mgr. bekkersstraat 7

8,0

Lees
waarom

Anouck de vos beoordeelde op 2019-07-06

Een fantastische ervaring met eerste keer in Nederland te bestellen alles heel vlot verlopen en op tijd geleverd en aan een mooie prijs wat moet men meer willen๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿคฉ

Henk beoordeelde op 2019-07-04

Dikke 10!
Snel,goede prijs,adequate informatie.Vriendelijk!!
Meedenken, kortom:aanrader.

Johan beoordeelde op 2019-07-04

Offerte per mail aangevraagd; scherpste prijs telefonisch gekregen... nog even in de winkel gekeken, maar prijs bleek niet verder onderhandelbaar. Prijs was scherp, dus daarom akkoord gegaan. Na een paar dagen afgeleverd, keurig zoals je verwacht.

Frank beoordeelde op 2019-07-01

Topservice, produkt op voorraad en snel geleverd!

Rutger beoordeelde op 2019-06-29

Gister loungeset Mistral telefonisch besteld. Nog geen 12 uur later geleverd en geplaatst. Daar waar anderen 2 weken levertijd nodig hadden. Super medewerking en ingespeeld op de behoefte van de klant.

bert pakkoo beoordeelde op 2019-06-27

was een stoel stuk binnen 3 werk dagen een nieuwe geen gezeur geen gedoe uitstekend geregeld hartelijk dank bert

Hans Couzy beoordeelde op 2019-06-27

Zeer tevreden nergens goedkoper om 15:00 uur besteld volgende dag 13:30 in huis
Alles werd in de vrachtwagen uitgepakt en kon zo de tuin in , maken waar wat ze beloven.

Hugo beoordeelde op 2019-06-25

In 1 dag prijsopgave en levering.
Sneller kan nergens .
En alles conform afspraak.

Brent beoordeelde op 2019-06-24

zeer snelle reactie op een prijsaanvraag voor ligbedden
prijs die substantieel lager was dan andere aanbieders
vlot en conform afspraak geleverd
verpakkingsmateriaal mee terug genomen
Errug goed!

Erica beoordeelde op 2019-06-15

Loungeset is netjes afgeleverd in de avonduren. De verpakking werd meegenomen en alles werd geïnstalleerd. Dik tevreden

P.A.Bot beoordeelde op 2019-06-15

Snelle service!
Goede prijs kwaliteit verhouding

Greet beoordeelde op 2019-06-12

Snelle en correcte levering volgens afspraak. Stoelen waren perfect en kwaliteitsvol zoals op website aangegeven.

Ans kleiman beoordeelde op 2019-06-12

Een mooie tuintafel snel gebracht en in elkaar gezet door een heel aardige en zeer klantvriendelijke jongen
Raad zeker dit bedrijf aan

Verkaart beoordeelde op 2019-06-12

Mooie tafel en stoelen. Snel geleverd, echter vergeten ons van te voren te bellen over de afleverdatum. Gelukkig waren we thuis. Vriendelijke bezorger en spullen waren al gemonteerd.

Tamara beoordeelde op 2019-06-04

Heel snel geleverd, zat al in elkaar (super fijn!) en goed, persoonlijk contact.

Eduard beoordeelde op 2019-06-03

Goed en snel geholpen. Snel in huis. Klein bezorg foutje werd direct opgepakt. Erg goede prijs. Aanrader !

GvT beoordeelde op 2019-05-28

Een website zonder prijzen, daar moest ik toch even goed over nadenken. Maar overgehaald door de reviews hier heb ik toch een aanvraag gedaan voor een offerte. En binnen een uur werd ik gebeld, en werd me een prijs doorgegeven die stukken lager was dan de laagste prijs op internet. Na overleg met m'n vriend de bestelling gedaan, en guess what: dezelfde avond stond de loungeset bij ons op het terras te pronken! Jammer van de regen de volgende dag, verder een hele dikke aanrader, die Latour!

Familie Kessens beoordeelde op 2019-05-21

Vlotte en zorgvuldige levering tuinmeubelset.
Zaterdag besteld, maandag geleverd.
Chauffeur was alleen, het ware beter geweest dit even te overleggen, nu moest mijn vrouw meesjouwen...ik had aangegeven niet thuis te zijn.
Maar...peanuts hoor.....

Harry beoordeelde op 2019-05-20

Ik ben niet van het schrijven maar ere wie ere toekomt
Allereerst wil ik je bedanken voor je geleverde overkapping Maranza, helemaal top.
Ook wil ik je graag een compliment geven voor hoe Latour Tuinmeubelen consumentvriendelijk de zaken aanpakt en dan voel je je als klant echt koning. Beloven en waarmaken en ook voor de klant prijsvriendelijk.
Verder wil ik meegeven dat de jongens die deze overkapping zijn komen monteren en plaatsen, TOPPERS zijn.
Zeer beleefd, precies en harde werkers en goed is nog niet goed genoeg. Werken heel netjes heb ik zelden meegemaakt maar werkelijk Top gasten, dank daarvoor. Zijn een goed uithangbord voor je bedrijf, en betere reclame kan je niet verzinnen.
Aanrader!

Ciska beoordeelde op 2019-05-20

Zeer ruim assortiment, zeer vriendelijk en eerlijk personeel, klantgerichte eigenaar. Volgende tuinproduct zeker weer bij Latour!