Lindenlaan 12a

waarom

William gerrits beoordeelde op 2019-07-13

Top zaak!

Steven beoordeelde op 2019-07-12

Fantastisch team, zeer vriendelijk en behulpzaam. Kreeg een vervangend product omdat mijn keuze niet voorradig was. Ook achteraf toen ik nog vragen had uitstekend geholpen.

P. Amade beoordeelde op 2019-07-09

alles liep volgens afspraak top.

Tuur beoordeelde op 2019-07-07

Alles top!!!

Sikke beoordeelde op 2019-07-06

Zeer goede communicatie, snel antwoord op mijn vragen gehad, levering was goed en een hele scherpe prijs op een b-keuze koelkast met een bijna onvindbaar deukje.

Karen Van Wissem beoordeelde op 2019-07-04

Alles zeer goed afgesteld en geïnstalleerd

Nancy beoordeelde op 2019-07-02

Het duurde vrij lang dat hij geleverd werd maar dat lag aan post nl. Apparaat netjes geleverd en ondanks beurs model, zag hij er helemaal top uit. Ik ben er super blij mee

Offerman - Martis beoordeelde op 2019-07-02

Uitstekend.

Monique holleman beoordeelde op 2019-06-28

Heel tevreden oude koelkast mee en zonder dat ik het aangeven had toch ook de nieuwe ingebouwd super tevreden

Karin beoordeelde op 2019-06-27

Goede en snelle service. Ik werd gebeld of ze zelfs eerder konden leveren. Zeer tevreden over de apparaten voor een zeer mooie prijs.

Barbara beoordeelde op 2019-06-24

Super tevreden! Goede prijs en zeer netjes en met geduld ingebouwd!

Hugo Jaspers beoordeelde op 2019-06-22

Vlotte en correcte levering !

twako beoordeelde op 2019-06-18

Via internet besteld en zonder vooraf af te spreken spullen opgehaald in de winkel. Alles was snel en goed geregeld.

Roel Voerman beoordeelde op 2019-06-18

Ik heb mijn product via de web kunnen uitzoeken en vervolgens is na de betaling het product 14 dagen voor mij gereserveerd.

Rudolf de Reus beoordeelde op 2019-06-13

Prettig contact via chat afspraak keurig nagekomen snelle en perfecte levering.

Prenen beoordeelde op 2019-06-12

Super aardige bezorger. Alles perfect bezorgd.

Boeykens beoordeelde op 2019-05-26

Zeer vlugge levering en zeer attent bij probleem

Britt beoordeelde op 2019-05-23

Goede beschrijving, gunstige prijs, vriendelijk personeel

A. Ansems beoordeelde op 2019-05-22

Prima levering en servies.

Richard V beoordeelde op 2019-05-17

Heel tevreden. Snel in huis en een top product.