De Corantijn 19

Mystery shopper

Lees
waarom

Mystery shopper beoordeelde op 2014-07-12

We hebben onlangs de webwinkel De Speelkaarten verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een pubeigenaar die binnenkort een mystiek feest zou organiseren. Voor dit feest was hij op zoek naar allerlei attributen. Hierbij was hij ook geïnteresseerd in de producten van Theory11. We vroegen aan de webwinkel naar de speelkaarten Bicycle Guardians en of er nog meer producten uit de range van Theory11 verkocht werden. Daarnaast vroegen we wat de periode zou zijn tussen het bestellen en het geleverd krijgen van de producten. We kregen dezelfde dag nog een reactie van de webwinkel. Hierin kregen we een complete lijst van de producten van Theory11 die de webwinkel De Speelkaarten verkocht. Daarnaast werd aangegeven dat het over het algemeen betekende dat wanneer we een order plaatsten, het product de volgende dag in huis zou zijn. Tevens gaf de webwinkel ons aan dat we rustig konden bellen mochten we meer informatie willen hebben. Vanwege de adequate en spoedige reactie van de webwinkel beoordelen we ze graag met de volledige vijf sterren.

Perry beoordeelde op 2014-06-30

Er was iets niet op voorraad dit werd meteen gemeld en wanneer het er dan wel zou zijn. Om deze reden mocht ik ook nog eens mijn order wijzigen en er andere dingen bij bestellen en toen het er was was het heel snel verzonden. Je word goed geïnformeerd en gekeken of alles naar wens is.

Robert Allard beoordeelde op 2014-06-29

Eigenlijk alleen maar lof. Klanten worden voortdurend op de hoogte gehouden, ook als een bestelling langer onderweg is. De producten zijn over het algemeen zeer mooi. Wat word belooft word nagekomen. De enige kanttekening die ik kan bedenken is dat producten er in het echt soms minder mooi zijn dan op de site. Maar wie daarop aan te spreken is?

Koen J beoordeelde op 2014-05-30

Geweldige site! Niks negatiefs, dus hoef weinig op te schrijven

Jonas leemans beoordeelde op 2014-05-27

In een woord, super!

Tim S beoordeelde op 2014-05-25

deSpeelkaarten.nl is een hele mooie site met een erg mooi assortiment en een hele goeie service. Als er problemen zijn met een bestelling Mailen ze zo snel mogelijk en proberen ze het samen met de klant op te lossen. Mijn ervaringen met deze site zijn erg goed. Ik kan hem zeker aanraden.

Marnix Meijer beoordeelde op 2014-05-17

Erg snelle levering via PostNL. De site ziet er erg professioneel uit, beter dan bij concurrenten. De prijs ligt wel iets hoger, maar alleen al door 1 gratis kaart bij een bestelling te doen en Mystery kortingscodes wordt dit voor mij al rechtgetrokken.

2014