Rijksweg-zuid 3

Mystery shopper

Lees
waarom

Guy Pauwels beoordeelde op 2019-05-29

Op tijd geleverd volgens afspraak. Mooi afgewerkt. Alles bijgeleverd voor makkelijk te installeren.

Ronald Groenestein beoordeelde op 2019-05-25

Het materiaal is perfect afgewerkt en netjes verpakt. alles was precies op maat en tot volle tevredenheid. Enig minpuntje wat wij kunnen verzinnen is de levering. Volgens de voorwaarden weet je alleen dat het pakket op een bepaalde dag geleverd wordt. Tussen de avond voor de levering en de ochtend van de levering 9 uur zou je een email moeten krijgen met daarin het tijdstip. Wij kregen deze mail niet. Nog naast dat dit wellicht alleen bij ons mis ging is deze methode wel een beetje ouderwets. Je moet gewoon een dag vrij nemen omdat je 's morgens om 9 uur niet meer met je werkgever kan afstemmen dat je alleen 's ochtends of alleen 's middags komt werken. Alle andere online bedrijven kunnen wel op voorhand een tijdstip geven. Dit zou verbeterd kunnen worden.

Robert Reijns beoordeelde op 2019-05-24

Na telefonische vragen over het buigen van RvS leuningen meteen antwoord waar ik mee uit de voeten kon, de bestelling vlot en volgens geleverd kompleet met alle hulpstukken.zeer te vreden met het resultaat.

E.A.J. Niks beoordeelde op 2019-05-18

Zeer nette mensen. Bij onduidelijkheden nemen ze contact op waardoor bestelling precies wordt zoals bedoeld

P. van Biert beoordeelde op 2019-05-18

Zeer tevreden. Duidelijke site. Op dinsdag 7 mei een bestelling geplaatst welke drie dagen later geleverd zou worden. Omdat die tijd ons niet uitkwam hebben wij deze kunnen verzetten. De bestelling werd uiteindelijk geleverd in de opgegeven tijdsruimte.

William van Dijk beoordeelde op 2019-05-15

Er wordt heel goed meegedacht bij een geplaatste order en met vragen over de bestelde trapleuningen. Wij wilden achteraf toch nog een gebogen leuning en er werd de tijd genomen om uit te leggen hoe dit te realiseren was. Nu nog even wachten op de leuningen :-)

Johan Baauw beoordeelde op 2019-05-12

Aan de hand van maatschetsen heeft het bedrijf een RVS trapleuning gefabriceerd die aan volledig aan mijn wensen voldeed.

De door mijzelf uitgevoerde montage van de losse onderdelen bleek in een handomdraai mogelijk.

H.A.A. van Waardenberg beoordeelde op 2019-05-10

gewoon goed

James Croque beoordeelde op 2019-05-10

Overzichtelijke site, contact goed en bestelling is super

Wouter beoordeelde op 2019-05-10

Mooie trapleuningen voor een goede prijs. Snelle levering precies volgens afspraak.
Top!

Marja Moonen beoordeelde op 2019-05-06

Snelle levering. Goed verpakt om beschadigingen te voorkomen.
Alle benodigheden keurig bijgeleverd.
Mooie leuning, kortom dik tevreden

de heer M. van Spronsen beoordeelde op 2019-05-04

Netjes afgeleverd

Ger Teuwen beoordeelde op 2019-05-03

De bestelling is prima te doen via de makkelijk toegankelijke website. Mijn bestelling; een RVS trapleuning voor de buitentrap die toegang geeft tot de kelder is kwalitatief dik in orde. De einden zijn naadloos dichtgemaakt, iets duurder maar zeer mooi. De leuning van 450 cm is perfect afgeleverd conform afspraken inclusief 5 leuninghouders en bijbehorend bevestigingsmateriaal. Van tevoren is het tijdstip van levering via de mail aangekondigd. Leuning was zeer goed verpakt. Ik ben over de gang van zaken dik tevreden.

Hennie Janse beoordeelde op 2019-04-26

Snapte het eerst niet zo goed hoe tebestellen maar na een telefoontje hebben ze me precies uitgelegd wat te doen het resultaat ie prima ben erg tevreden top

Ton Bos beoordeelde op 2019-04-26

Top kwaliteit voor een redelijk prijs.

Monica da Silva beoordeelde op 2019-04-26

Gewoon heel goed!

M van den Boogaard beoordeelde op 2019-04-26

Snelle levering en persoonlijke aanpak.

Corry Miltenburg beoordeelde op 2019-04-26

Heel tevreden

Henk Beekhuizen beoordeelde op 2019-04-20

Mooi produkt. Goede kwaliteit.

Sharon van den Dungen beoordeelde op 2019-04-20

Mooi product. Het heeft wel lang geduurd voordat het af was, communicatie liet soms op zich wachten.
Uiteindelijk valt alleen het geluid me tegen. De leuningen klinken nogal hol. Het maakt dus geluid als je de trap op - af loopt.
Verder mooi en sjieke uitstraling.