Rhonepad 64

Mystery shopper

Lees
waarom

Annemieke Kooij beoordeelde op 2014-08-17

Snelle reactie op mijn aanvraag en goede afstemming, waardoor het eindresultaat perfect aansloot op mijn wens!

Mystery shopper beoordeelde op 2014-02-18

We hebben All for Baby verrast met een mysterhopping actie. Tijdens ons bezoek deden we ons voor als een persoon, die onlangs oom is geworden. Om deze reden zocht de persoon een leuke cadeau bij All for Baby, waarop de keuze is gevallen op een Isi Mini nachtlampje Uil. We vroegen wanneer dit product ons geleverd kon worden, en hoe het met het retourbeleid zit. All for Baby feliciteerde ons met het nichtje/neefje, en gaf ons de gevraagde informatie. Er wordt ons aangegeven dat het artikel middels een spoedlevering geleverd kon worden, waar geen extra kosten aan verbonden zou zijn. Daarnaast werd ons correcte informatie gegeven omtrent de afkoelingsperiode. We vonden het contact met All for Baby erg fijn. We beoordelen de webwinkel dan ook met vijf sterren.

Chantal Kroeze beoordeelde op 2014-02-09

Prima geholpen en ben erg blij met de bestelde producten.

2014