Stationsstraat 11a
9679EA Scheemda

Bert van der Neut beoordeelde op 2019-08-27

Prima productkwaliteit en zeer snelle levering.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Super bedankt voor deze mooie beoordeling, heel erg bedankt hiervoor, met vriendelijke groet, Esther de jonge van www.kralenstulpje.nl

Rene Reychler beoordeelde op 2019-08-25

VRIENDELIJK ... TEVREDEN ....

Reactie van 't Kralenstulpje:
Wat is het fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest, heel erg bedankt hiervoor, met vriendelijke groet, Esther de jonge van www.kralenstulpje.nl

Ria Philips beoordeelde op 2019-08-24

De levering was snel en de materialen heel mooi

Mirjam Reidinga beoordeelde op 2019-08-23

Snel geleverd

Nelly Tensen beoordeelde op 2019-08-23

Prima op tijd. Leuk verpakt en netjes ern kaartje met een bedankje voor de bestelling.
Super leuk.

Antoinette Hobelman beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering met leuke attentie 😀

Tiziana Frasca beoordeelde op 2019-08-22

Snelle levering en goed verpakt. Bovendien zit er een leuk bedankje bij voor het bestellen. Leuke extra service.

Jessica Van Keirsbilck beoordeelde op 2019-08-17

Retourzending niet mogelijk tenzij er veel portokosten vanuit België betaald worden. Ik begrijp dat een eenmanszaak deze kosten niet op zich kan nemen, maar om een goeie nazorg te bieden vind ik dit toch een minpunt. Dit weerhoudt mij ervan in de toekomst iets online via deze winkel te bestellen. Anders had ik de bestelde zakjes geruild voor de roze, dit is nu niet mogelijk. Heel sympathieke verkoopster echter, met goeie bedoelingen en een variéteit aan prijs/kwaliteit producten.

Beste Jessica,
Ik vind het heel vervelend dat de hoge portokosten van België naar Nederland u ervan weerhouden om de zakjes te ruilen. Helaas heb ik geen invloed op deze kosten. Het ruilen van de zakjes is echter altijd mogelijk. Is er misschien een manier om ze in een brievenbusdoosje te krijgen zodat het als briefpost kan worden verzonden? Dit is al een stuk goedkoper. Als u de roze zakjes alsnog wilt bestellen wil ik u hier wel een korting opgeven om u tegemoet te komen, dan hoop ik dat het voor u toch nog iets beter voelt. Fijn weekend!
Met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Aniel Bansie beoordeelde op 2019-08-17

Snelle service, ik ben blij met mijn aankoop.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Heel erg fijn om te lezen, hartelijk bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Manouk Steeghs beoordeelde op 2019-08-16

Top winkel! Mooie kralen, snelle levering, goede kwaliteit

Nelleke beoordeelde op 2019-08-16

Vlotte aflevering van de bestelling. Het zag er keurig uit, er zat zelfs nog een aardigheidje bij :)

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Janneke Meijer beoordeelde op 2019-08-16

Goede service snel bezorgd en wat ik besteld had zag er precies zo uit als in de webshop.

M. B beoordeelde op 2019-08-15

Sneĺle verzending. Goede producten!

M. Martens beoordeelde op 2019-08-14

Leuke site, veel keuze, snelle levering.

Jobke ten Hove beoordeelde op 2019-08-14

Heel tevreden, snelle levering. Met zorg v

guus knijff beoordeelde op 2019-08-14

Gemakkelijke webshop snel en betrouwbaar.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor het doorgeven van uw positieve waardering! Het is erg fijn en motiverend om een positieve beoordeling te krijgen. Ontzettend bedankt hiervoor, met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Naam bij verkoper bekend beoordeelde op 2019-08-13

Prima: snelle respons, nette (administratieve) afhandeling. De naam van de webshop en de webshop zelf ogen (naar mijn mening) wat onprofessioneel maar in de praktijk is het dat zeker niet. Wanneer nodig zou ik er zeker weer bestellen.

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie positieve recensie! De naam is 10 jaar geleden bedacht door mijn moeder en ik vond hem meteen mooi! Nu mijn moeder twee jaar geleden overleden is, begin ik de naam steeds meer te waarderen. Ik ben begonnen in een blokhut bij mij in de tuin. Ik zit nu op een locatie, de voormalige bibliotheek van Scheemda. We zijn zeker professioneel, maar toch blijft het ook een hobby en dat maakt ons werk zo mooi! Met vriendelijke groet, Esther de Jonge

Sandra Janssens beoordeelde op 2019-08-12

Heel mooi en lief kadootje.
Snelle leveling
Lief dat er een presentje bij zat.

Beste Sandra,
Wat leuk om te lezen, ontzettend bedankt hiervoor! Groetjes Esther de Jonge

Betsie Wagenaar beoordeelde op 2019-08-11

Mooie. Bedels, snelle levering

Reactie van 't Kralenstulpje:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling, hartelijk bedankt hiervoor! Groetjes van Esther de Jonge

Aaltje Bosscher beoordeelde op 2019-08-11

Goede snelle levering. Goede producten.