tweede stichting 13
5841 DC oploo

9,9

Onno Ernst beoordeelde op 2015-09-08

Ik heb een ARmedical AR-900 Anti-decubitus Matras gekocht. Het matras bevalt uitstekend. En dat voor zo'n onvoorstelbaar lageprijs. Echt een aanrader! Bij lemar zijn de mensen zeer behulpzaam. Ik zal er zeker nog eens kopen.

T.Kraan beoordeelde op 2015-09-01

Een zeer goed en klantgericht bedrijf!

Marij beoordeelde op 2015-06-13

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en betrouwbaar. Prettige communicatie en niet moeilijk als er iets niet helemaal in orde blijkt te zijn. Het geleverde wordt direct omgeruild. De extra verzendkosten worden niet in rekening gebracht. De leverancier wil graag op de hoogte zijn of alles ok is. Goede ervaring en zeker een adres waar je wederom een bestelling zal plaatsen.

Martin Beenhakker beoordeelde op 2015-06-06

Lemar Hulpmiddelen, een betrouwbare leverancier. Goede sales en after sales. Prima (web)winkel.

chiquita beoordeelde op 2015-05-11

Beste allemaal,

Ik ben nog nooit zo klantvriendelijk behandeld.
Mario heeft mij steeds per email op de hoogte gehouden over de bestelling en de levering.

Mijn eerste bestelling was om één of andere reden niet op tijd geleverd.
Mario, was zelf bereid, om iets soortgelijks op zijn portokosten, te leveren.
Met veel geluk had het niet gehoeven.

Ik heb bij lemar hulpmiddelen, bestellingen geplaatst van braces die niet op de website staan.
(Mario heeft mij alles kunnen leveren.
Qua prijs, niks te klagen)

Ik ben fantastisch geholpen door Mario.
Hij heeft ook s'avonds en in het weekend mijn emailtjes beantwoordt.
Ik heb een topbehandeling gehad en zal het een ieder aanraden.

Mocht ik weer een bestelling willen plaatsen, dan zal ik, zonder te aarzelen en te twijfelen het weer bij lemar hulpmiddelen doen.

Mario, heeft van mij 5***** verdiend, voor zijn klantvriendelijkheid.

Chiquita

Jan Kremer beoordeelde op 2015-04-06

Op 10 Maart 2015 heb ik bij u een Mobilus Lite rollator gekocht met een gewicht van 6,6 Kg en hierdoor eenvoudig te tillen,Mijn vrouw heeft artritus en zij kan hem nog optillen. En ik mooet zeggen alles zag er prima uit. Mijn vrouw heeft er veel plezier van.
We kwamen erachter dat een van de remmen wat zwaar ging en dit op een eenvoudige wijze te verhelpen heb ik veel technische ondersteuning van de firma Lemar gehad,alle lof hiervoor ik hoefde maar te bellen en een heer Bardoel stond direct voor ons klaar.
Vanwege de grote afstand moest alles per gedaan worden doch dit was geen bezwaar.
Heel hartelijk bedankt.
Als ik iemand hiermee kan helpen zal ik het zeker doen.
Vele groeten.

G.Verschuuren beoordeelde op 2015-03-11

Rolstoel zijn weg gaan kijken en meteen meegenomen.
We kregen een goed advies en demonstratie.
Prima verzorgd

Will Huijbers beoordeelde op 2015-02-17

Mijn ervaring is uitstekend. Een reparatie aan een lastig onderdeel van een rollator werd nog dezelfde dag met veel deskundigheid en inventiviteit uitgevoerd. Top . Heel goede oplossing gerichtheid en servicegevoel. Fijne ervaring. Direct contact en klantbenadering spreken me zeer aan.

J Mols beoordeelde op 2015-02-12

Correct bedrijf. Wat ik als prettig ervaren heb is dat lemar ook met zijn hulpmiddelen aan huis komt . Snelle levering en goede uitleg .

Peter van Dijck beoordeelde op 2015-02-04

Door een probleempje met internet telefonisch contact opgenomen met Lemar. Dit persoonlijke contact werd door mij als geweldig vriendelijk en behulpzaam ervaren. Alles werd in het werk gesteld om mijn levering op tijd bezorgd te krijgen. Wat perfect gelukt is! Mocht ik ooit iets nodig hebben, zal ik zeker terugkomen.

Piet Adriaansen beoordeelde op 2014-09-15

Bijzonder vriendelijk geholpen, en een snelle levering.

Willem Nuk beoordeelde op 2014-09-01

De producten zijn goed een betaalbaar. En wij zijn goed geholpen.

Anny van de Ven beoordeelde op 2014-08-29

Prima bedrijf!