Polderburg 81

prima service

De vries beoordeelde op 2017-09-12

Top geregeld

E. L. beoordeelde op 2017-09-12

Product in goede staat ontvangen na een klein probleem met de verzending.
Erg goed geholpen en op de hoogte gehouden tijdens de verzending.
Betalingswijze is ook erg goed tegen het stelen van je bank gegevens via het internet. Voelde me op mijn gemak.

R beoordeelde op 2017-09-08

De kwaliteit van het product was overweldigend voor de prijs en service!!! Ik zal zeker nogmaals bestellen!

Stefano beoordeelde op 2017-09-06

Geweldig service.

Jorinde beoordeelde op 2017-09-06

Hele goede en snelle service. Ook het persoonlijke contact was vriendelijk en behulpzaam toen dat nodig was.

Yuri beoordeelde op 2017-09-05

Ik ben goed geholpen er was eerst een misverstand maar dat hebben ze recht getrokken

Cootje beoordeelde op 2017-09-02

Houden zich netjes aan de afspraak

Mike beoordeelde op 2017-09-02

Heel erg tevreden, meerdere malen besteld altijd op tijd, goed overleg, goede eerlijke prijs en top service!

W.Vos beoordeelde op 2017-09-01

Bestellen en leveren ging snel.
Alleen was de verpakking open gemaakt.
Product zelf was apart nog verpakt en was (gelukkig) niet compleet uit de verpakking (doos) te halen.

Alex beoordeelde op 2017-09-01

Tja, wat moet je er van zeggen. Ik heb 1 mes besteld en die was netjes binnen de termijn. Eerdere bestellingen ook overigens. Prima dus!

Rob beoordeelde op 2017-09-01

Mooi item.

Henk beoordeelde op 2017-09-01

Prima

Richard N. beoordeelde op 2017-08-30

Als NIEUWE klant wil ik graag uitgebreid beoordelen. Geen ouwe jongens krentenbroodverhaal. Op zoek naar een katana kwam ik bij P4S terecht die hem aanbieden voor een "scherpe" prijs. Ze hadden vakantiestop tot 30 augustus en gingen daarna weer versturen.
Ter compensatie van de wachttijd maar liefst 10% korting. Bestelling doorgegeven, meteen reactiemail (vakantie?) we versturen vanuit importeur Duitsland. TWEE DAGEN later (vakantiestop? wachten?) alles zeer degelijk verpakt bij mij thuis.
Mooie katana, met oog voor details en fraaie afwerkingen in een grote baoding doos. Aanrader !!!
Enthousiast geworden wilde ik nog artikel toevoegen aan de zending van 30 augustus. Wederom meteen reactie (vakantie?) : geen probleem.
Besteld kwamen er vrachtkosten bij, hiervan werd meteen aangeboden ze terug te storten. Dit was geen loze of lange termijn belofte maar werd direct uitgevoerd !
Wat een heerlijke ervaring om bij P4S te kopen : kwaliteit en prijs van de producten maar vooral de SERVICE en COMMUNICATIE.
Hier wordt ik echt blij van !!!
Naar mijn mening kunnen heel wat ondernemers nog wat leren van hoe je hier als klant wordt behandeld.
De winkel wordt beoordeeld met score 9.7 daarom geef ik een 10.3
Ben je net als ik nieuw : NIET LANGER TWIJFELEN, HIER MOET JE ZIJN !

jan moerman beoordeelde op 2017-08-01

snelle levering

J.R. beoordeelde op 2017-07-26

Over de webwinkel heel tevreden, alles overzichtelijk en ook snel verstuurd.
De bezorgservice is een stuk minder. DHL treft mij niet thuis aan, ze laten netjes een kaartje achter maar dan proberen ze het de volgende dag op hetzelfde tijdstip waarbij ik weer niet thuis zal zijn. Dit probeer je via de site met je bezorgcode te wijzigen in een ander tijdstip of leveren bij de buren maar dit kan schijnbaar niet waardoor je de volgende dag eenzelfde briefje krijgt, ze proberen het nogmaals de eerstvolgende dag en ja...hetzelfde tijdstip.

Gerrit Jan beoordeelde op 2017-07-25

Alle beloftes nagekomen.

drup beoordeelde op 2017-07-16

supersnel en perfect! ik ben alvast een nieuwe klant!

H. Bos beoordeelde op 2017-07-04

Goed product en snel geleverd