Polderburg 81

Mystery shopper

Lees
waarom

John beoordeelde op 2017-04-27

Gewoon zoals altijd , zeer snelle afhandeling , en perfecte levering

Hans Langbroek beoordeelde op 2017-04-12

Ik ben netjes geïnformeerd over alles: wanneer het verpakt werd, verzonden werd etc.
Daarnaast belde ik in het weekend om half 11 's avonds naar het vermelde telefoonnummer op de site voor informatie. Ik had totaal de tijd niet in de gaten. Toch nam de webwinkel de telefoon op en behandelde me netjes en correct. Uiteraard bood ik mijn excuses aan, het is niet mijn bedoeling mensen in hun privétijd te bellen!

Cj beoordeelde op 2017-04-11

Snelle reactie en verzending!

Ard beoordeelde op 2017-03-31

ruime keus, scherpe prijs en snelle levering, helemaal top

R. de Ceuninck van Capelle beoordeelde op 2017-03-30

Zeer tevreden over de geleverde producten en bovenal over de service en omgang met klanten.

Anoniem beoordeelde op 2017-03-29

In eerste instantie incomplete levering maar na contact snelle oplossing geboden

Damian beoordeelde op 2017-03-29

Erg goeie shop

Peter van der Linde beoordeelde op 2017-03-29

Vlotte levering. Kwaliteit producten. Prima afhandeling bestelling.

r straver beoordeelde op 2017-03-09

keurig verpakt - prima op tijd - en compleet met informatie - goed tot uitstekend-

steven beoordeelde op 2017-03-08

Eerste bestelling. Zeer tevreden. Snelle bevestiging. Snelle verzending. Alles zoals een goede webwinkel hoort te zijn.

John Cornelissen beoordeelde op 2017-03-07

Goede ervaring, besteld en 2 dagen later geleverd, duidelijk en snel. prima!

Benni beoordeelde op 2017-03-07

Heel tevreden. Uitstekend kwaliteits en snelle levering. Enigste nadeel is dat men niet via paypal kan betalen.

H Hendriks beoordeelde op 2017-03-07

prima behandeling, goed op de hoogte gehouden van het verzendingsproces,vlotte verzending en goed verpakt,

Bram beoordeelde op 2017-03-06

Vlotte afwerking, snelle levering, zeer tevreden

WW beoordeelde op 2017-02-23

Supergoede service! Snelle levering.

Wouter beoordeelde op 2017-02-17

Super, snelle reactie Top bedrijd.
Ben over de vervoeder alleen niet zo tevreden

Casper Aerts beoordeelde op 2017-02-16

Supersnel geleverd. Hartstikke bedankt!

E.Hartlooper beoordeelde op 2017-02-16

Klantvriendelijkheid en service staan in hoog vaandel bij products4security. Communicatie tussen bedrijf en klant is zeer goed. Mijn geleverde producten voldoen geheel aan mijn verwachting. Ik kan iedereen deze site aanbevelen.

Constantijn beoordeelde op 2017-02-16

Prima bedrijf om zaken mee te doen, snelle levering. Ik had 's morgens besteld en de producten zijn dezelfde dag nog op de bus gegaan.
De productinformatie op de website was correct en ik ben tevreden met de kwaliteit van de door mij gekochte producten.

BeveiligingB beoordeelde op 2017-02-07

Geweldig! Ik ben volledig tevreden met de Service van Products4Security. Ook kwaliteitsproducten.
Ik heb een keer iets retour gezonden en heb toen een ander product daarvoor in de plaats uitgekozen. Dat ik een ander product wilde was geen enkel probleem. Ik heb ook 2 maal korting ontvangen (om diverse redenen, had ik geluk mee, een soort coulance).
Nu van Elite Force een geweldig 440 C staal kwaliteitsproduct.
Products4Security een echte aanrader!
---
ff opnieuw een beoordeling geschreven, de vorige keer ging er iets mis in het scherm