Enkweg 71

Mystery shopper

Lees
waarom

Lucien P Soemadirdja beoordeelde op 2017-08-21

Goed werk! Sneller afgeleverd dan gedacht. Prima! Dank en tot de volgebde bestelling!

Piet Oomen beoordeelde op 2017-08-10

levering correct snel en goed
simpel en netjes verpakt
een aanrader voor iedereen

Jos ten Voorde beoordeelde op 2017-07-29

No nonsense

niek roord beoordeelde op 2017-07-14

gewenste type schoenen niet leverbaar... maar toch verkopen op de website, ook geen track en trace code ontvangen dus het pakketje was daar in eens... overigens wel goeie service via de klanten service

L. oosting beoordeelde op 2017-06-03

Mijn bestelling is super snel naar mijn verzonden ,dat vindt ik al een plus punt .En de schenen die heb ontvangen zijn van prima kwaliteit

Jos ten Voorde beoordeelde op 2017-04-26

Bestel gemak prima, Levering Prima, Prijs Prima. Beloofde korting 10% kon niet worden verzilverd Slecht.

Larís beoordeelde op 2017-04-13

Per ongeluk twee bestellingen geplaatst. Na bellen met vriendelijke klantenservice probleem snel en adequaat verholpen. Bestelling kwam keurig de volgende dag aan.

Stilo Stoyanov beoordeelde op 2017-04-01

Overzichtelijk site. Eenvoudig te bestellen. Snelle levering.

El beoordeelde op 2017-02-26

Product was goed.
Over levertijd heb ik na 8 werkdagen contact opgenomen. Levertijd binnen 7 werkdagen.
Er staat wel een telefoonnummer op de website, maar dat wordt niet opgenomen. Dus mailen.
Netjes mail terug ontvangen: product zou pas in eerste week maart weer kunnen worden geleverd. Aangegeven dat het geen probleem was. Een dag na mijn mail kreeg ik een track and trace nummer. Opeens waren mijn schoenen er wel? Moet je eerst contact opnemen om daarna je bestelde producten te ontvangen? Ik weet het niet.

Gelukkig is het geleverde product in orde.

C Coskun beoordeelde op 2017-02-12

Prima alles goed

Selcuk Senturk beoordeelde op 2017-01-01

Goed

Martin Herbert beoordeelde op 2016-12-11

Het duurde een aantal dagen voor ik de schoenen ontvangen had. Wel netjes verpakt met duidelijke retour benodigdheden.
Alleen jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen als je ze eventueel terugstuurt. Volgens de officiële regels hoort de shop dit zelf te betalen. Dit was pas geleden nog bij TROS Radar. Zo betaalt de klant 2x verzendkosten en dat mag niet! NB. er zijn veel webwinkels die die kosten niet (terug)betalen. Slechte zaak vind ik!

arjan stokkers beoordeelde op 2016-12-05

omdat de bestelling die ik heb gedaan te lang op zich laat wachten maar voor de rest goed verzorgd netjes ingepakt

Hans van den Elzen beoordeelde op 2016-11-14

goede nservice, snelle levering

Marcel Huijsman beoordeelde op 2016-10-30

Vrijdag eind van demiddag besteld volgende dag al bezorgd

Th beoordeelde op 2016-10-22

Ik ben tevreden. Levertijd was vrij lang, maar verder zag de bestelling er goed uit bij ontvangst en werd er duidelijk gecommuniceerd over de betaling en de naderende levering.

Jos ten Voorde beoordeelde op 2016-10-22

Snelle correcte levering.
Nog geen ervaring met retouren.

gert jan Schuit beoordeelde op 2016-10-03

Snel en keurig bezorgt.