Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

George van Saksenlaan 2 F
9902 JK Appingedam
0631916822

Mystery shopper

Lees
waarom

monique beoordeelde op 2014-10-06

Binnen 2 dagen de droomjas van mijn zoon in huis, keurig verpakt en te volgen via track en trace. Ik ga bij jullie zeker meer bestellen bedankt voor de service

rosita beoordeelde op 2014-09-11

Wat een super snelle levering vandaag besteld morgen in huis. Netjes verpakt. Helaas was de jas te klein maar gaan we ruilen voor een andere. Schoenen waren helemaal top.
Echt een aanrader

Paulien beoordeelde op 2014-08-27

De 25e besteld en vandaag (de 27e) al in huis, super! Er stond dat de jas kleiner uitviel dus heb een maatje groter besteld en die zit perfect! Kon de Klantvriendelijkeheid en de nazorg&garantie niet meten aangezien ik daar nog niet mee van doen heb gehad, maar neem aan dat dit net zo goed is, dus heb 1 sterretje minder daarvoor gegeven. Ik kom zeker nog een keer terug om te bestellen!

Geer beoordeelde op 2014-08-14

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelling in huis, keurig verpakt en afgeleverd!

Mystery shopper beoordeelde op 2014-06-30

We hebben de webwinkel JMS Merkkleding Outlet onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een man die op zoek was naar enkele shirts voor de zomermaanden. Hierbij kwamen we uit op de webwinkel JMS Merkkleding Outlet. Omdat we niet vooraf wisten hoe de kleding zou vallen, vroegen we aan de webwinkel of we meerdere maten konden bestellen. Daarnaast vroegen we of we de overgebleven kleding konden terug sturen. We kregen spoedig een reactie van de webwinkel. Hierin werd aangegeven dat we de producten altijd konden retourneren als deze niet mochten passen. Vervolgens werd verwezen naar de algemene voorwaarden. Vanwege de stiptheid van de webwinkel beoordelen we ze graag met de maximale beoordeling van vijf sterren.

christa teeuwen beoordeelde op 2014-06-02

Super service...fijn en goed mailcontact...mooie spullen...kom hier zeker nog een x terug om te kopen!

2014