Jolstraat 18
1784NK Den Helder

Bol.com 31 9,2

familie harreman beoordeelde op 2014-10-24

Geweldig resultaat ontvangen van een moeilijke bestelling. De nachtwacht in sepia met een lengte van 250 cm en een hoogte van 100 cm. De levering binnen vijf werkdagen. En nadat wij alex een foto hadden gemaild van het resultaat hangend aan de muur belde hij ons direct op om onze enthousiasme aan te horen en even na te vragen hoe de kwaliteit was. Geweldige service en heel veel hulp gehad van alex. Want een plaatje hadden we niet dus die moest hij nog even zelf zoeken. Zelfs dat was geen probleem voor hem. Dus wilt u wat moois en aparts?? Alex kun je daar zeker voor hebben.

Mike beoordeelde op 2014-09-09

Prima

Arno Klumpers beoordeelde op 2014-09-03

Ik had een drietal foto's aangeleverd om te laten printen en in te lijsten. Na enkele dagen hadden wij ons toch bedacht en 3 totaal andere foto's aangeleverd, omdat die samen een beter geheel vormden.
Deze zijn door Alex bewerkt en ons korte tijd daarna geheel naar wens geleverd. Dit was onze eerste opdracht bij Alex F Canvas, maar zeker niet de laatste ;)

Martijn beoordeelde op 2014-08-28

Zeer prettige ervaring.

Snelle reactie op vragen, afspraken zijn goed nagekomen en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Roely beoordeelde op 2014-08-15

Goed,snel en makkelijk

van Diepen beoordeelde op 2014-06-17

Voor vaderdag last minute een canvas besteld, snel geleverd met goede kwaliteit !

I brand beoordeelde op 2014-06-15

Aardige man en super werk afgeleverd. Goed meedenkend!!! Echt aanrader