Waver 13

9,1

Hans beoordeelde op 2015-01-09

Goed product, snelle levering

Chris beoordeelde op 2014-12-10

Alles klopte perfect, afspraken worden gehonoreerd

HS beoordeelde op 2014-11-28

PRIMA

J. janssen beoordeelde op 2014-11-17

Snelle levering, goed apparaat

Francisco beoordeelde op 2014-11-07

Snelle levering van de shavette. Mooi scheerwerktuig, alleen ongelofelijk scherp. Heb aantal sneetjes opgelopen, maar het duurt ook even voordat je de techniek onder de knie hebt... maar geeft wel een heerlijke scheerbeurt... erg aan te raden

Uw naam beoordeelde op 2014-10-17

Erg tevreden over artikel!

Uw naam beoordeelde op 2014-10-17

Super tevreden!

Jaap beoordeelde op 2014-08-30

Erg tevreden met dit open scheermes en de snelle levering. De meegeleverde wegwerp mesjes zijn prima wanneer je wilt beginnen met klassiek scheren. Het is ideaal dat er ook andere wegwerp scheermesjes in het open scheermes kunnen. Goede klantenservice!

P.W. van Staveren beoordeelde op 2014-08-20

los open scheermes in witte envelop, erg eenvoudige kwaliteit/uitstraling.
Doet niet wat het doen moet, maar erg gevaarlijk scheren!
ondanks prijs is deze niet in verhouding met kwaliteit. Hier komt nog bij dat dit eenvoudige scheermes aangeboden wordt op e-bay voor 3 tot 4 dollar, dus die prijs is ook vorstelijk hoog.

Max beoordeelde op 2014-08-20

Ik heb hem besteld omdat ik echt wil leren scheren. Dus het is een goede instap.

Joy beoordeelde op 2014-07-31

Had voor mijn vriend een mes bestelt, de volgende dag was hij al in huis. Verder geen problemen gehad, en dus geen contact met de klantenservice

Stefan van gaalen beoordeelde op 2014-07-09

Prima kwaliteit, het mes licht lekker zwaar in de hand, heerlijke scheerervaring nooit meer terug naar de nieuwe scheermessen. Tips voor mensen koop even wat scheerzeep voor beter scheerresultaat

Japs beoordeelde op 2014-07-05

Prima levering, prima mes, precies wat ik zocht!

Remco beoordeelde op 2014-07-04

Precies wat ik er van verwachte,de volgende dag had ik het scheermes in huis.

2014