Van Ruysdaellaan 45
2264TK Leidschendam

jams MEHLBAUM beoordeelde op 2019-06-16

gewoon goed en op tijd

Jac de Bruin beoordeelde op 2019-06-16

Een goede en snelle levering.
Iets minder is de info bij het geleverde product voor wat betreft de mogelijk heden van inbouw van de tv lift.

Mo el Kaddouri beoordeelde op 2019-06-16

1 woord geweldig!!!! en dat voor die prijs. van Vogel kost rond 750 euro, dat heb ik betaald voor mijn tv!

Ton Vd wel beoordeelde op 2019-06-14

Prima sevice

Henry Vaartstra beoordeelde op 2019-06-10

Goede prijs ! Snelle Levering.

Lieme Osinga beoordeelde op 2019-06-08

De webwinkel-eigenaar gaf goede en snelle antwoorden op mijn product-vragen voorafgaand aan de bestelling. Het ontvangen product blijkt inderdaad kwalitatief hoogwaardig. Installatiegidsje was helaas onduidelijk in de beschrijving, omdat een cruciale stap in de installatie van de wifi koppeling niet in de documentatie opgenomen, maar daar kan deze webwinkel-eigenaar niets aan doen. Uiteindelijk zijn wij zeer tevreden met deze leverancier en ook met het product. Wij gaan zeker meer kopen bij deze webwinkel.

Ron Pluimert beoordeelde op 2019-06-01

Eindelijk weer eens een leverancier gevonden die meer kwaliteit geeft dan je verwacht.
Prachtig product en snel geleverd.

J. Veulemans beoordeelde op 2019-05-28

Goede snelle service. Voldoet aan de verwachting

A. Jacobs beoordeelde op 2019-05-25

Snelle levering, keurig verpakt en overzicht waar pakket was. Top!

Gill Pinchetti beoordeelde op 2019-05-25

Snel en duidelijke communicatie mbt welke tv lift voor mijn project geschikt was. Snelle levering en makkelijk geïnstalleerd.

K Karremans beoordeelde op 2019-05-25

Snelle levering na online besteld te hebben en het vriendelijke en respectvolle contact met de bezorger.

Bert Klunder beoordeelde op 2019-05-24

Nette levering en goed contact

Arno van Rijen beoordeelde op 2019-05-20

snelle en nette levering,goede prijs qualiteit. Heb 2 stuks electrische gordijnrailsen gekocht en hier heb ik inmiddels 2 maanden al plezier van!

Dean Martius beoordeelde op 2019-05-18

Snelle levering, lift inclusief alle toebehoren. Lift is makkelijk te monteren en functioneert goed! Erg tevredenšŸ˜ƒ

Gerrit de Koning beoordeelde op 2019-05-13

Even naar de toonzaal geweest, keurig geholpen

San Engel beoordeelde op 2019-05-06

via internet de prijzen vergeleken en zij kwamen als beste uit de bus, ook de levering zoals afgesproken. kortom uitstekend bedrijf.

I Sakovic beoordeelde op 2019-05-05

Top product

Hans van Hasselt beoordeelde op 2019-04-30

Prima alles volgens afspraak geleverd. Vragen werden keurig beantwoord. Kortom heel tevreden.

Martin Rep beoordeelde op 2019-04-27

Heel tevreden.