyOh 812 9,0

Floris beoordeelde op 2015-03-31

Zeer positief! Snelle en nette reacties op de e-mail! Een betrouwbare en goede webshop, bedankt Jack!

Chris Roos beoordeelde op 2015-02-27

Ik heb een bjj pak bij deze winkel gekocht voor een goede prijs/ kwaliteit. Het pak werd echter zonder band geleverd. Toen ik contact opnam met de eigenaar gaf deze aan mij alsnog een band op te sturen. Dat vind ik echt heel goede service.

Ben dus zeer tevreden en kan deze winkel aanraden aan iedereen!

Chris Roos
Rotterdam

Reactie van Best Fightshop:
Bedankt voor uw reactie, graag gedaan hoor, sommige pakken worden standaard geleverd met band en andere weer niet, we hebben geprobeerd dit duidelijk bij elk product te vermelden. Fijn dat ik u heb kunnen helpen zodat u snel kunt trainen in uw nieuwe pak! M.v.g Jack de Smit

H.J.G. v Diessen-Roxs beoordeelde op 2015-02-25

Mijn Tai Chi schoentjes zijn kapot. Afgelopen zondag besteld en afgelopen dinsdag binnengekregen.Goede kwaliteit van katoen en soepel, kan mijn voeten hier goed in bewegen.Gezellig verpakt in een mooi doosje is zorg aan besteed! Ik kan er vanavond al gebruik van maken.

Reactie van Best Fightshop:
Fijn te horen dat, ze lekker zitten. We verkopen kwalitatief goede Tai Chi schoentjes waar u weer vele jaren Tai Chi plezier mee kunt beleven. Bedankt voor de reactie! M.v.g Jack de Smit

G.T. Weda beoordeelde op 2015-01-20

Onlangs een karatepak besteld. Bestelling is naar tevredenheid afgehandeld, contacten met Best Fightshop verlopen zeer netjes en vriendelijk. Absoluut een aanrader!

Bedankt voor uw positieve reactie dat horen we graag! M.v.g Jack de Smit

Boxer beoordeelde op 2015-01-17

Schoenen zijn binnen en ik ben er erg blij mee, ze zien er perfect uit, bedankt.

Bedankt voor de reactie! En nu veel boksplezier! M.v.g Jack de Smit

Olivier beoordeelde op 2015-01-15

Ik heb mijn pakketje snel en goed ontvangen, ik ben heel tevreden.

Reactie van Best Fightshop:
Fijn dat te horen, bedankt voor het delen van uw tevredenheid! M.v.g Jack de Smit

Gertjan Wesselink beoordeelde op 2014-12-31

Karatepak prima en snel bezorgd (ondanks dat er kerst tussen zat)
erg tevreden over de beschrijving van het product en de website zelf, komt erg betrouwbaar
en goed over top!

Reactie van Best Fightshop:
Fijn dat te horen, Kerst levert inderdaad wat vertraging op, we kunnen inmiddels duidelijk vermelden op onze site hoeveel langer het ongeveer zal duren. We willen graag open en eerlijk naar onze klanten zijn in wat we doen, het webwinkelkeurmerk is daar een goed voorbeeld van. Bedankt! M.v.g Jack de Smit

Mart beoordeelde op 2014-12-28

Matige ervaring. Spullen niet op voorraad, later blijkt pas dat ze eerst uit het buitenland moeten komen alvorens ze aan klant geleverd kunnen worden.

Communicatie vooraf matig tot slecht (Eerst direct een orderbevestiging en de derde dag na order alleen een email dat de bestelling äan de hoofdleverancier in opdracht is gegeven"), pas na klagen werd meer duidelijkheid gegeven omtrent status en werd de communicatie beter.

Spullen zelf zijn prima en netjes verzorgd.

Frans beoordeelde op 2014-12-07

Mooi product en nog precies op tijd afgeleverd op 5 december. Makkelijke betaling via Klarna.

Erik beoordeelde op 2014-11-08

Spullen besteld, en ze hebben het gelijk opgestuurd!
Post nl is het pakket kwijt geraakt en had geen oplossing!
Jack heeft toen een nieuw pakket opgestuurd, kosteloos!!! Top top top

Troenokarso René beoordeelde op 2014-11-07

Goede levering en communicatie.
Heel tevreden.

arlette verhagen beoordeelde op 2014-10-04

mooie tas snelle levertijd

Marja Grooters, sportschool Mu Ssang beoordeelde op 2014-09-13

Wij zijn hartstikke tevreden over de artikelen en de service van Best Fightshop. De producten zijn van een goede kwaliteit, dragen prettig en zijn prettig in gebruik, en dat ook nog eens voor een schappelijke prijs. Meest revolutionair is misschien wel de prijsverlaging die een maand of wat geleden is doorgevoerd (de Taekwon-Do pakken). Super actie!! De inzet en moeite die Jack onderneemt is perfect. De service is super. Snel even een belletje, mailtje of appje als er vragen zijn of een bestelling wat minder soepel verloopt, door blijven zoeken tot het probleem is opgelost en een alternatieve benadering als het even niet lukt. Jack is bij wijze van spreken 24/7 benaderbaar. Heel prettig, maar vooral hartstikke uniek!! Niks aan veranderen. :-)

Hans beoordeelde op 2014-09-05

Zeer goede communicatie!

Jack heeft mij netjes op de hoogte gehouden omdat levering iets langer duurde door problemen/storing bij postbedrijf. desondanks nog vrij snel geleverd.
Goede kwaliteit voor absoluut strakke prijs!

Al met al super service.

bestel hier graag weer!

KM beoordeelde op 2014-09-01

Ik kocht op de valreep op donderdag een oefenpistool bij Best Fightshop, die ik de zaterdag erop al nodig had voor een gekostumeerde rallyrit door Noord Holland. Het team ging als jaren 70 undercoveragenten. Ik informeerde via email of bestellen op deze korte termijn nog mogelijk was. Best Fightshop belde mij binnen het uur terug, stond mij vriendelijk te woord en wist de prima verpakte gele beretta/ het oefenpistool op de vrijdag nog bij mij af te leveren: grote klasse! Dankzij best Fightshop hebben we al rijdend in de Ford Mustang een fantastische dag gehad!! Jack maakt mensen blij!

Art van der Lee beoordeelde op 2014-08-27

Toen Jack tijdens een Ledenvergadering aangaf dat hij een webwinkel wilde gaan beginnen dacht ik: Wat? NOG een webwinkel? Ik was er nogal sceptisch over. Maar... ik moet toegeven dat mijn ervaringen tot nu toe helemaal TOP zijn! Jack luistert goed naar zijn klanten, bijna alles is op voorraad en binnen een paar dagen zijn de spullen in huis!
Jack, ga zo door!!

Samuel beoordeelde op 2014-07-31

werd gebeld door eigenaar en telefonisch uitgebreid en goed voorgelicht.
Bestelling wordt ondanks de vakantie tijd de volgende dag geleverd.
Een aanrader !!!

Liona Henzen beoordeelde op 2014-07-29

Als je een geborduurde band wil kopen, ben je bij Best Fightshop aan het goede adres. Zij maken de band precies zoals jij het wil hebben. Daarbij is de service erg goed en wordt er snel gereageerd op mail.
Kortom: ik ben dik tevreden met het resultaat!

Bjorn van den Hout beoordeelde op 2014-07-29

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering, top klantvriendelijkheid en een uitstekende nazorg! Ik had door mijn eigen toedoen een verkeerd product besteld en dit is binnen een dag omgezet naar het juiste. Geen vertraging in levertijd en een super communicatie, snel en adequaat! Bedankt voor de goede nazorg en tot de volgende bestelling!!

Bjorn Van den Hout beoordeelde op 2014-07-29

Dank wederom voor de snelle reactie! Jij hebt je zaken zeker goed op orde, kunnen veel online shops een voorbeeld aan nemen!
Zojuist een review geplaatst en ik zie de spullen tegemoet.
En zeker tot een volgende keer!

Reactie van Best Fightshop:
Wederom bedankt voor uw review! We doen graag ons best bij Best Fightshop, tot een volgende keer. M.v.g Jack de Smit