Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

kerkhofs Anita beoordeelde op 2016-08-12

heel tevreden ! was een beetje bang dat het plakken van de sticker niet goed zou verlopen ,maar heel duidelijke instructies en alles ging prima ! iedereen vind het fantastisch ! ik denk dat jullie nog veel stickers gaan verkopen hier in de buurt en in onze familie ! dank jewel

Vianen beoordeelde op 2016-07-22

De sticker is keurig en snel bezorgd.
Maar wat een ellende om de sticker goed te bevestigen.
Dat heeft bloed zweet en tranen gekost.

Simone Baadenhuijsen beoordeelde op 2016-04-29

Prima service, ik had mijn muursticker binnen 5 dagen in huis en werd tussendoor goed op de hoogte gehouden aangaande de status van mijn bestelling.

Chris beoordeelde op 2016-04-13

Bestelling geplaatst, correct aangekomen tot hier de perfectie. De sticker plaatsen met de op voorhand gelezen gebruiksaanwijzing, NIET eenvoudig! Niks lukte, niks bleef op de muur kleven de letters loste. Onze muur was pas geverfd, perfect uitgedroogd en met kwaliteitsverf geverfd. Ik vind het spijtig. C

Reactie van Muurstickerspecialist:
Wat jammer om te horen dat het niet gelukt is om de sticker goed aangebracht te krijgen en dat u geen contact met ons hierover heeft opgenomen. De sticker bevat een applicatielaag die voorzichtig en zorgvuldig moet worden verwijderd. Je kunt stickers op een geverfde muur plakken (wel minstens 3 weken laten uitharden), alleen zal de sticker niet op elke soort verf blijven plakken. Extra matte, vuilafstotende of niet-luchtdoorlatende muurverf zorgt ervoor dat de sticker niet blijft plakken. Het sluit de poriën af en hierdoor heeft de muur geen zuigkracht meer en blijft de sticker niet plakken, ook op een muur met structuur is het niet aan te raden om een muursticker op te bevestigen.

M. Tirry beoordeelde op 2016-03-19

Voor een grote sticker werk je best met 2. Het is belangrijk dat je de sticker heel goed aandrukt voordat je de folie wegtrekt. Rustig en voorzichtig de folie verwijderen en je hebt een mooi resultaat.

Sanne hornen beoordeelde op 2016-01-28

We zijn erg blij met de stikker.
Het opplakken ging perfect.

MD beoordeelde op 2015-10-20

Vlotte levering. Zeer mooie sticker en makkelijk aan te brengen ... zeer tevreden over het resultaat :)

Carla beoordeelde op 2015-10-06

Super, ook op mijn extra vraag werd ik snel en zelfs beter geholpen dan ik had gedacht via de klantenservice. De sticker is erg mooi, duidelijke instructies. Op een vrijdag bestelt, woensdag erop ontvangen.

Köse beoordeelde op 2015-09-03

Wij waren zeer teleurgesteld!!! Wij hadden voetbalstickers met naam besteld stond 30x40cm bij wij dachten dat dat de afmeting van één bal was nu blijkt dit is de afmeting voor het geheel 6 ballen incl naam! Voor rond €40 paar kleine balletjes en kleine naam waar wij niks mee kunnen op een grote muur! Dus zeer ontevreden en het wordt heel onduidelijk aangegeven op de site. Dit kan toch niet zo duur zijn voor paar van die kleine stickers!!!! Zou het graag terug willen sturen.

Reactie van Muurstickerspecialist:
Wat jammer om te horen dat de sticker niet aan uw verwachtingen voldoet. De maten zoals op de website staan aangegeven, zijn inderdaad voor de hele sticker. In het geval van naamstickers kan dit altijd iets afwijken, afhankelijk van de lengte van de naam die we bij de sticker moeten produceren. Als er onduidelijkheid is over een product voordat u deze aankoopt, zit onze klantenservice klaar om u verder te helen. En ook als u niet tevreden bent over een product, kunt u altijd contact met ons opnemen. We hebben helaas verder niets van u vernomen. We hopen dat u evengoed een mooi plekje voor de sticker hebt kunnen vinden.

geschiere beoordeelde op 2015-08-30

Prima service en volgens afspraak afgeleverd, super.

Maria van Uffelen beoordeelde op 2015-07-11

Snelle levering, duidelijke plakinstructie!! Helemaal top. Wij hebben er veel plezier van!!

Fbmmartinet beoordeelde op 2015-06-14

Zeer naar tevredenheid gehandeld.
Plak instructie goed.
De sticker zit er mooi op.

Weyen Brigitta beoordeelde op 2015-05-15

Super content

B e Vet beoordeelde op 2015-04-04

De stickers zitten er weer mooi op

Mirjam beoordeelde op 2015-03-02

Prima kwaliteit en snelle levering. Mooie heldere kleur

W me beoordeelde op 2015-02-26

Er word gevraagd naar een beoordeling maar deze kan ik nog niet geven, heb 11 dagen geleden een bestelling gedaan maar heb deze nog niet binnen gekregen. Er werd gebeld dat er een fout was gemaakt en wij kregen dus een sticker van een ander thuis gestuurd, deze moest ik zolang bewaren tot we een verzend sticker zouden ontvangen. ( dit zaterdag ontvangen en nu donderdag , nog steeds pakket thuis omdat de sticker er nog niet is om deze retour te zenden). Onze sticker was voor verjaardag van kind , aangegeven dat ik deze op tijd zou moeten hebben maar kreeg helaas geen nieuwe ( lees sneller ) toegestuurd . De onze ligt waarschijnlijk ook nog bij een ander thuis te wachten op een retour sticker. Erg sneu voor de birthday boy zonder cadeautje .

Grietje beoordeelde op 2015-02-19

Het enige nadeel was dat de sticker zat opgerold in een doos, dit had als gevolg dat er plooitjes in de sticker waren gekomen die ik er niet meer heb uitgekregen en waardoor de sticker niet egaal op de muur te plaatsen was.

P.Willemstein beoordeelde op 2015-02-12

Levering duurde wel wat lang

Katrien beoordeelde op 2015-01-02

Enkel de kleur is anders dan we gedacht hadden. Het is meer geel dan oranje.

Josien beoordeelde op 2014-12-14

Duurde erg lang voor ik hem thuis had is 7 dagen onderweg geweest