de Richter 23
7916RX Elim

Annemieke beoordeelde op 2017-06-02

Bij het indien van het elastiekje ging het al kapot

Reactie van Goudhaartje:
Bedankt voor de feedback. Wat jammer dat het product zo snel stuk is gegaan, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wanneer u mailt naar info@goudhaartje.nl en aangeeft om welk product het gaat dan zullen wij u een nieuwe toezenden.

Sandra beoordeelde op 2017-05-29

Heel erg tevreden!
Ik had een haaraccessoire voor mijn bruiloftskapsel besteld, en laten bezorgen bij mijn ouders. Het was binnen twee dagen al geleverd, maar ik had t pakje pas later opgehaald en pas anderhalve week na levering opengemaakt. Toen zag ik dat het haarsieraad was beschadigd. Ik heb toen savonds gemaild en kreeg nog diezelfde avond een mailtje terug. Ze zouden de volgende dag een nieuw pakje opsturen en de geleverde beschadigde accessoire hoefde niet retour gestuurd te worden, zodat ik deze de volgende dag kon gebruiken bij de kapster waar ik een afspraak had voor mijn proefkapsel. Het tweede pakje was twee dagen later al bezorgd.
Kortom: snelle levering, super klantenservice, snel antwoord per email.

Rinske goeseije beoordeelde op 2017-05-29

Snelle afhandeling van mijn bestelling goede kwaliteit.

Samina Vande Cauter beoordeelde op 2017-05-22

Alles was snel geleverd en exact wat ik ervan verwacht had. Goede kwaliteit en heb er al veel gebruik van gemaakt. Zeer schappelijke prijzen, ook voor verzending. Tevreden klant!

Tanja beoordeelde op 2017-05-22

Leuke spulletjes en niet duur!

Martine beoordeelde op 2017-05-22

Snelle reactie, direct verzonden. Prima!

Anne beoordeelde op 2017-05-22

Producten werden snel geleverd en waren in goede staat.

M. Geelen beoordeelde op 2017-05-19

Zeer snelle levering, één dag later al in huis. Prachtige haarkam.

Rika beoordeelde op 2017-05-10

Goudhaartje is niet te prijzig. Snel en netjes opgestuurd. Voor herhaling vatbaar.

Esther beoordeelde op 2017-05-08

Prima en snel

Anoniem beoordeelde op 2017-04-28

wordt gelijk volgende dag geleverd.

Veerle beoordeelde op 2017-04-27

Snelle levering.
Helaas had ik per vergissing een product 3 maal besteld en betaald.
Maar dat komt wel eens van pas.

maaike heinen beoordeelde op 2017-04-25

alles prima: mooie producten, snelle leveringen, mooi verpakt!

MJA beoordeelde op 2017-04-14

Geweldig

iraida beoordeelde op 2017-04-07

het is super mooi

Febe Spijkerboer beoordeelde op 2017-04-03

De bloemen waren mooi! Nadat ik had gemaild over de bloemen die te snel kapot waren gegaan, kreeg ik het aankoopbedrag terug of mocht ik nieuwe bloemen bestellen. Dit is dezelfde dag al gebeurt!
Goede klachten behandeling. Chapeau!

Reactie van Goudhaartje:
Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat het product niet goed is bevallen. Deze klacht hebben wij nog niet eerder gekregen. Jammer dat u hierover geen contact hebt opgenomen met ons zodat wij het kunnen oplossen. Wanneer u laat weten om welke producten het gaat kunnen wij het alsnog voor u oplossen. Mail naar: info@goudhaartje.nl Alvast bedankt.

Ine beoordeelde op 2017-03-13

Haarbanden zijn veel te klein, lijken wel kinderhaarbanden.
Ik kan er niets mee

Reactie van Goudhaartje:
Bedankt voor de feedback. Jammer dat het product niet goed is bevallen en dat u hierover geen contact met ons heeft opgenomen. Wanneer u mailt naar info@goudhaartje.nl en aangeeft om welk product het gaat, kunt u het product retourneren en ontvangt u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug.

Ellis beoordeelde op 2017-03-08

Heel tevreden, snelle levering.

Anoniem beoordeelde op 2017-03-06

Snel geleverd!

M.S.Antonisse beoordeelde op 2017-03-03

Het artikel werd op tijd ontvangen, en het was exact wat er was besteld.