Weverij 20b

Mystery shopper

Lees
waarom

Karina Arends beoordeelde op 2019-05-10

Bestelling, betaling en levering gingen vlot en probleemloos. Prachtige kast, helemaal intact ontvangen.

Linda Van de logt beoordeelde op 2019-05-01

Stevige kwaliteit snelle en goede service
Ben heel blij met mijn aankoop

Shana beoordeelde op 2019-04-20

Ik ben heel tevreden over de zadelkast zelf. Deze was netjes verpakt en heel ruim. De levering was minder goed. Ik had tussen 8u en 10u een mail moeten krijgen met de verwachte leveringstijd, deze heb ik nooit gekregen. Ik sta op een kleine privestal dus er is niet altijd iemand aanwezig en ik kan geen hele dag op stal blijven. In de namiddag kreeg ik telefoon van de chauffeur met de melding dat hij op stal was. Gelukkig woon ik vrij dicht bij de stal en was ik daar binnen 10 minuten. Met moeite kon ik de chauffeur overtuigen om te blijven. De kast was al van de vrachtwagen gehaald en aan de poort afgezet. Ik kreeg de tijd niet om de kast te inspecteren op eventuele beschadiging omdat de chauffeur eiste dat ik zou tekenen zodat hij meteen verder kon. Ik kreeg geen hulp om de kast op haar plaats te zetten, terwijl deze behoorlijk groot en zwaar was.

Rowald Derksen beoordeelde op 2019-04-18

Goede en prettige communicatie met Marcel, jammer dat er iets fout ging bij transporteur maar daar kan Zadelkasten.nl niets aan doen.

PATRICK VLEESCHOUWER beoordeelde op 2019-04-17

Nicolien Dirkzwager beoordeelde op 2019-04-15

Goede kwaliteit, vlot geleverd.

J. van Hijum beoordeelde op 2019-04-11

Koos De Koning beoordeelde op 2019-04-08

Levering op tijd en kompleet
Dank Koos

Kim Ellen Biesmans beoordeelde op 2019-03-20

J.J.M. van den Broek beoordeelde op 2019-03-10

Ingrid Nobelen beoordeelde op 2019-03-10

Odile van Schependom beoordeelde op 2019-03-10

Jaap Rutte beoordeelde op 2019-03-05

Jan Kuijper beoordeelde op 2019-03-05

Eddy Fernandez beoordeelde op 2019-02-24

Prachtige en heel functionele kast.

Helga Krekels beoordeelde op 2019-02-20

Telefonisch contact gehad. Goede uitleg en snelle levering

John Sevens beoordeelde op 2019-02-04

Mirjam beoordeelde op 2019-01-30

Zeer netjes te woord gestaan, alles netjes uitgelegd. Bestelling was volgens afspraak en de kast is super mooi, helemaal blij mee dus. Een aanrader!

Nynke Van beek beoordeelde op 2019-01-29

Goede service. Snel en correct telefonisch contact.

danny maes beoordeelde op 2019-01-21

Snel, goed, to the point ! Meer moet dat niet zijn .