Reaumurlaan 25

8,0

Lees
waarom

Mystery shopper beoordeelde op 2014-10-13

We hebben Beauty4Sale onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een echtpaar die voor hun jarige dochter een leuk feestje organiseerden. Hier viel naast een high tea met de vriendinnen ook het onderling opmaken onder. Om deze reden wou het echtpaar hun dochter graag de roze aluminium beautycase cadeau doen. We vroegen aan de webwinkel of we de beautycase en enkele bijbehorende producten konden bestellen die vervolgens ingepakt zouden worden in de koffer. Dit zou dan een leuke verassing zijn wanneer dochterlief de koffer zou openen. We vroegen vervolgens of we de producten die we in de koffer wouden hebben in een excelsheet naar de webwinkel konden sturen. We kregen spoedig een reactie van de webwinkel waarin we uitvoerig werden geholpen. Zo gaven ze niet alleen antwoord op onze vragen maar vroegen ze ons ook of we advies en tips nodig hadden om leuke producten uit te kiezen voor in de koffer. Vanwege de uitgebreide hulp zijn we zeer tevreden over de webwinkel. We beoordelen Beauty4sale dan ook met de volledige vijf sterren.

Roelien beoordeelde op 2014-06-18

Top producten voor een zacht prijsje! Binnen 1 dag had ik de spulletjes al binnen. Zeer tevreden!

Make-up addict beoordeelde op 2014-03-23

Hele fijne producten en snelle levering. Ik ben zeer tevreden en ga zeker vaker mijn mak-up hier bestellen!

2014