Graanvelden 5
06-20622797

Trustpilot 3 8,0

Gast beoordeelde op 2019-07-24

Gast beoordeelde op 2019-07-18

Snelle levering, netjes verpakt.

Gast beoordeelde op 2019-07-18

Marcel Naumann beoordeelde op 2019-07-17

Roos Snoeren beoordeelde op 2019-07-17

Gast beoordeelde op 2019-07-11

Anoniem beoordeelde op 2019-07-09

R.S. Offeringa beoordeelde op 2019-07-08

Gast beoordeelde op 2019-07-07

Het bestelde product voldoet geheel aan mijn verwachting. De vermelde maat is ook zoals opgegeven. Prima levering, Een winkel om nog eens naar terug te keren.

Gast beoordeelde op 2019-07-01

Kevin Verpaalen beoordeelde op 2019-06-29

Perfect !
Snelle levering en prachtige producten tegen scherpe prijzen.
Aanrader voor alle vrouwen.

Gast beoordeelde op 2019-06-28

Correte levering en sublieme kwaliteit.

Paul Heuts beoordeelde op 2019-06-28

Daniel Vatan beoordeelde op 2019-06-18

Rien à redire. Livraison conforme.
No complaints. Compliant delivery.

Wollants reinhard beoordeelde op 2019-06-12

Gast beoordeelde op 2019-06-11

prima product, snel geleverd!

Gast beoordeelde op 2019-06-06

Gast beoordeelde op 2019-06-05