Booggang 25
7552 JX Hengelo
KvK 008720911

Jaco Hogewoning beoordeelde op 2015-02-03

Mijn zoon en ik hebben een uitstekende trip naar deze wedstrijd gekregen. De vluchten en het hotel, op nog geen 3 minuten van het vliegveld, waren prima geregeld. En de kaartjes lagen zoals afgesproken klaar bij de receptie van het hotel. Ook hebben wij vooraf veel informatie ontvangen waar we wat aan hadden tijdens ons verblijf daar.

Al met al een zeer positieve ervaring die ik ook uit zal dragen naar mensen die een soortelijke trip willen maken.

pieter beoordeelde op 2015-01-17

Voor de 2de keer op rij een fantastische ervaring beleefd met 8 vrienden dankzij Premiertrip, uitstekend georganiseerd, een aanrader voor iedereen.

nick (B) beoordeelde op 2015-01-16

Snel antwoord na de bestelling. Zeer hulpvol vanaf de vragen voor de bestelling tot de nazorg. Ons vliegtuig had door technische problemen vertraging richting londen. Maar zelfs toen werden we hiervan op de hoogte gesteld zodra ze dit wisten. Het hotel had mss iets dichter bij het stadion mogen liggen. Maar voor de rest was het uitstekend geregeld. Alle informatie was er optijd en was zeer getaileerd. Van het vervoor naar het hotel naar zelfs een plannetje om van de metro tot aan het stadion te wanderen... Zeer vriendelijk en behulpzame mensen!

van Noordennen beoordeelde op 2015-01-14

Wij zijn op 11 januari naar de wedstrijd Manchester United tegen Southampton geweest. Door het verzetten van de wedstrijd heeft Premiertrip ons uitstekend geholpen alles om te boeken. Het hotel en de zitplaatsen in stadion waren uitstekend. Ook de informatie vooraf werd als plezierig ontvangen.

Jansen beoordeelde op 2015-01-02

Tussen Kerst en Oud&Nieuw hebben wij 3 wedstrijden bezocht, namelijk United-Newcastle, City-Burnley & Liverpool-Swansea. Dankzij Premiertrip waren we uitstekend voorbereid met allerlei informatie, de hotels waren prima en dat voor een meer dan redelijke prijs. Vlak voor de wedstrijd kregen we nog een smsje waarin ons veel plezier werd gewenst met de wedstrijd. Een unieke ervaring en zeker een aanrader om Manchester en Liverpool te combineren.

Andries beoordeelde op 2014-12-31

Wij hebben op 28 december 2014 de wedstrijd Tottenham Hotspur - Manchester United bezocht. We zijn zeer tevreden over de wijze waarop Premiertrip onze reis heeft voorbereid. We ontvingen tijdens de wedstrijd zelfs een sms waarin ons een plezierige wedstrijd werd gewenst. De organisatie is absoluut een aanrader voor wie een voetbalwedstrijd in de UK wil bezoeken.

Andries

Mark beoordeelde op 2014-12-31

Reis was super geregeld. Prima Hotel en plaats in het stadion prachtig. Kaarten kregen we bij de receptie van het hotel. Alles was super! Premiertrip is echt een aanrader.

Rob beoordeelde op 2014-12-17

We hebben een top weekend gehad in Londen. Uitstekende service vooraf en alles was geregeld (kaartjes wedstrijd, inchecken vlucht, handige tips, mooi hotel en een routebeschrijving). Premiertrip is sowieso een aanrader!

Harry beoordeelde op 2014-10-21

We zijn op 18 oktober naar de wedstrijd Manchester City tegen Tottenham Hotspur geweest. Na onze wensen doorgegeven te hebben bij Premiertrip hebben ze een onvergetelijke voetbalreis samengesteld voor ons. De communicatie verloopt zeer goed en snel. We kregen nog een upgrade van een 3* hotel naar een 4* hotel met gratis ontbijt en nog een upgrade met de kaartjes naar de lange zijde. We hadden zeer goede plaatsen in het stadion. Alles was tot in de puntjes goed geregeld. We kunnen iedereen aanbevelen om met deze organisatie een voetbalreis te boeken. Onze volgende voetbalreis boeken wij zeker weer met Premiertrip !!

Nicolas Schmitz beoordeelde op 2014-10-13

Alles was tiptop geregeld en in orde. Het hotel was super en de mensen in Londen zijn super vriendelijk. Zeker de moeite waard.

Christiaan beoordeelde op 2014-10-04

We zijn naar Manchester united tegen west ham united geweest.
Kaarten lagen klaar bij het hotel wat op loopafstand van het stadion was.
Mooie plekken op de 1e ring aan lange zijde.
Wij hebben al met al een geweldig weekend gehad.

bart de geeter beoordeelde op 2014-09-30

Voor de 3 e maal geboekt bij premiertrip. Opnieuw hebben we een topweekend meegemaakt. Het verblijf was zeer goed en vlot bereikbaar met het openbaar vervoer. Tickets voor de match lagen klaar aan de receptie. We hadden tickets aan de lange zijde en hadden een goed zicht op het veld.We kijken al uit naar onze volgende voetbaltrip.

Tony Penne beoordeelde op 2014-06-04

Wij zijn naar Real Madrid - Almeria geweest en het was een SUPER ervaring om de sfeer in Bernabeu van dichtbij te kunnen mee maken. Alles was perfect geregeld, het hotel lag op wandelafstand van het stadion en het centrum van Madrid. Een echte aanrader voor wie een weekendje voetbal met shoppen wil combineren.
Bedankt Premiertrip en tot binnenkort!

Alexander Besselsen beoordeelde op 2014-05-20

Qua onderlinge communicatie is Premiertrip direct prettig ervaren en werd vlot gehandeld. De gemaakte afspraken werden ook goed nagekomen en alle reserveringen klopten precies, inclusief aanvullende tips.
De tickets bleken vertraagd maar ook dit werd na communicatie volgens afspraak afgehandeld.
Ondanks de metrostakingen prima vertoefd in London en bij Arsenal tegen Newcastle United (3-0), super de entourage die er heerst in de woonwijk en het stadion! Mijn zoontje en ik waren dus dolgelukkig!
Premiertrip, volgende keer weer!

De Rudder beoordeelde op 2014-05-07

Deze trip was een onvergetelijke ervaring. Een wedstrijd bijwonen in Nou Camp is een aanrader voor alle voetballiefhebbers. Daarenboven was alles perfect georganiseerd : vliegtuigtickets tijdig ter beschikking, goed hotel, voetbaltickets, vervoer naar stadion.
En dit voor een meer dan correcte prijs !

Dit was zeker niet mijn laatste bezoek aan Nou Camp...

Danny Hellemons beoordeelde op 2014-05-06

Wedstrijd Arsenal-Newcastle verzet van weekend naar maandagavond, stakingen in openbaar vervoer maar dat alles mocht de pret niet drukken. Netjes over gecommuniceerd, goed meegedacht. Goed hotel, goede uitvalsbasis en alles prima verzorgd en geregeld!
Zeker een aanrader!

Jordy de Graaf beoordeelde op 2014-04-23

Remco van Premiertrip reageerde meteen op het verzoek om een offerte voor Tottenham Hotspur - Fulham. Hierdoor had Premiertrip al meteen een streepje voor. De offerte was precies zoals ik hoopte. De vluchttijden waren meteen zoals het verzoek was. (Voor andere aanbieders scheen dit lastig te zijn) En de kaartjes lagen netjes klaar bij het stadion. Prima hotel met Engels ontbijt en goed bereikbaar via het Openbaar vervoer. De volgende trip zijn we al aan het plannen en die gaat zeker weer via Premiertrip.

Patrick Loef beoordeelde op 2014-04-09

Geweldige ervaring, goede informatie en alle afspraken goed nagekomen. Het hotel was prima en extraatje kregen we ook nog ontbijt

V. Pool beoordeelde op 2014-04-08

Zijn naar Manchester City tegen Southampton geweest. Alles was prima geregeld. Goed hotel, vanwege korte tijd om van vliegveld naar stadion te komen, hadden we de kaartjes al thuis ontvangen. Hotel was ook prima, nette kamer. Wellicht een tip voor het boeken van een wedstrijd in het Etihad-stadion: de korte zijdes zijn veel lager dan de lange zijde, dus zit je op de korte zijde sneller dicht op het veld. We zaten nu redelijk hoog in het stadion, maar het zicht was nog steeds prima.

Michiel Watergraafsmeer beoordeelde op 2014-03-26

Wat een geweldige voetbaltrip. Op donderdag besluiten om zondag naar een wedstrijd op White Heart Lane te gaan. Alles op tijd geregeld door premiertrip inclusief gratis upgrade naar een top hotel aan het Hyde Park en de kaartjes lagen gewoon klaar bij de receptie! Nu ik weet hoe soepel het kan gaan ben ik voornemens om snel nog een keer een wedstrijd in het buitenland te pakken via Premiertrip. Keep up the good work!