Potmarge 21

Lees
waarom

KiyOh 506 8,5

ellie beoordeelde op 2018-05-23

Het zit op de muur en ziet er top uit!
ook snelle levering.

Martha beoordeelde op 2018-05-21

Kregen van Andrea via de mail snel en goed advies. Het fotobehang is een goed product en werd snel geleverd.
Martha

M. Dunnink beoordeelde op 2018-05-21

Er werd goed meegedacht over de juiste afmeting van het fotobehang op onze muur. Na de betaling werd de bestelling snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-13

Janine beoordeelde op 2018-05-12

Tevreden! Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Goede kwaliteit papier en mooi aan de muur!

Katia van Baelen beoordeelde op 2018-05-05

Belangrijk vind ik steeds de communicatie indien je een bestelling plaatst. Hierin zijn jullie excellent; duidelijke en snelle communicatie. Snelle levering en mooi kwalitatief product. Super!!!

Marie José beoordeelde op 2018-05-02

Prachtig behang! Snel geleverd en precies op maat gemaakt

Anoniem beoordeelde op 2018-04-10

B&B De Kersentuin Borgloon beoordeelde op 2018-04-05

Mooie kwaliteit print, alles volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden.

Steffani ten Wolthuis beoordeelde op 2018-04-05

We zijn heel blij met onze mona Lisa! Top service en prachtig materiaal.

Anoniem beoordeelde op 2018-04-01

Anoniem beoordeelde op 2018-03-27

Marieke beoordeelde op 2018-03-27

Behang op maat is geen probleem. Snelle reacties via de mail en behulpzaam. Behang zelf was binnen 2 dagen al afgeleverd bij mij thuis. Super!

MvL beoordeelde op 2018-03-16

Ik ben heel tevreden. Snelle levering én een mooi product. En heel goed advies gehad van Andrea. Top!

Anoniem beoordeelde op 2018-03-16

Anoniem beoordeelde op 2018-03-14

Anoniem beoordeelde op 2018-03-14

Anoniem beoordeelde op 2018-03-09

Anoniem beoordeelde op 2018-03-09

Anoniem beoordeelde op 2018-02-23

Alles prima in orde ! Moeten het behang nog plakken dus daar hebben wij nog geen oordeel over .