Marconistraat 2
3771AM Barneveld
KvK 08219999

The Feedback Company 1153 9,5

Anna beoordeelde op 2017-03-04

Ik ben heel tevreden met de site ze hebben een ruim en leuk assortiment en hele snelle levering. Het product was goed verpakt en het zag er uitstekend uit. Ik vind het zeker een aanrader om op deze site je bestelling te maken. Ik heb eigenlijk niet echt verbeter punten, blijf zo doorgaan! ๐Ÿ’–

Annette Wiggeman beoordeelde op 2017-03-03

Super snelle levering, en altijd mooie producten! Ook super leuk datje al bij €30,00 een cadeau krijgt en niet dure verzendkosten! Echt top!

Carly beoordeelde op 2017-03-01

Super tevreden. Gister voor de 2x een bestelling geplaatst en alles gaat super. Zeer tevreden over de producten en hoe ze worden geleverd! Ik ben een tevreden en super blije klant en zal ook blijven bestellen bij beauty88!

k. van munster beoordeelde op 2017-02-16

ik ben zeer tevreden over mijn bestelling! snel binnen en precies de goede kleur die ik had verwacht! zelf heb ik groene ogen en wilde zien hoe ik eruit zag met blauwe ogen, ik vind de lenzen ook heel fijn zitten niks vreemds aan. zeker een aanrader voor mensen die kleurlenzen zoeken!

C. Janssen beoordeelde op 2017-02-15

Mooie webshop, snelle levering en fijne producten.

Amber beoordeelde op 2017-02-10

Leuk aanbod wat ik nog overal kan vinden. Vaak ook scherp geprijsd. Altijd goed en snel geleverd. Nog nooit iets geks meegemaakt eigenlijk. Dus helemaal top!

Cheyenne beoordeelde op 2017-02-09

De slogan voor 4 uur besteld morgen in huis mogen ze droppen... voor de rest alles prima ontvangen.

Reactie van Beauty88:
PostNL had een sorteerfout gemaakt helaas ๐Ÿ˜‰ 08-02-2017 10:38 uur Zending nog in sorteerproces; aflevering 1 dag vertraagd

Zoë Timmers beoordeelde op 2017-02-06

Heel tevreden, heb al een paar keer besteld en is elke keer prima!

Gulsum beoordeelde op 2017-02-02

Het product wordt snel verzonden. Super blij mee!

Fabienne pronk beoordeelde op 2017-01-31

Ik had na 4 uur me bestelling gedaan dus ik dacht hrt komt pas over een paar dagen. Maar tot me verbazing kwam mijn pakketje toch de volgende dag! Super blij!

Fe Huyghe beoordeelde op 2017-01-31

Altijd mooi op tijd en perfect in orde! Service is ook echt top bij beauty 88. ik bestel er al een lange tijd en blijf een trouwe klant!

B. Houtenbos beoordeelde op 2017-01-30

Snel binnen en top producten!

M Vincentie beoordeelde op 2017-01-26

Al sinds mijn eerste bestelling altijd tevreden geweest! Producten gaan lang mee en de prijzen staan goed in verhouding met de producten. Voor ieder wat wils en op verschillende manieren te betalen. Ik ben altijd blij om hier mijn bestellingen te kunnen doen!

Axelle beoordeelde op 2017-01-25

Super service! Heb gisteren het pakje aangekregen en ben zo tevreden dat ik diezelfde dag meteen weer wat heb besteld.

Saida beoordeelde op 2017-01-25

Ik ben er heel erg blij mee! Dinsdag middag besteld en woensdag ochtend al binnen. Zat goed en leuk verpakt, en de kwaliteit is ook perfect. Ik ga zeker vaker mijn makeup hier bestellen. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

Justine beoordeelde op 2017-01-25

Heel tevreden! Alle producten die ze verkopen zijn van goede kwaliteit! Al meerdere bestellingen gegaan en nog nooit ontevreden geweest. Als je maandag wat besteld is het dinsdag al in huis!

Maxime beoordeelde op 2017-01-20

Heel tevreden! Maandagavond laat iets besteld en woensdagmiddag was het binnen, precies zoals beloofd. Verpakt in een stevige doos en het product zelf leuk ingepakt. Ook over de producten meer dan tevreden!
Ga hier zeker nog een keer bestellen.

Bianca beoordeelde op 2017-01-17

Super goede service , al een aantal keer wat dingen besteld en wordt altijd de dag erna geleverd. Vaak leuke aanbiedingen en leuke prijsjes! Ik ben een zeer tevreden klant!

Véronique beoordeelde op 2017-01-16

Ik ben zeer tevreden. Mijn bestelling was de dag nadat ik het besteld had al binnen. De producten zaten goed verpakt in bubbeltjesplastic waardoor ze niet beschadigd waren. Zeer tevreden over de kwaliteit van de producten en de snelle service. Heb vandaag weer wat nieuws besteld. Top winkel!

Ireen beoordeelde op 2017-01-11

Makkelijk om online te winkelen, breed scala aan producten, goede prijzen, zeer goede korting, goede levering.